padmira

New Member

فرق شلوار مام استایل و مام فیت

در ابتدا می بایست که به تاریخچه ی شلوارهای مام استایل و مام فیت پرداخت. این روزها موقع خرید شلوار حتما اسم‌ شلوار مام استایل و‌مام فیت به گوش شما رسیده. اما حالا این شلوارها چه مدلی هستند؟ شلوارهایی معمولا از جنس پارچه های جین هستند شکل ظاهری آنها گشاد به همراه فاق بلند هستند که مناسب هرفصلی هستند و ست کردن لباس با این شلوار ها بسیار راحت بوده و استایلی شیک و خاص به تیپ شما میدهد.
پیش از اینکه بطور مفصل به تفاوت ها، نحوه ی ست کردن شلوارهای مام فیت و مام استایل بپردازیم. باید بگم که اگر با این موضوع آشنا هستید، پس این زیر رو بزنیدو شلوار مام استایل یا مام فیت مورد نظرخودتون رو خرید کنید. و در غیر این صورت تا پایان مقاله همراه ما باشید و در انتها برای خرید شلوار جین مام فیت یا خرید شلوار جین مام استایل اقدام نمایید.

شلوار مام استایل چیست؟

شلوار مام استایل چیت و فرق مام استایل و مام فیت چیست؟ شلوار های مام استایل در واقع از قدیمی ترین سبک های شلوار جین است که چند سالی است وارد بازار شده و جزو پرفروش و محبوب ترین شلوار های جین است. در واقع این مدل از شلوار مام استایل گشاد و دارای فاق بلندند و جیب های بزرگی دارند پارچه شلوارهای مام استایل از جین های ضخیم هستند که کشسانی هم ندارند در قسمت ران و‌ ساق آزادند و در قسمت مچ پا کمی جمع تر میشوند قسمت کمر شلوارهای مام استایل بصورت کشی و یا کمربندی تولید می شوند. شلوار های مام فیت در داشتن فاق بلند و گشادی مانند شلوار مام استایل است اما فرق مام استایل و مام فیت که این دو را از هم متمایز کرده در قسمت ران و ساق پا است که معمولا در شلوارهای مام فیت جذب و یا گشاد است و پارچه شلوار مام فیت با ضخامت های مختلف دوخته میشود و کشسانی دارند.

شلوار مام فیت چیست؟

شلوار مام فیت چیست و فرق مام فیت با مام استایل چیست؟ شلوار مام فیت هم مثل شلوار مام استایل محبوبیت ویژه ای بین طرفداران مد دارد بلکم کمی هم بیشتر و افراد بیشتری ان را خریداری میکنند . همانطور که از اسمش پیداست فیت بدن است اما تنگ وچسبان نیست و نسبت به شلوار مام استایل گشادی کمتری دارد که باعث میشود پاها را کشیده تر و خوش فرم تر نشان دهد این از اصلی ترین فرق مام فیت و مام استایل به حساب می آید. از ویژگی های دیگر شلوار مام استایل این است که فاق بلندی دارند و کمر آن ها بالای ناف می رسد که این ویژگی تقریبا به مام استایل شباهت دارد. شلوار های مام فیت را با پارچه های جین کشی یا ضخامت های متفاوت می دوزند از این رو استایل نسبتا جذب در قسمت ساق پا دارند. بنابراین افراد بیشتری از شلوار مام فیت در استایل خود استفاده میکنند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا