تست صحیح و اصولی دستگاه های شما برای کارهای گرافیکی...!

elimah57

Member
سلام دوستان ميشه لطف كنيد بگوييد Open GL و CPU هرچه بالاتر باشه بهتره يا پايين؟ من نميدونم چه چيز را با ديگران مقايسه كنم؟
ممنون
 

asremoaood

New Member
سلام دوستان ميشه لطف كنيد بگوييد Open GL و CPU هرچه بالاتر باشه بهتره يا پايين؟ من نميدونم چه چيز را با ديگران مقايسه كنم؟
ممنون
عزیزم معلومه، جفتش هرچی بالاتر باشه یعنی بهتره. مثلاً تست Intel Xeon E5620 که توسط arbab_arch گذاشته شده فکر کنم تا الان از همه سی پی یوها قویتر بوده.
 

rezaoptic

Well-Known Member
سلام اینم تست سیستم من.
کسی میدونه این نرم افزاره چه طوری کار میکنه من یه بار تست زدم cpu شده 3.99
یه باره دیگه تست کردم ایندفه cpu شده بود 4.22
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

پیوست ها

  • Test Hardware.jpg
    Test Hardware.jpg
    175 کیلوبایت · بازدیدها: 65

archisam

Member
مجهول بودن ارقام

سلام دوست عزیز
تشکر میکنم که این تایپیک رو ایجاد کردی ولی پیشنهادی که دارم اینه که علاوه بر معرفی نرم افزار توضیحی در مورد اعداد و ارقام آن و یا توضیح روی یک نمونه بدید چون من اکثر بچه ها رو که دیدم مکررا این سوال رو مطرح کردن که این اعداد چی هستن و چگونه میتونن تشخیص بدن که سیستم خوبه یا بد :shock:. هر کسی خودش قضاوت کرده و گفته فکر کنم خوبه:lol: . لطف کنین در مورد قسمت های مهم این نرم افزار و همینطور اعداد اون توضیحات کافی رو بدین ممنون
:rose:
 

ali rahimzamani

New Member
تست سونی f23

Untitled.jpgسلام به همه برو بچه های مجید آنلاین. منم تست لپ تاپمو گذاشتم .سونی f23
 
آخرین ویرایش:

taghi abbas

Well-Known Member
سلام . این سیستم منه . وقتی جوابش رو دیدم خندم گرفت . حداقل مال 7 8 سال پیشه و قدیمیه .

من میخوام سیستم جدید بگیرم . گفتم این جا بهترین جا برای گفتنشه. من اطلاعی در مورد قطعاتی که مورد نیاز رندره ندارم . البته مطالبی تو همین سایت خوندم و چند بار پرسیدم ولی جواب دقیقی نگرفتم به جز خرید سیستم جدید . حالا اینجا پرسیدم که شاید کمکی بهم بشه. میخواستم بدونم با 1000000 تا 1500000 چه سیستم خوبی میتونم بگیرم که کارم رو تو رندر و انیمیشن راه بندازه و اطلاعاتی در مورد قطعات میخواستم . زیاد حرف زدم . خلاصه اینکه چه کار باید بکنم. ممنون
 

پیوست ها

  • my system 2.jpg
    my system 2.jpg
    347.4 کیلوبایت · بازدیدها: 35

sonix

Member
این هم مال من ، به نظرتون کافیه برای کار یا چیزی رو عوض کنم ؟

CPU Single core.pngCPU.pngMP Ratio.pngOpenGL Reference match.pngOpenGL.png
 

webman22

New Member
هاست ایمیل یا ایمیل سازمانی یکی از عناصر اساسی در ارتباطات آنلاین ما است. وقتی به دنبال هاست ایمیل می‌گردید، بهترین گزینه برای شما ممکن است هاست ایمیل ارزان باشد. این نوع هاست، قیمت مناسبی دارد و به شما اجازه می‌دهد تا ایمیل‌های خود را با کیفیت بالا ارسال و دریافت کنید.



اگر در جستجوی بهترین هاست ایمیل هستید، باید به عواملی مانند پهنای باند، امنیت، قابلیت‌های اضافی مثل ضد اسپم و قابلیت اشتراک‌گذاری توجه کنید. هاست ایمیل سازمانی نیز برای شرکت‌ها و سازمان‌ها مناسب است، زیرا به آن‌ها امکان مدیریت ایمیل‌ها و ارتباطات داخلی را می‌دهد.



اگر نیاز به کنترل کامل بر روی سرور و ایمیل‌های خود دارید، هاست ایمیل اختصاصی گزینه‌ای است. این نوع هاست به شما امکان مدیریت کامل بر روی سرورهای اختصاصی را می‌دهد و از ایمیل‌های شما در محیط اختصاصی مراقبت می‌کند.



بنابراین، انتخاب هاست ایمیل مناسب بستگی به نیازها و بودجه شما دارد. از هاست ایمیل ارزان تا هاست ایمیل اختصاصی، گزینه‌های متعددی برای شما وجود دارد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا