بهترین نکات طراحی سایت در سال 2016

در سال جدید میلادی انتظارات دنیای طراحی سایت نیز تغییر پیدا کرده است . کاربران دوست دارند تا از قالب های تکراری به سمت ایده های نو سیر کنند و شاهد محیط های دلچسب تری از طراحان سایت هستند .در این بلاگ قصد داریم تا به تازه ترین نکات در حوزه طراحی سایت در سال 2016 بپردازیم علائمی که شاید باعث خواهد شد بازدید کنندگان سایت شما علاقه ی بیشتری به سایت شما داشته پیدا کنند و جذابیت سایت شما را بالا ببرند.
[h=2]تصاویر تمام صفحه[/h]سعی کنید از تصاویری استفاده کنید که بدون افت کیفیت و رزولوشن تمامی صفحه ی شما را پوشش دهند. زیرا مطالعات نشان داده است عکس های بزرگ توجه بیننده را بیش از عکس های غیر تمام صفحه بخود جلب کرده و و بینندگان بدنبال نکات داخلی تصویر هستند. علاوه بر زیبا تر شدن کار موجب افزایش نرخ وقفه در سایت شما میشود که از دید دانش سئو یک مزیت بحساب می آید زیرا بازدید کننده زمان بیشتری را در سایت شما سپری میکند.
photo_2016-01-27_22-55-57.jpg

[h=2]اسپیلیت (تو تکه ) کردن صفحه[/h]اگر شما محصولات یا خدماتی چند نوعی داشته باشید که بعنوان مثال برای آقایان و خانوم ها بصورت جداگانه ارائه و دسته بندی شود, دو تکه کردن تصویر حس اطمینان صحیحی را در بازدید کننده ایجاد خواهد کرد. و او احساس میکند به سرعت به مطلوب خود خواهد رسید.
photo_2016-01-27_22-56-20.jpg

[h=2]ویدئو ها[/h]بزرگ ترین عاملی که باعث میشود یک وب سایت در فروش موفق شود و دیگری شکست بخورد حس اعتماد بازدید کننده میباشد . ویدئو ها در طراحی سایت کمک بسیار زیادی به وجود حس اعتماد در بازدید کنندگان خواهد کرد با ویدئو ها میتواند به برند خود اعتبار و ارزش بیشتری ببخشید و به بازدید کنندگان خود در باره ی خود مطالب جذاب نشان دهید.
Cap4.jpg

[h=2]بیان تجربیات شخصی خریداران شما[/h]استفاده از تجربیات مشتریان شما که در کجا بوده اند نحوهی خرید آنها چگونه بودهو یا نحوه جستجوی و رسیدن به هدفشان در سایت شما و اطلاعاتی نظیر آنها از زبان خودشان که تجربیات آنها نامیده میشوند .پتانسیل خرید و تراکنش بیشتری را در سایر مشتریان جدید شما بوجود می آورد.
Cap5.jpg

[h=2]طراحی تک ستونی[/h]همانطور که در مطالعات و تحقیقات نشان داده شده است بوسیله ی دوری کردن از ساید بار و طراحی سایت در یک ستون میزان کلیک در سایت خود را افزایش دهید. این کار در بهینه سازی سایت شما تاثیر بسزایی دارد و افزایش رتبه سایت از نتایج این عمل میباشد.
Cap6.jpg

[h=2]استفاده از جملات کلیدی تصویری[/h]چه عاملی موثر از این تکنیک که خودتان پیشنهادی اغوا کننده به مشتریان خود در غالب یک سوال بدهید. بعنوان مثال "آیا میخواهید درامد شما بیشتر شود؟" یا امثال آن از عوامل جذب مشتریان و کلیک بر آن است.
Cap3.jpg



 

جدیدترین ارسال ها

بالا