انتقادات و پیشنهادات دور سوم مسابقات طراحی وب سایت

k2-4u

Well-Known Member
با هیجان منتظر مسابقه هستیم :wink:

فقط یک سوال internet Explorer یعنی وزژن های 6,7,8
یا فقط 7 ؟!؟ :rose:
 

1p30

Member
خیلی خوشحال شدم که شما طرحتون قرار گرفته
قبلا آسون تر می گرفتن ما یک طرحی داشتیم چند سال پیش فرستادیم گفتم فقط برای اینکه فارسی هست ردش می کنیم
خیلی مسخره ها اخه ماله این عرب هارو یا این ترک هارو قبول می کنن مارو قبول نمی کنن
 

ALI4GHA

Member
سلام به همه

حسین جان خسته نباشی

تاریخ مسابقه چی شد ؟

انشاا.. منم امسال شرکت می کنم .
 

Erfan

Active Member
حسین جان، منم پیشاپیش خسته نباشید میگم برای ترتیب دادن این مسابقه :rose:

/

هر سال قصد دارم منم شرکت کنم که یا وقت اجازه نمیده یا درس و دانشگاه ....

انشالله اگر عمری بود سال آینده سعی میکنم شرکت کنم :دی


مخلصیم، عرفان:rose:
 

ArefGod

Member
echessdesignآقای چرا جوابمو نمی دید :snap: مگه من آدم نیستم(از بچگی کسی منو دوست نداشت) می تونم برای بلاگفا طراحی کنم :mad:

با شماها هستم کاربران هی هویییی ببخشید؟! صدا نمی رسه نه!
 

ArefGod

Member
خوب یه قالب شما به من بدهید psd یا هر چیز دیگه ای بعد من کدنویسی برای بلاگفا می کنم عزیز :neutral:

:sad:
 

echessdesign

مدیر انجمن طراحی وب
درود بر شما
بنا به در خواست کاربران، ینتاریخ شروع مسابقه به 5 شهریور ماه موکول شد. توجه بفرمایید که به هیچ عنوان این تاریخ تغییر نمی کند.

echessdesignآقای چرا جوابمو نمی دید مگه من آدم نیستم(از بچگی کسی منو دوست نداشت) می تونم برای بلاگفا طراحی کنم

با شماها هستم کاربران هی هویییی ببخشید؟! صدا نمی رسه نه!
ارادتمندم شما حسین سعیدی هستم
مطابق فرمایش علی جان، یک template واحد به تمامی کاربران جهت طراحی داده خواهد شد.
پاینده باشید
 

alionline1366

Active Member
ممنون حسين جان براي طرح تمپليت اگه بشه يك تمپليت زيباتر رو نسبت به سالهاي پيش قرار بديد البته پركارتر خيلي جالب ميشه چون حداقل كساني كه كار ها رو بعدا ميبينند از زيبايي بصري قالب هم بي بهره نميمونند
 

NabiKAZ

Well-Known Member
منم اومدم!

سلام به دوستان عزیزم،


---


تنهایی؟!
ببخشید به دلیل مشغله فرصت نمیکنم زیاد سر بزنم.
الان هم شانسی اینجا رو دیدم...
بدون حضور پیشکسوت ها میخواستید مسابقه بزارید؟!
خوشحال شدید که نبودم؟! نخیر! من اومدم برای رکورد شکنی!!! :D


---


safari
درمورد safari مشکلی وجود نداره و دوستان هم نباید ازش بترسند. به دلیل اینکه الان دیگه کم کم مرورگرها از حالت سلیقه ای خارج میشن و خودشون رو با استانداردها تطبیق میدن. در نتیجه اگر سایت شما استاندارد باشه، نباید خیلی نگران رفتار مرورگرهای مختلف باشید.


---


اسپانسر
صحبت اسپانسر هاستینگ شد. اسپانسر دوست دارم بشم ولی چون نمیخوام به تبانی محکوم بشم، حضور قدرتمند در مسابقه رو به اسپانسری ترجیح میدم. با این حال اگر لازم بود و مشکلی ندیدید بفرمائید در این زمینه میتونم کمک کنم.
ولی امیدوارم همچون دوره گذشته جایزه از محصولات فروشگاه مجیدآنلاین هم باشه چون خیلی ارزشمند تر از هاستینگه که دیگه الان دیگه همه جا ریخته! مجله گاما هم اضافه شده ;)


---


قالب وبلاگ
یکی از دوستان به قالب وبلاگ اشاره کردند که خب برای تنوع در مسابقه و متفاوت بودن، من مانعی نمیبینم چون به هر حال ملزم به رعایت استانداردها خواهند بود و ترکیب html و css است. البته به همراه برخی تگ های اضافی قالب.


---


داوری
درمورد به رای گذاشتن کارها، نظر خوبیه ولی به این فکر کنید که ممکنه رفیق بازی بشه و اون کسی که رفیق بیشتری داره رتبه بهتری بیاره، یا بره سند تو آل کنه و به این و اون التماس کنه تو رو خدا بیاید به من امتیاز بدید و ... خلاصه داوری از چهارچوبش خارج میشه و نمیشه روی این قضیه کنترلی داشت. البته میشه مثل یکی از مسابقات گرافیک همین انجمن دو نوع داوری گذاشت یعنی درکنار داوری رسمی که هیئت داوری خود سایت امتیاز میدن و برندگان مشخص میشه. یه داوری غیر رسمی هم انجام بشه که هر کسی بتونه یه امتیازی بده و برندگان غیر رسمی هم انتخاب بشن که در حالت داوری غیر رسمی جایزه ای درکار نیست.


---


اطلاع رسانی
اطلاع رسانی از طریق ایمیل و معرفی در تالارهای دیگر روی تعداد شرکت کنندگان تاثیر میگذاره. چون واقعاً اول شدن از بین چهار نفر هیچ ارزشی نداره! حداقل چهل نفر باشن یه چیزی!!
من این مسئله رو در هر دو دوره گذشته گفتم اما عملی نشد و نتیجش استقبال کم بود که امیدوارم این بار بهش توجه بشه.
کار سختی هم نیست، فقط کافیه به سایت هایی مثل persiantools و p30world بگید بنر مسابقه رو چند روز بالای سایتشون بگذارند و مثلاً اسمشون رو به عنوان اسپانسر در مسابقه اعلام کنیم و یا به هر حال اگه شرایط دیگه ای وجود داره، باهاشون مذاکره کنیم. باورکنید خیلی تاثیر میگذاره.
اطلاع رسانی از طریق ایمیل هم الان بعضی دوستان هستند که ایمیل های تبلیغاتی میفرستند و میشه ازشون کمک گرفت.


---


رقابت دوستانه و سالم
درمورد اون دوستمون(mr.steres) هم که گفتند به امید تغییر در رتبه بندی... البته ما که هیچ ادعایی نداریم ولی با کل انداخت و کر کری خوندن سالم مخالف نیستم، هیجانش بیشتر میشه :D حداقل دو نفر دیگه واسه رو کم کنی به شرکت کنندگان اضافی میشه ;)


---


گذشته ها گذشته!
"دور دوم مسابقه، اگر به نحوه داوری مسابقه توجه کنید، متوجه می شوید که نمونه کار آقای نبی، با 20% سخت گیری امتیاز دهی شد."
اینو راست میگه، من هنوز هم که هنوزه توضیح قانع کننده ای درمورد کسر برخی امتیازات از اینجانب از سوی هیئت داوری دریافت نکردم! در تاپیک اعتراضات همون مسابقه میتونید ببینید و خودتون قضاوت کنید ;) گرچه گذشته ها گذشته ;)


---


طرح گرافیکی
درمورد طرح گرافیکی مسابقه قبل، که دوستان اعتراض داشتند باید عرض کنم که به نظر من طرح بدی نبود چون بچه ها قبل از مسابقه روی گرافیک خیلی بحث کردند و همه به این نتیجه رسیدند که براش امتیازی قائل نشیم. پیاده سازی اون طرح هم حاوی نکات کلیدی و آموزنده زیادی بود که از این نظر میتونه مهم باشه. به عنوان مثال پیاده سازی و نمایش عنوان سایت نیاز به تکنیک خاصی داشت که برای سنجش خلاقیت و تکنیک افراد میتونست معیار خوبی باشه.


---


به امید موفقیت همه شما عزیزان در این مسابقه.
باتشکر
نبی
 

k2-4u

Well-Known Member
با اینکه . همه رو برای مسابقه خبر کنیم کاملا موافقم :D
فقط یکی از دوستان باید زحمت بکشه و یک بنر خوشکل درست منه :wink:
 

P.H.P

Member
سلام

شاید منم شرکت کنم.

یعنی یه psd میدید باید کاملش کنیم ظاهرش رو تغییر بدیم و به html/css تبدیل کنیم؟

هستم دیگه
 

NabiKAZ

Well-Known Member
نظر من تا جایی که ممکن هست تم انتخابی پیچیده باشه ، مثلا :

http://fc04.deviantart.com/fs37/f/2008/260/9/8/Concept___Web_Layout_by_detrans.jpg

خیلی جالبه ;)
دوستمون ALI4GHA به نکته قشنگی اشاره کرد.

ببینید تا حالا هر چی طرح بوده چه در مسابقات قبلی و چه به صورت تجربی، اینطور بوده که یه div واسه راست و یکی چپ و یکی بالا و یکی پایین و تقریباً 90% کار روی CSS صورت میگرفته.
در صورتی که طرح گرافیکی طوری میتونه پیچیده بشه که هنر طراحی layout توسط div به میون بیاد ضمن اینکه کدهای css هم به طبعه اون پیچیده تر میشن.

البته تصویر نمونه شما خیلی خوب نیست چون بخش عمده اون رو تصویر تشکیل میده و بخشهایی که میشه روی html/css اون کار کرد خیلی کم و محدوده و سادست. اگر هم منظور رخدادپذیری طرحه که اون بیشتر به جاوا اسکریپت مربوطه که مبحث جنبیه.

منظور من یه چیزی پیچیده تر اینهاست! یه چیزی شبیه به اینهاست:
http://www.carrerasconfuturo.com
http://www.elanchicas.com
http://www.elansnowboards.com/en/

فقط باید این نکته رو در نظر گرفت که پیاده سازی این طور طرح ها زحمت زیادی داره و زمان زیادی میبره. پس شاید بد نباشه یه چیز ساده تر پیدا کرد ولی افتادگی المان ها روی همدیگه و المان های تو در تو در اون وجود داشته باشه که تنظیم div ها کنار هم ساده و معمولی نباشه.
 
آخرین ویرایش:

alionline1366

Active Member
كاملا با حرفاي نبي در مورد پيچيدگي و داوري موافقم هر چي كار پيچيده تر باشه راحت تر ميشه داوران ايرادات رو در بيارند و مسابقه كلا سخت تر ميشه در هر صورت من با هرچه سخت تر بودن مسابقه موافقم چون حتي اگه برنده هم نشيم كلي چيز ياد ميگيريم و به مشكلاتي بر ميخوريم كه شايد قبلا به هر دليلي بهش برخورد نكرده بوديم و ايجاد مشكل هم يعني پيشرفت
 

BehrouzPc

پــــادشــاه فــلــــش
انگاری امسال مسابقه پر بارتر و با شور بیشتری خواهیم داشت ، انشاء الله
دوستان خودتون هم میتونید کسانی که توی انجمن میشناسید که طراح وب هستند با پیام خصوصی به اونها خبر بدید (حتما نیازی به ایمیل و ... نیست که البته با این تعداد زیاد کاربران مجید آنلاین امکان ارسال ایمیل برای همه هم فکر نکنم باشه)....
بنده هم اگه وقت کنم شرکت خواهم کرد ، هر چی پیچیده تر و سخت تر هم باشه بهتره ...
در واقع هدف اصلی از شرکت در این نوع مسابقه ها کسب تجربه است :)
 

جدیدترین ارسال ها

بالا