آموزش لینکداین (linkedin) قسمت سوم

در بخش بعدی که skill میباشد، شما باید مهارت های خود را بیان نمایید مثلا شما در زمینه طراحی سایت فعالیت میکند، شما این را به عنوان یک مهارت به بخش skill خود اضافه میکنید.تعداد مهارتهایی که واقعا بلد هستید یا آشنایی دارید یا حتما قرار دهید.بعد از اینکه مهارت خود را بیان کردید سپس باید مهارت های مشابه خود را دوستانتان دارند endorse کنید هر چی شما بیشترendorse کنید و تعداد مهارت های ایندورس شده شما بیشتر شود، رتبه شما افزایش پیدا میکند.

اما چگونه فعالیت کینم؟

حال که صفحه شخصی خود را تکمیل کردید، باید فعالیت خود را بیشتر کنید.اول از همه باید یک برنامه زمانی برای لینکداین ایجاد نمایید اما چه فعالیت های دیگری باید انجام دهید؟

1.پست گذاری

برای پست گذاری یک برنامه زمانی تعیین کنید.پشت سرهم پست قرار ندهید و اینکه حداکثر تعداد پست در روز باید سه تا باشد.سعی کنید در اخر پست لینکی از شبکه های دیگر خود قرار دهید.

2.عکس گذاشتن

همانطور که قبلا گفتیم، سعی کنید عکس قرار دهید.از عکسهای چالش برانگیز استفاده کنید که تعداد کامنتهای شما را افزایش دهد.هر چه کامنت گذاری زیر پست و عکس شما بیشتر باشد، پست شما بیشتر دیده میشود و رتبه شما افزایش میابد

.
3.لایک و کامنت گذاری در پست های دیگران

در پست ها و عکسهای دیگران شرکت کنید این کار علاوه بر اینکه باعث افزایش رتبه شما میشود، باعث میشود که شما بیشتر توسط بقیه افراد دیده شوید.

4.دادن پیام به افراد

سعی کنید طبق یک برنامه زمانی منظم، پیام های مناسبی مانند تشکر و معرفی خدمات جدید را به افرادی خاص بدهید و از آنها در خصوص خدمات و کار خود نظرخواهی کنید.این کار باعث ارتباط بیشتر شما میگردد.

5.ارتباط برقرار کردن با بقیه

با افرادی که در زمینه کاری شما فعالیت میکنند، ارتباط برقرار کنید و برای آنها درخواست بفرستید.هر چه میزان رشد ارتباط شما بیشتر باشد، رتبه شما نیز افزایش میابد.هنگامی که با کسی ارتباط جدیدی بر قرار کردید، دریک پیام شخصی از آن فرد بابت اینکه درخواست شما را پذیرفته است، خوش آمد بگویید.

6.محتوای مناسب

حتما در پست های خود از محتوای مناسب با عنوان چشم گیر استفاده کنید، زیرا باعث جذب افراد بیشتر میشود، همچنین میتوانید اگر وبسایتی دارید ادامه مقاله را در وبسایت خود قرار دهید و مخاطب را تشویق کنید که مقاله شما در حتما وبسایت مطالعه کند و نظر بدهد.آخرین نکته، داشتن فعالیت مستمر و مداوم در لینکداین میباشد.فعالیت شما باید به طور روزانه حداقل 15 دقیقه باشد، اگر فعالیت شما قطع شود رتبه شما کم کم نزول پیدا خواهد کرد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا