Recent content by vfxproduction

  1. V

    همکاری با حقوق مناسب

    سلام به تمامی دوستان جویای کار شرکتی در شاخه های زیر نیازمند نیرو بصورت پروژه ایی می باشد . ( شما می توانید در منزل یا محل شرکت کار کنید ) دستمز دها بین 200 هزار تومان تا 1,200,000 هزار تومان می باشد ( جزییات در لینک پایین صفحه ) مدرس مسلط به انیمیشن در مایا مدرس مسلط به Cryengine مدرس...
  2. V

    ایجاد یک هاله سبز دور کارکتر

    سلام دوست عزیز باید روی متریال کاراکتر کار کنید باید glow رو تنظیم کنید می توانید بصورت لایه ایی متریال دهی کنید مثلا یک لایه glow داشته باشید . با after نمیشه به همون دلیلی که دوستمون گفت کار سه بعدی می باشد after یا nuke برای composite می باشد مثلا برای تغییرات کلی باید از after‌استفاده کرد
  3. V

    ارتقای سیستم برای رندر چی خوبه؟

    اگه مدل های زیادی داری و تکسچر هات زیاده باید رم زیاد داشته باشی . کلا اون محیطی که گفتی سیستم قوی می خواد یعنی هم رم و cpu باید بالا باشه . یه سیستم معمولی برای رندر ۱۶ گیگ رم و core i7 و کارت گرافیک workstaion است . تو لینک زیر بیشتر صحبت شده...
  4. V

    سوال در مورد uv

    خوب باید uv های edge ها رو تنظیم کنی دیگه بعد با تکسچر اصلی تست کنی من خودم اوایل انقدر اینکار رو می کردم تا جواب بگیرم (‌بعدش با bodypaint آشنا شدم ) ولی اگه کارت تکسچر کردنه چرا از ptex استفاده نمی کنی تا انقدر درد سر نکشی . نرم افزار mari بهترین گزینه برای تکسچر کردنه ( یا bodypaint ) ...
  5. V

    سوال در مورد uv

    تنظیم uv زمان بره . یعنی باید ما از top و left و front یک uv بگیریم و سپس با یک checker اونها رو تنظیم کنیم . باید همه قسمت های checker منطقی باشد . تو فیلم های آموزشی DT و Gnomon این موضوع بررسی شده
  6. V

    قیمت کارکتر 3 بعدی و انیمیشن

    البته تو ایران همه با هم یکی باشن جواب نمیده . اگه یکم فکر کنیم این نتیجه رو میگریم چیزی که مجبوریم تو ایران قبول کنیم اینه :‌ گر روغن و نان خواهی، هم کاسه ی ملت شو خواهی نشوی رسوا، همرنگ جماعت شو من یه سری تجربه ها دارم که اینو میگم . و در عین حال قبولشم...
  7. V

    اقیانوس و آسمان

    برای آسمان و ابر خود مایا داره ( قسمت fluid effects ) می تونی از windows > visor یه چند تا نمونه کار ابر و آسمان و دریا ببینی . همچنین houdini هم از نسخه 12.5 به بعدش می تونه ابر رو ایجاد کنه . در آخر می تونی مثلاْ دریا رو توی realflow بزنی و ابر رو توی مایا بعدش تو nuke باهم ترکیب کنی . البته...
  8. V

    معرفی بهترین آموزش جامع انیمیشن

    برو سمت gnomon هم مدلینگ داره هم انیمیت هم تکسچر هم هر چی بخوای :wink:
  9. V

    اقیانوس و آسمان

    برای کارای ساده و بدون جزییات ار خود مایا استفاده کن برو به fluid effects > oceans ( ابر هم که خود مایا داره ) برای کارای حرفه ایی باید از realflow یا naiad استفاده کنی و برای کارای فوق حرفه ایی !! باید Houdini رو باهاش کار کنی آموزش هم که تو cgpeers ریخته فقط بزن fluid
  10. V

    معرفی بهترین آموزش جامع انیمیشن

    اگر می خوای با زبان ساده و عادی یاد بگیری برو سمت digital tutors اگه می خوای حرفه ایی بشی که کارای عجیب و غربی بکنی ! باید هم gnomon و هم fxphd رو بررسی کنی بعدش بری سراغ escape studio یادت باشه اگه اومدی سمت مایا باید کلی صبر داشته باشی . چون من خودم ۴ سال وقت گذاشتم و هنوز هم دارم یاد می گیریم
  11. V

    لطفا نظرتون رو درباره کارم بگید.ممنون.

    سلام به نظر من کار رو به جایی می رسوندی بعد اشکالاش رو می گفتیم :cool: . کار خیلی پایه است . هنوز نور پردازی های کار درست نشده . محیط بیرون دیده نمی شه به نظر من به شدت روی نور پردازی محیط توجه کنید . تو محیط های بزرگ و باز ( مثل چیزی که فرستادید ) اول نور پردازی به چشم بیننده میاد مدلینگ...
  12. V

    تایپیک تازه کار های مایا (همه چیز سوال،آموزش و...)

    اگه با adone premier کار کردید می تونید از همون استفاده کنید اینا فقط ابزارند در مورد 3ds max من نمی تونم نظر بدم چون تابه حال باهاش کار نکردم و نمی دونم کاری که می خواهید شدنی هست یا نه خواهش می کنم تشکر لازم نیست یه بار من گیر می کنم شما کمک می کنید یه بار شما گیر می کنید من کمک می کنم :wink:
  13. V

    انیمیشن کوتاه (مصونیت)

    خیلی خوشم اومد به جز این کار دیگه ای هم دارید ؟ یه چند تا سوال دارم : سیستمی که باهاش رندر کردید چی بوده و زمان رندر چقدر بوده ؟ میزی که قرار داده بودید جزییتاش مدل بوده یا با normal درست کردید ؟ موسیقی رو هم خودتون ساختید در مجموع فکر کنم آینده خوبی داشته باشید . حتماً کارای بیشتری بزنید...
  14. V

    تایپیک تازه کار های مایا (همه چیز سوال،آموزش و...)

    quick time کارش composite نیست یه ابزار برای تست سریع . به نظرم یه nuke یا after نصب کن خودت رو راحت کن . در مورد خط آخر من خودم عملی انجام ندادم ولی فکر کنم اگر فقط material pass رو رندر بگیری و بقیه آلفا باشن بتونی قسمت های مشکی رو با material pass ترکیب کنی یعنی فرض می کنیم ۳ تا آبجکت x...
  15. V

    لامبورگینی آونتادور

    خوبه فقط یکمی جزییات بده و smooth تر کن و در مجموع برای شروع عالیه
بالا