bubo3d
کاربر متخصص انیمیشن
سلام
دوستان من به یه مشکلی برخوردم که بعد مقداری فکر تونستم این مشکل رو دور بزنم و حلش کنم ولی ...
میخواستم بدونم این مشکل من راه حل استاندارد دیگه ای داره یا نه.
با مثال میگم، شما یه cylinder رو skin میکنم بعد میخوام مقداری از قسمت بالایی این جسمم با wire مرتبط بشه به یه curve dynamic که توسط سیستم nHair ساخته شده.
ولی این کار رو میکنم و بعد حرکت دادن joint اصلی و همراه اون حرکت curve که به joint متصل شده مواجه میشم به این مشکل که vertex ـهایی که wire شدن دو برابر مسیر طی شده رو حرکت میکنن، یعنی انگار مقدار دو برابر میگیرن.
با هر تنظیماتی این کار رو کردم نشد.
حالا میخوام ببینم به وصرت مستقیم میشه این مشکل رو حل کرد یا نه، همون روش خودم رو باید پیش برم.
حق یارتون
دوستان من به یه مشکلی برخوردم که بعد مقداری فکر تونستم این مشکل رو دور بزنم و حلش کنم ولی ...
میخواستم بدونم این مشکل من راه حل استاندارد دیگه ای داره یا نه.
با مثال میگم، شما یه cylinder رو skin میکنم بعد میخوام مقداری از قسمت بالایی این جسمم با wire مرتبط بشه به یه curve dynamic که توسط سیستم nHair ساخته شده.
ولی این کار رو میکنم و بعد حرکت دادن joint اصلی و همراه اون حرکت curve که به joint متصل شده مواجه میشم به این مشکل که vertex ـهایی که wire شدن دو برابر مسیر طی شده رو حرکت میکنن، یعنی انگار مقدار دو برابر میگیرن.
با هر تنظیماتی این کار رو کردم نشد.
حالا میخوام ببینم به وصرت مستقیم میشه این مشکل رو حل کرد یا نه، همون روش خودم رو باید پیش برم.
حق یارتون