بی بی کد Vila

Vila(آپدیت شد)

سلام و عرض ادب خدمت همه دوستای گلم
یه کارجدید زدم که امیدوارم مورد پسندتون باشه
راستش دارم سعی میکنم کارام رو به سمت رئال بودن ببرم ، نمی دونم چقدر موفق بودم...
دوست دارم کارم رو نقد کنین تا به هدفم برسم
پیشاپیش ممنون از نظراتتون
3dsMax2014---------------------Vray2.4----------------------Ps

attachment.php
 

پیوست ها

  • RENDER2.jpg
    RENDER2.jpg
    1.1 مگایابت · بازدیدها: 107
آخرین ویرایش:

mohammad@er

Well-Known Member
سلام .
کار قشنگیه به نظرم . نقاط قوت خوبی داره .
لایتینگ ، متریال سازی،تکسچرینگ، به نظرم عالی.
به نظر میاد یخورده رفلت متریال نرده (طبقه دوم ) زیاد باشه .
به نظرم اگر عرض دیوار رو 20 سانت در نظر بگیریم ازتفاع نردتون کمه ،اگه کمی بلند تر بود شکیل تر میشد .
خیسی کف خیلی خوب جلوه داده و شیک کرده طرحو.
به نظرم یخورده رینگای ماشین جای کار داشت تا قشنگ تر جلوه کنه.
فقط تنها مشکل از نظر من طبیعی نبودن شنی هست که بین جدول و تکسچر کف استفاده کرده . Bump میدادی بهتر بود .
در نهایت کشته اون پلاک ایران گذاشتنتم :)
موفق باشید .
یا علی.
 
آخرین ویرایش:
سلام .
کار قشنگیه به نظرم . نقاط قوت خوبی داره .
لایتینگ ، متریال سازی،تکسچرینگ، به نظرم عالی.
به نظر میاد یخورده رفلت متریال نرده (طبقه دوم ) زیاد باشه .
به نظرم اگر عرض دیوار رو 20 سانت در نظر بگیریم ازتفاع نردتون کمه ،اگه کمی بلند تر بود شکیل تر میشد .
خیسی کف خیلی خوب جلوه داده و شیک کرده طرحو.
به نظرم یخورده رینگای ماشین جای کار داشت تا قشنگ تر جلوه کنه.
فقط تنها مشکل از نظر من طبیعی نبودن شنی هست که بین جدول و تکسچر کف استفاده کرده . Bump میدادی بهتر بود .
در نهایت کشته اون پلاک ایران گذاشتنتم :)
موفق باشید .
یا علی.
ممنون محمد جان به خاطره وقتی که گزاشتی و کارو نقد کردی...نکاتی که گفتی کاملا دقیق بود
 

mohammad@er

Well-Known Member
mortezaya88 نظر لطفتونه .
پیشنهاد میکنم بعد از ادیت برای اورموشن ارسال کنید طرحو.
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام مرتضی جان.آفرین خیلی خوب شده.
بین وقتی میخوای تکسچربدی به جسمی باید کاری کنی که تایل و تکراری به نظر نیاد
ببین مثلا بتن بالا که شکاف دادی هم یو وی هم خیلی بزرگه. مشکل دیگه اینه که بهتر هست هر بخش یو وی جدا داشته باشه
شیدرسازی کار قوی نیست. ببین بتن سازی خیلی خیلی موثر هست. در نظر بگیر که لایه گلاسینس خیلی موثر هست.
ماشین مدل بهتر انتخاب بکن.ماشین ها سال 2015 خیلی خوشگلن
مشکل بزرگی که توی پست پرو دیده میشه با ترس انجام دادی! ببین رنگ آبی بیشتری باید بریزی توی کار از اون ور رنگ خورشیدت باید بترکونه.
پر رنگ پر رنگ پر رنگ ....
 

mohammad@er

Well-Known Member
سلام مجدد .
ممنون از اقا عارف بخاطر نقد خوبش .
در مورد گلاسینس کاملا موافقم . تاثیر زیادی تو متریال سازی میزاره .

mortezaya88 پیشنهاد من برای ساخت گلاسینس اینه از نرم افزار bitmap2material استفاده کنید .
این نرم افزار برای ویرایش تکسچره. تکسچر رو بهش بدی ، بامپ ، گلاسینس و غیره رو میسازه خودش .
اغلب لایه دفیوس رو کپی می کنن رو گلاسینس که جالب نمیشه خیلی (خوشم نمیاد).

نرم افزار رو میتونید از این ادرس دانلود کنید : http://www.mostafa3d.com/download/item/bitmap2material-tool
 
سلام مرتضی جان.آفرین خیلی خوب شده.
بین وقتی میخوای تکسچربدی به جسمی باید کاری کنی که تایل و تکراری به نظر نیاد
ببین مثلا بتن بالا که شکاف دادی هم یو وی هم خیلی بزرگه. مشکل دیگه اینه که بهتر هست هر بخش یو وی جدا داشته باشه
شیدرسازی کار قوی نیست. ببین بتن سازی خیلی خیلی موثر هست. در نظر بگیر که لایه گلاسینس خیلی موثر هست.
ماشین مدل بهتر انتخاب بکن.ماشین ها سال 2015 خیلی خوشگلن
مشکل بزرگی که توی پست پرو دیده میشه با ترس انجام دادی! ببین رنگ آبی بیشتری باید بریزی توی کار از اون ور رنگ خورشیدت باید بترکونه.
پر رنگ پر رنگ پر رنگ ....
عارف جان ممنون از نظرات و نکات دقیقت...راستش فک نمی کردم uvw انقدر به چشم بیاد...
در مورد پست پرو هم حق با شماست یکم با احتیاط رفتم جلو . ایشالا تو کارای بعدی جبران میکنم
 
سلام مجدد .
ممنون از اقا عارف بخاطر نقد خوبش .
در مورد گلاسینس کاملا موافقم . تاثیر زیادی تو متریال سازی میزاره .

mortezaya88 پیشنهاد من برای ساخت گلاسینس اینه از نرم افزار bitmap2material استفاده کنید .
این نرم افزار برای ویرایش تکسچره. تکسچر رو بهش بدی ، بامپ ، گلاسینس و غیره رو میسازه خودش .
اغلب لایه دفیوس رو کپی می کنن رو گلاسینس که جالب نمیشه خیلی (خوشم نمیاد).

نرم افزار رو میتونید از این ادرس دانلود کنید : http://www.mostafa3d.com/download/item/bitmap2material-tool
محمد جان ممنون از راهنماییت
 

جدیدترین ارسال ها

بالا