پشتیبانی Viking~Sculpt

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
روی براش زنی خیلی بیشترکار کنید !

فرم دهی اولین قدم و براش زنی دومین قدمه !
این رو همیشه به خاطر داشته باشید
 

mo-hammad

Active Member
نگاه کن دوست من - پیشرفتت که خوبه - ولی شما فقط فرم رو در میاری همین یعنی فقط یه شکل کلی در میاری - و لی دیتل و کارهای دقیق و اصلی رو انجام نمیدی مثلا دندون و کلاه خود رو میتونستی تو دو تا لایه ی جدا ترو تمیز بسازی و جای فک رو روی سر آماده کنی و دندون رو روش move کنی و یا کلاه خود رو هم همینطور و بعد بیای رو جزئیات هر کدوم کار کنی و در پایان همه چیز رو در رزولیشن و کیفیت بالا داشته باشی نه این کیفیت

من خودم تازه زیبراش رو شروع کردم ولی اگر حتی تو اولین کارم با زیبراش نگاهی انداخته باشی با این که اولین کارم هست ولی روش وقت گذاشتم . رو کارهات وقت بزاری نتیجه ی عالی میبینی چون استعدادشو داری :)

اینم دو تا کارم که البته ترکیبی مایا و زیبراشن البته نمیگم خوبن ولی خوب نصبت به وقتی که بزاری نتیجه میگیری اینو میخوام بگم بهت :)

http://forum.majidonline.com/threads/211415-Hand-maya-zbrush


http://forum.majidonline.com/threads/211646-final-work-HIROS?p=1338492#post1338492
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
mo-hammad عزیز شما روشتون اشتباه تره !
ببنید کل مدلینگ تو فرم دهی هست ، دیتیل بخش دوم هست که اونقدر سواد نمیخواد
این اناتومی و ... فقط واسه شکل کلی هست .

بیشتر عزایزانی که تازه شروع میکنن اصل رو ول میکنن میچسبن به فرع
 

mo-hammad

Active Member
mo-hammad عزیز شما روشتون اشتباه تره !
ببنید کل مدلینگ تو فرم دهی هست ، دیتیل بخش دوم هست که اونقدر سواد نمیخواد
این اناتومی و ... فقط واسه شکل کلی هست .

بیشتر عزایزانی که تازه شروع میکنن اصل رو ول میکنن میچسبن به فرع

-

من منظورم این نبود که فرم رو ول کنند برن سراغ دیتل ها - من منظروم این بود که کارهای ایشون اکثرا فقط فرم اونم به صورت ناقص هست .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا