AREF
مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
بسم الله الرحمن الرحیم
رسما بخش وی ری رو شروع میکنم.
از دوستان خواهش میکنم هیچ پستی اینجا نزنن و فقط با زدن کلید تشکر خستگی مارو از تنمون در بیارن.
هر کس اگه مقاله ای مطلبی چیزی داره برای من پیغام خصوصی کنه اگه اوکی بود میزاریم اینجا.
اول از همه مقاله ای که چند دقیقه پیش توسط شرکت Chaos منتشر شده شروع کنیم.
V-Ray 3 for 3ds max 2015
طبق خبر v-ray 3 بصورت یک آپدیت برای مکس 2015 منتشر شده.
در کنارش یه سری از ایرادات رو برطرف کرده که به شرح زیر هست.
http://www.maxunderground.com/archiv...5_support.html
- اضافه شدن گزینه ای برای ساختن متریال Multi sub-object در تنظیمات mesh export وقتی که چند جسم مختلف بصورت یه پروکسی واحد درست بشه.
اگه یادتون باشه در حالت عادی اگه چند جسم رو انتخاب کنیم و تبدیل به یه دونه پروکسی بکنیم متریال ها از بین میرفت.
- V-Ray RT : اضافه شدن قابلیت include/exclude در نورها ( در حالت Cpu )
- V-Ray RT : اضافه شدن safe frame در ویو پورت
- V-Ray Proxy : اضافه شدن گزینه ای برای رندر ( ذرات ) پارتیکل بصورت یک نقطه ( عارف جان از اونجاییکه کاربران ایرانی واژه پارتیکل رو بیشتر بجای پارتیکل سیستم بکار میبرن بهتره کلمه ذرات اضافه بشه )
- V-Ray Proxy : انیمیشن آفست هم قابلیت انیمشین پیدا کرده.
- V-Ray Proxy : اضافه شدن گزینه ای نشان دادن اسم کامل پروکسی در لیست مکس ( از ترجمه مطمئن نیستم ) ( مربوط میشه به مبحث فرمت Alembic که
عالمیه واسه خودش )
- V-Ray Proxy : اضافه شدن پشتیبانی مو و پارتیکل از Color chanel ( مجددا مربوط میشه به مبحث فرمت Alembic )
اگه در مورد مبحث Alembic علاقه مندی
http://www.alembic.io/
http://blog.digitaltutors.com/cg-fil...mbic-and-more/
http://www.quadernii.com/2012/12/fbx...-vs-alembic-2/
اینم یه برنامه جانبیه برای پشتیبانی کامل از Alembic
http://exocortex.com/products/crate
با تشکر از hidden dragon
موفق باشید
رسما بخش وی ری رو شروع میکنم.
از دوستان خواهش میکنم هیچ پستی اینجا نزنن و فقط با زدن کلید تشکر خستگی مارو از تنمون در بیارن.
هر کس اگه مقاله ای مطلبی چیزی داره برای من پیغام خصوصی کنه اگه اوکی بود میزاریم اینجا.
اول از همه مقاله ای که چند دقیقه پیش توسط شرکت Chaos منتشر شده شروع کنیم.
V-Ray 3 for 3ds max 2015
طبق خبر v-ray 3 بصورت یک آپدیت برای مکس 2015 منتشر شده.
در کنارش یه سری از ایرادات رو برطرف کرده که به شرح زیر هست.
http://www.maxunderground.com/archiv...5_support.html
- اضافه شدن گزینه ای برای ساختن متریال Multi sub-object در تنظیمات mesh export وقتی که چند جسم مختلف بصورت یه پروکسی واحد درست بشه.
اگه یادتون باشه در حالت عادی اگه چند جسم رو انتخاب کنیم و تبدیل به یه دونه پروکسی بکنیم متریال ها از بین میرفت.
- V-Ray RT : اضافه شدن قابلیت include/exclude در نورها ( در حالت Cpu )
- V-Ray RT : اضافه شدن safe frame در ویو پورت
- V-Ray Proxy : اضافه شدن گزینه ای برای رندر ( ذرات ) پارتیکل بصورت یک نقطه ( عارف جان از اونجاییکه کاربران ایرانی واژه پارتیکل رو بیشتر بجای پارتیکل سیستم بکار میبرن بهتره کلمه ذرات اضافه بشه )
- V-Ray Proxy : انیمیشن آفست هم قابلیت انیمشین پیدا کرده.
- V-Ray Proxy : اضافه شدن گزینه ای نشان دادن اسم کامل پروکسی در لیست مکس ( از ترجمه مطمئن نیستم ) ( مربوط میشه به مبحث فرمت Alembic که
عالمیه واسه خودش )
- V-Ray Proxy : اضافه شدن پشتیبانی مو و پارتیکل از Color chanel ( مجددا مربوط میشه به مبحث فرمت Alembic )
اگه در مورد مبحث Alembic علاقه مندی
http://www.alembic.io/
http://blog.digitaltutors.com/cg-fil...mbic-and-more/
http://www.quadernii.com/2012/12/fbx...-vs-alembic-2/
اینم یه برنامه جانبیه برای پشتیبانی کامل از Alembic
http://exocortex.com/products/crate
با تشکر از hidden dragon
موفق باشید
پیوست ها
آخرین ویرایش: