CG-Student
Member
سلام
چجوری میشه فضای وسیع تری در uv texture editor برای آبجکت ها در نظر گرفت .
در شکل زیر از کل فضای خط کشیده شده در پنجره uv فقط قسمت خاکستری هست که در نرم افزار photoshop دیده میشه و اگه uv این استوانه به فضایی غیر از قسمت خاکستری انتقال داده بشه دیگه uv در نرم افزار فتوشاپ دیده نمیشه .
اگه uv آبجکت ها رو کوچک کنیم تکسچر بزرگ میشه مثلا برای تکسچر اجر در این شرایط آجرها خیلی بزرگ دیده میشن
چجوری میشه فضای وسیع تری در uv texture editor برای آبجکت ها در نظر گرفت .
در شکل زیر از کل فضای خط کشیده شده در پنجره uv فقط قسمت خاکستری هست که در نرم افزار photoshop دیده میشه و اگه uv این استوانه به فضایی غیر از قسمت خاکستری انتقال داده بشه دیگه uv در نرم افزار فتوشاپ دیده نمیشه .
اگه uv آبجکت ها رو کوچک کنیم تکسچر بزرگ میشه مثلا برای تکسچر اجر در این شرایط آجرها خیلی بزرگ دیده میشن