TV Relaxing

Fanous

Well-Known Member
سلام .
هدفم از ایجاد این تاپیک هم نظرخواهی هستش و هم چندتا سوال داشتم .
البته رندر از کیفیت بالایی برخوردار نیست و اون هم به جهت سیستم گازوئیلی بندس .
اولین سوالم اینه که این نقاط سفید رنگ که توی اون عکس کوچیک هستن ، چی هستن و دلیل بوجود اومدنشون چیه !؟
البته اونها رو توی فوتوشاپ از بین بردم .
کلا دلیل دون دون شدن رندرها چیه ؟ البته منظورم قسمتهای دیگس . جدا از اون نقاط سفید .
سوال دوم : دلیل بوجود اومدن اون نورهای مخروطی شکل که بالای تصویر هستن چیه !؟ من در زیر لامپهای سیلندری که توی سقف هستن از نورهای IES استفاده کردم که دقیقا به همین شکل مخروط هستن و نمیدونم چرا بازتابشون روی سقف پیدا شده !
سیستم صوتی تصویری از مدلهای Archmodel هستن .
سیستم رندر هم V-ray هستش .
ممنون میشم راهنمایی کنین.
 

پیوست ها

  • f2.jpg
    f2.jpg
    456.4 کیلوبایت · بازدیدها: 51
  • s1.jpg
    s1.jpg
    14.7 کیلوبایت · بازدیدها: 24

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
خيلي خوشحالم كه دوباره ميبينمت. در مورد كارت هم بايد بگم خيلي خوب شده.

موفق باشي.
 

saeid3d

Member
سلام
دوست عزير رندر قشنگي گرفتين همچنين فضا سازي خوبي هم كردين
البته كوچيك همه دوستانيم
من فكر كنم در مورد نورهاي مخروطي شكلت براشون گزينه سايه رو on نكرده باشي كه نور از داخل ديوار عبور كرده
اما در مورد نقطه هاي سفيد و كلاً برجستگي هاي توي كار بايد بگم تنظيماتت براي رندر Vray براي همچين محيطي فكر نكنم مناسب بوده باشه و متريال نامناسبم كه رفلكت مناسب نداشته باشه مي تونه همچين چيزي رو پيش بياره
البته بشتري همون تنظيم رندر هست . كيفيت رندر رو روي high گذاشتين ؟
 

ehsan_3dmax

Active Member
سلام عزیزم.
من هم خیلی خوشحالم از اینکه دوباره میبینمت. مخصوصا اینکه با یک کار زیبای دیگه برگشتی البته نه در سطح کارهای قبلیت!
و اما جواب سوالات:
1- اون نقاط سفید حاصل استفاده از نویز در BUMP و یا ref.golssiness پایین در ماده است که اگه میخوای ار بین بره باید پارامتر subdivs قسمت reflection ماده رو کاهش، پارامتر global subdivs multiplier قسمت rqmc sampler رو افزایش و پارامتر noise treshold همین قسمت رو کاهش بدی.
2- از اون حالتهای عجیب و غریبه که تابه حال من ندیدم و بیشتر به یک باگ شبیهه!
 

جدیدترین ارسال ها

بالا