به نظر من از ماری استفاده کن دلیل:
تو زبراش شما نمیتونی یه low poly رو خوب پینت کنی چون کیفیت پینت به تعداد ورتکس ها بستگی داره البته این قضیه مربوط به پینت مستقیم یا پینت از طریق spotlight هست. جایی دیده بودم که از روش دیگه ای استفاده میکرد که از فوتوشاپ کمک میگرفت نمیدونم این قضیه در مورد این روش صدق میکنه یا نه.
من خودم به خاطر اینکه سخت افزار مناسبی برای ماری نداشتم مجبور شدم از mudbox استفاده کنم اولین چیزی که نظرم جلب کرد تکسچرینگ لایه ای بود (مثل PS) بعد تو همین mudbox میشه تکسچر برای bump , specular , normal و .... بسازی و همونجا هم نتیجه کارتو ببینی و اینکه لایه های تکسچر رو تو همون نرم افزار میتونی ادیت کنی(یه فتوشاپ کوچولو) به احتمال زیاد ماری هم همین قابلیت ها رو داره (که زبراش چنین چیزایی رو نداره).