غیره Sweet Cake

madmaster_3d

Well-Known Member
بسم اله الرحمن الرحیم

توجه توجه حتی شما دوست عزیز توجه کن
قبل از دیدن این کار مانیتور خودتون رو روی حالت استاندارد بزارید که اون شیره ریخته شده روی کیک درست خودش رو نشون بده


سلام دوستان

خوبید؟
الو؟

این جدید ترین کارم هستش.سعی کردم تا اونجا که میشه واقعی باشه. حتی شما کیک خود شرکت وری که برای ورژن 3.3 رو که 100 برابر ما هم بیشتر تجربه و توانایی تو برنامه های تری دی داره نگاه کنید کیکش اونقدر واقعی نیست و این رو هم در نظر بگیرید که اونها تکسچرهای بهتر و با ریزولیشن بهتری در اختیار دارند. و 100% هم از برنامه زبراش کمک گرفتن.

من باورتون نمیشه نزدیک یا بیشتر از 100 رندر گرفتم برای این کار بعدش تو فتوشاپ لایه ها رو کامپوزیت کردم و بعدش هم پست پرو کردم کارو. البته میخواستم روی یک میزی چیزی رندرش کنم . ولی دیدم اینجوری نتیجه قشنگ تر هستش
یکمی زوم هم بکنید عکس خودش رو بهتر نشون میده.

امیدوارم خوشتون بیاد

برنامه های استفاده شده:
3Ds Max Photoshop V-ray

لینک مستقیم اینجا:
uupload.ir/files/yj0v_cake-+-post-pro.jpg



 

پیوست ها

  • Cake-+-Post-Pro.jpg
    Cake-+-Post-Pro.jpg
    573.9 کیلوبایت · بازدیدها: 35

alimax11011

New Member
سلام کارت خوبه
چندتا مشکل به نظر من :
1- شیره روی کیک از لحاظ انعکاس مثل شیشه شده و بهتر Glossiness رو کمتر کنی تا مات تر بشه
2- یه حالت کشسانی تو شیره وجود داره وقتی میچکه که تو عکس رو این کمتر کار شده بنظرم
3-اون گیلاسه وسط Reflect خیلی زیاده ، عزیزم آینه که نیست گیلاسه ، و چون گیلاس رنگش قرمزه پس باز تاب نور از محیط روی گیلاس ، انعکاسش باید یکم مایل به رنگ قرمز بشه نه سفید یکدست
4-انعکاس نور روی لبه بشقاب نباید دوتیکه باشه چون فاصلشون زیاد نیست ، دوتیکه مال زمانیه که فاصله بیش از 90 در جه باشه از نمای current veiw که اینو تو قسمت Anisotropy متریال میتونی تصحیح کنی

درکل خیلی خوبه نسبت به بقیه استعداد خوبی داری
 

madmaster_3d

Well-Known Member
سلام کارت خوبه
چندتا مشکل به نظر من :
1- شیره روی کیک از لحاظ انعکاس مثل شیشه شده و بهتر Glossiness رو کمتر کنی تا مات تر بشه
2- یه حالت کشسانی تو شیره وجود داره وقتی میچکه که تو عکس رو این کمتر کار شده بنظرم
3-اون گیلاسه وسط Reflect خیلی زیاده ، عزیزم آینه که نیست گیلاسه ، و چون گیلاس رنگش قرمزه پس باز تاب نور از محیط روی گیلاس ، انعکاسش باید یکم مایل به رنگ قرمز بشه نه سفید یکدست
4-انعکاس نور روی لبه بشقاب نباید دوتیکه باشه چون فاصلشون زیاد نیست ، دوتیکه مال زمانیه که فاصله بیش از 90 در جه باشه از نمای current veiw که اینو تو قسمت Anisotropy متریال میتونی تصحیح کنی

درکل خیلی خوبه نسبت به بقیه استعداد خوبی داری
مرسی اقای علیرضا
در مورد شماره 1 موافقم. البته کمترش کردم میشه کمترشم کرد ولی گفتم یکمی باشه گفتم بهتره
2. اون قضیه کشسانی رو نفهمیدم اگر عکس بزاری بهتره
3. درست میگی
4. اون به خاطر hdri هستش.
کلا به خاطر اچ دی ار ای یک سری رفلکت زیاد و .. به وجود اومده
در کل درست میگی
و مرسی از نظرت و حضورت :)
راستی من کارهای خفن تر از این زیاد دارم رفیق. این کار رو برای این ساختم اگر خوبه برای دوستان آموزش بسازم که با توجه به ایراد ها پشیمون شدم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا