قالب Sony xperia z

mohammad@er

Well-Known Member
پست آپدیت شد​

سلام به همگی

رندر های جدیدو گرفتم و طرحو تکمیل کردم ...

رندر ها هم بزرگتر گرفتم که کار واضح باشه ...

نرم افزار هاشم 3ds Max 2015 ; Vray 2.50.01 : Adobe ps cs6

رندر هاش ظعیفه متسفانه ...:-?



final render jpg.jpg

final render 2.RGB_color.jpg
 
آخرین ویرایش:

koorosh_kh

باحالترین کاربر
سلام
خوب شده تا اینجاش
فقط رندر نهایی رو بزرگتر بگیر الان زیاد جزئیات معلوم نیست
موفق باشی
 

amir-cg

Active Member
سلام محمد جان....کار خوبی شده....از لحاظ مدلسازی هم عالی شده....
فقط تو اون 3 تا دکمه ی اندروید یه اشتباهی شده....کلید برگشت باید در سمت چپ باشه....
اما واقعا عالیه...
 

mohammad@er

Well-Known Member
سلام محمد جان....کار خوبی شده....از لحاظ مدلسازی هم عالی شده....
فقط تو اون 3 تا دکمه ی اندروید یه اشتباهی شده....کلید برگشت باید در سمت چپ باشه....
اما واقعا عالیه...


سلام.

عزیز دزسته دکمه ها . این عکس بک گراند مال گوشی خودمه .

مرسی .


فقط رندر نهایی رو بزرگتر بگیر الان زیاد جزئیات معلوم نیست


سلام . خوب هستید کورش جان .

اقا اگر بخام سایز رندر رو بالاتر بگیرم رندر خیلی طول می کشه...

سیستمم ضعیفه .

ممنون .
 
آخرین ویرایش:

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.آفرین گل پسر.رندر بزرگ تر بزار.خیلی خوب شده. اگه خواستی مدلش رو آپلود بکن بچه ها این چیزهای خاص مدل میکنیم شیر بکنیم.
من یه loed lg مدل کردم خوب شده. به زودی همراه پروژه آپلود میکنم.
 

darklight

کاربر فعال
مدل سازی خیلی خوبه. رندر هم خوبه ولی چندتا نکته:
اول اینکه نوع استودیوی طراحی شده نشون نمیده که آیا اجسام رفلکتیو هستند یا نه چون در اصل هیچ انعکاسی توی صفحه نمایش و یا ... دیده نمیشه. بهتره موقع طراحی استودیو تعدادی نور و یا آبجکت سفید رو فقط برای ایجاد رفلکشن در زاویه مناسب قرار بدید. این که شکل این نور ها و یا آبجکت ها چجوری باشه به سلیقه شما بستگی داره ولی باید جوری باشه که متریال اجسام به صورت کامل خودش رو نشون بده. اینم باید گفت که همیشه آبجکتی که قراره رندر بشه یه شیء که فی ذاته جذاب باشه نیست مثلا بسیاری اوقات فقط یه جعبه است که این هنر شما در طراحی استودیو هست که اون رو می تونه جذاب کنه ...
دوم اینکه صفحه نمایش انگار نور نداره و فقط یه صفحه چاپ شده است و این خیلی جالب نشده. به نظرم بهتره که لایه شیشه از لایه صفحه نمایش جدا بشه (با فاصله ناچیز) و بعد صفحه نمایش از جنس vraylightmtl باشه و شیشه هم رفلکشن خودش رو داشته باشه.
سوم اینکه انگار آبجکت ها در هوا معلق هستند و روی سطح قرار ندارند و برای همین حس خیلی خوبی نسبت به سایه ها وجود نداره. سایه ها به همراه کنتراست نوری مهمترین نقش رو در رندر استودیویی بازی می کنند. بسته به موضوع و خواست شما اینکه سایه ها در چه حدی باشن و جهتشون چی باشه و از چه نوعی باشن توی کار خیلی اهمیت داره ولی نبودشون باعث می شه که کار اصلا حس رئال نداشته باشه.
چهارم اینکه کنتراست خیلی خوب نیست یه مقدار باید توی فوتوشاپ لول بشه. سفید طوسی هست و رنگ جاهایی که نور کامل هست و یا سایه هست اصلا با هم فرق زیادی نداره. شما چون توی صفحه رنگ سیاه داری بهتره که سفید شما هم سفید خوبی باشه تا خودش رو نشون بده. اون موبایلی که پشتش معلومه در نگاه اول اصلا دیده نمیشه و مثل خرس قطبی می مونه که داره توی برفا خودش رو مخفی می کنه.

رندر استودیویی تمرین خیلی زیادی لازم داره. من خودم تازه اول راهم و به شما توصیه می کنم که آموزش رندر استودیویی viscorbel رو حتما ببینید. امیدوارم من هم پا به پای شما پیشرفت کنم.
 
آخرین ویرایش:

mohammad@er

Well-Known Member
مدل سازی خیلی خوبه. رندر هم خوبه ولی چندتا نکته:
اول اینکه نوع استودیوی طراحی شده نشون نمیده که آیا اجسام رفلکتیو هستند یا نه چون در اصل هیچ انعکاسی توی صفحه نمایش و یا ... دیده نمیشه. بهتره موقع طراحی استودیو تعدادی نور و یا آبجکت سفید رو فقط برای ایجاد رفلکشن در زاویه مناسب قرار بدید. این که شکل این نور ها و یا آبجکت ها چجوری باشه به سلیقه شما بستگی داره ولی باید جوری باشه که متریال اجسام به صورت کامل خودش رو نشون بده. اینم باید گفت که همیشه آبجکتی که قراره رندر بشه یه شیء که فی ذاته جذاب باشه نیست مثلا بسیاری اوقات فقط یه جعبه است که این هنر شما در طراحی استودیو هست که اون رو می تونه جذاب کنه ...
دوم اینکه صفحه نمایش انگار نور نداره و فقط یه صفحه چاپ شده است و این خیلی جالب نشده. به نظرم بهتره که لایه شیشه از لایه صفحه نمایش جدا بشه (با فاصله ناچیز) و بعد صفحه نمایش از جنس vraylightmtl باشه و شیشه هم رفلکشن خودش رو داشته باشه.
سوم اینکه انگار آبجکت ها در هوا معلق هستند و روی سطح قرار ندارند و برای همین حس خیلی خوبی نسبت به سایه ها وجود نداره. سایه ها به همراه کنتراست نوری مهمترین نقش رو در رندر استودیویی بازی می کنند. بسته به موضوع و خواست شما اینکه سایه ها در چه حدی باشن و جهتشون چی باشه و از چه نوعی باشن توی کار خیلی اهمیت داره ولی نبودشون باعث می شه که کار اصلا حس رئال نداشته باشه.
چهارم اینکه کنتراست خیلی خوب نیست یه مقدار باید توی فوتوشاپ لول بشه. سفید طوسی هست و رنگ جاهایی که نور کامل هست و یا سایه هست اصلا با هم فرق زیادی نداره. شما چون توی صفحه رنگ سیاه داری بهتره که سفید شما هم سفید خوبی باشه تا خودش رو نشون بده. اون موبایلی که پشتش معلومه در نگاه اول اصلا دیده نمیشه و مثل خرس قطبی می مونه که داره توی برفا خودش رو مخفی می کنه.

رندر استودیویی تمرین خیلی زیادی لازم داره. من خودم تازه اول راهم و به شما توصیه می کنم که آموزش رندر استودیویی viscorbel رو حتما ببینید. امیدوارم من هم پا به پای شما پیشرفت کنم.
سلام .

ممنون بابت نقد خوبتون ...

یخورده پیشرفت کردم ... ال سی در هم یک لایه کپی پشتش گزاشتم و لایه رویی رو هم متریال شیشه دادم .. متریال پشت هم vray mtl light با bitmap هست ...

کار هم درسته .. کف نبود ... بهم خورده بود ... دیوار های stedio رو هم vray mtl light دادم ...

final render.jpg


منتظر نظرتتون هستم..

با تشکر ...
 

Matin.B

Member
خوبه فقط رندر ضعیفه و مدلینگ هم زیاد حرفه ای نیست
و دوربین ها رو در یک شکلی قرار بدید که همه ی زاویه ها دیده بشه
در کل بد نیست
 

darklight

کاربر فعال
سلام .

ممنون بابت نقد خوبتون ...

یخورده پیشرفت کردم ... ال سی در هم یک لایه کپی پشتش گزاشتم و لایه رویی رو هم متریال شیشه دادم .. متریال پشت هم vray mtl light با bitmap هست ...

کار هم درسته .. کف نبود ... بهم خورده بود ... دیوار های stedio رو هم vray mtl light دادم ...

مشاهده پیوست 107115


منتظر نظرتتون هستم..

با تشکر ...
هیچ وقت دیوارهای استودیو رو وی ری لایت متریال نده چون تمام سایه ها رو از بین می بره. اگر هم خواستی که روبه رو سفید باشه از فالاف استفاده کن و روبرو رو لایت متریال بده اما کف رو متریال معمولی بده. الان رندر جدیدت اصلا سایه نداره.
ولی رنگ دیسپلی خیلی بهتر شده اما هنوز استودیو جای کار داره. یه تعداد نور بذار فقط برای اینکه توی انعکاس ها بیفتن خصوصا روی لبه ها
 

جدیدترین ارسال ها

بالا