Hidden Dragon
کاربر فعال
با سلام،
با توسعه نرم افزاری و سخت افزاری برای ساده سازی مباحث Rigging و توسعه سیستم های کپچرینگ برای حرکات بدن و صورت
وقت اون رسیده که علاوه بر حرکات در کیفیت واکنش ها و عناصری مثل چین و چروک خوردن یا کشیده شدن بافت پوست چهره و Shader های
مختلف برای نشان دادن حس واقعی تر بر اساس میزان Deformation عضلات صورت جهشی صورت بگیره ....
این هم یکی از اون جهش ها:
http://www.youtube.com/watch?v=8qeOFibRmoo&list=UUxVIgBfINXmlbaVmpt_LXXg
موفق باشید
با توسعه نرم افزاری و سخت افزاری برای ساده سازی مباحث Rigging و توسعه سیستم های کپچرینگ برای حرکات بدن و صورت
وقت اون رسیده که علاوه بر حرکات در کیفیت واکنش ها و عناصری مثل چین و چروک خوردن یا کشیده شدن بافت پوست چهره و Shader های
مختلف برای نشان دادن حس واقعی تر بر اساس میزان Deformation عضلات صورت جهشی صورت بگیره ....
این هم یکی از اون جهش ها:
http://www.youtube.com/watch?v=8qeOFibRmoo&list=UUxVIgBfINXmlbaVmpt_LXXg
موفق باشید