Seyed-Jamalodin High school

Fanous

Well-Known Member
سلام.
این هم آخرین پروژه ای هستش که توی اداره روش کار می کنم . مدلینگش تقریبا یک ماه طول کشید ، آخه جزئیاتش خیلی زیاد بود و حجم بالایی هم داشت .
این اولین رندر از کارهست که همه چیزش ok شده . ولی اشتباها فوکوس دوربین روشن بود و زمان رندر این شد که می بینین . کامپیوتر اداره 3 روز روشن بود !




واسه اینکه کلیت کار هم دستتون بیاد چند تا تست رندر هم ازش گذاشتم .
موفق باشین . تا بعد ...

Test : http://xfanous.9999mb.com/myrenders/highschooltest.jpg
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
كار خيلي قشنگي شده. خيلي خوب كار كردي. تبريك ميگم.
 

ea_utopia

Active Member
فانوس جان من نمی تونم کارت رو ببینم
نمی دونم مشکل از چیه
اگه امکان داره توی مجید آنلاین آپلود کن
 

Mandana

Active Member
ایول.چه قشنگ شده.اما اون خونه کناری باید همینقدر سفید باشه؟
1656.gif
به نظر من اگه اونقدر سفید نباشه بیتر تره
موفق باشی
 

امین تری دی

Active Member
ایول.چه قشنگ شده.اما اون خونه کناری باید همینقدر سفید باشه؟
1656.gif
به نظر من اگه اونقدر سفید نباشه بیتر تره
موفق باشی
mandana سلام خوبی
من یک پیغام واسات فرستادم نگاهی بهش بندازی ممنونت میشم
فکر کنم 3 روز پیش بود
که واسات فرستادم.
 
آخرین ویرایش:

Mandana

Active Member
امین جان من از تو پیغام خصوصی نداشتم !!!
مطمئنی درست فرستادی؟
لطف می کنی دوباره بفرستی؟
قربانت
موفق باشی
 

D.Abedi

Member
سلام حالت خوبه؟ (نه من دکتر نیستم!!!!)
نورپردازی صحنه ات چطوری است که همجا یک نور ملایمی دارد Ambient light زدی؟
 
آخرین ویرایش:

Fanous

Well-Known Member
سلام حالت خوبه؟ (نه من دکتر نیستم!!!!)
نورپردازی صحنه ات چطوری است که همجا یک نور ملایمی دارد Ambient light زدی؟

سلام !
من کلا از 2 تا نور تو این صحنه استفاده کردم ، یه دونه direct واسه خورشید و یه دونه vray light (dome) واسه نور آسمون . این دومی همونیه که می خوای . اگه از vray استفاده نمی کنی می تونی از skylight واسه نور کلی صحنه استفاده کنی .
 

hamed-ddd

Well-Known Member
مدل سازیت که خیلی خوب بوده و واقعا زحمت کشیدی ...خسته نیاشی
در مورد رندر که پدر کامپیوتر اداره دراومد
درمورد نور پردازی ....شما گفتی که از نور پردازی پیشرفته استفاده نکردی(مثل mental ray...brazil.. vray ...light tracer و....) ولی من آثارشو میبینم (امیدوارم که چشمام مثل ذهنم کم سو نشده باشه)
مثلا جایی که شیشه های آبی و دیوار سفید کنار هم قرار دارند بخشی از دیوار از رنگ آبی شیشه تاثیر گرفته
موفق باشی
 

ehsan_3dmax

Active Member
بسیار بسیار زیباست.
حیف این کار زیبا که من تازه الان دیدمش.
فقط رو متریال یکچهارم پایینی عکس! بیشتر باید کار کنی. حیف این کار زیبا.
در مورد نورپردازی باید بگم عالیه.
متریال هم که گفتم.
فقط میمونه زمان رندر که باید بگم این کار نهایت باید 5 الی 6 ساعت زمان ببره با این کیفیت و یکجای کار میلنگه که این همه تایم زیاد شده. البته یکی از علتهاش روشن بودن فوکوس دوربینه.
موفق باشی عزیز.
 

Fanous

Well-Known Member
مدل سازیت که خیلی خوب بوده و واقعا زحمت کشیدی ...خسته نیاشی
در مورد رندر که پدر کامپیوتر اداره دراومد
درمورد نور پردازی ....شما گفتی که از نور پردازی پیشرفته استفاده نکردی(مثل mental ray...brazil.. vray ...light tracer و....) ولی من آثارشو میبینم (امیدوارم که چشمام مثل ذهنم کم سو نشده باشه)
مثلا جایی که شیشه های آبی و دیوار سفید کنار هم قرار دارند بخشی از دیوار از رنگ آبی شیشه تاثیر گرفته
موفق باشی

سلام و تشکر بابت پیغامتون !
البته من از نورهای vray استفاده کردم و منظورتون از نورپردازی پیشرفته مثل vray رو متوجه نشدم !
اینکه دیوار از رنگ شیشه تاثیر گرفته و یکمی آبی شده هم بخاطر متریال شیشه هست ! reract شیشه رو زیاد کردم . البته reflect شیشه هم زیاده ولی fresnal رو خاموش کردم .
 

Fanous

Well-Known Member
بسیار بسیار زیباست.
حیف این کار زیبا که من تازه الان دیدمش.
فقط رو متریال یکچهارم پایینی عکس! بیشتر باید کار کنی. حیف این کار زیبا.
در مورد نورپردازی باید بگم عالیه.
متریال هم که گفتم.
فقط میمونه زمان رندر که باید بگم این کار نهایت باید 5 الی 6 ساعت زمان ببره با این کیفیت و یکجای کار میلنگه که این همه تایم زیاد شده. البته یکی از علتهاش روشن بودن فوکوس دوربینه.
موفق باشی عزیز.

سلام احسان جان.
ممنون .
آره در مورد متریالها باهات موافقم ، اصلا خوب نشدن !
در مود زمان رندر ، درسته ، این فوکوس خیلی زمان رو زیاد می کنه ، البته تنظیمات رندر هم بالا بود !
Irradiance map روی High بود و Light cashe هم 1500 !
حالا چرا اینقدر «حیف » !!؟
 

hamed-ddd

Well-Known Member
نور پدازی پیشرفته_advanced lighting) :
محاسبات نور یعنی عکس العمل اشیا داخل صحنه در مفابل نور و تاثیر آنهابر اشیا دیگر(مثل همون دیوار که از شیشه تاثیر گرفته و کمی آبی شده)
این کار با پلاگین هایی که گفته بودم انجام میشه و رندر کردنش هم به طبع طولانی تره...
نور vray هم با رندر vray کارمیکنه پس شما نور پردازی پیشرفته داشتی
موفق باشی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا