render interiors

ali_tavanaie

Well-Known Member
خیلی خوب شده
فقط پرده یک کم غیر طبیعی دیده میشه ، lcd هم یک مقدار جلاش زیاده ، بلندگوهم کمی غیر طبیعیه.
فرش زیر میز هم یک کم غیر طبیعی شده ، اگر بتونی گوشه کابینت ها رو هم نرم تر کنی بهتر میشه.
 

3D Art

Member
خیلی ریل شده بهت تبریک میگم ولی..... یه راست میرم سر انتقاد های سازنده !
پارکتش رفلکت درستی نداره یهنی glossi نیست و چنین چیزی امکان نداره پس انعکاسشو یکم مات کن
نمی دونم اونا چی هستن صندلی یا راحتی یا .... ولی پایه هاشون یا نویز دارن یا سمپل هاشون خیلی پایینه
شیشه روی میزت همرنگ درستی نداره رنگش باید سبز تیره باشه و انعکاسش کمتر(میز زیرش اصلا معلوم نیست ) و fog هم با یه رنگ بهتر باید زیاد تر بشه تا لبه های شیشه کاملا تیره نشون داده بشه.
حالا اینها رو درست کن تا بقیه بچه ها هم راهنماییت کنن
ولی نقطه ععطف کارت استفاده از VRAY DIRT هست
موفق باشی
 
آخرین ویرایش:

.:. soroosh .:.

Active Member
نورپردازی خیلی خوبی داره کارتون .
تبریک میگم .
با نظرات دوستان بالا هم یه جورای مخالفم .
مثل من خودم با پرده ، بلند‌گوها ( البته به جز بلند گو بزرگه که پایین رو زمین بین دو کمد قرار داره ) و فرش اصلا مشکل ندارم و به نظرم خیلی خوب شدن .
LCD هم میتونه کمی انعکاسش بلور بشه اما این بستگی به جنسش داره و LCD کاملا براق هم وجود داره .

اما اون دوستمون در مورد پارکت درست میگن .
پارکت‌ها هیچ وقت انعکاسشون به این شفافی و تمیزی نیست و متریالشون نیاز به گلوسینز داره .
شیشه روی میز هم خب زمانی که شیشه تو مایه‌های دودی باشه ( حالا مثلا مثل کار ایشون سبز رنگ ) در نتیجه انعکاسش بیشتر مشخص میشه .
خب زمانی هم که زیر شیشه کاملا با متریال مشکی ( مثلا تو این کار میتونی زیر شیشه چوب میز کامل وجود داشته باشه ) پوشیده باشه در نتیجه انعکاس شیشه میتونه تقریبا به آئنه نزدیک بشه در نتیجه انعکاس زیادی را ما میبینیم .
در مورد لبه‌های شیشه هم باز بستگی به نور محیط و ... داره که کاملا مشکی دیده باشه یا ...

راستی بین پارکت‌ها هیچ وقت اینطوری مشکی نمیشه مگر اینکه عمق شیار بین پارکت ها مثلا یک متر باشه :D
متریال اون نوشیدنی به نظرم مشکل داره .
مگر اینکه آب تمشک باشه + جوهر مشکی :wink:
عکس کتاب هم کیفیت نداره .

اون جسم بلندی که سمت چپ تصویر هست و کمی شبیه به آباژوره خیلی چشم و گرفته حتما برای یکی از کارهام از همچین حجمی استفاده میکنم :D
موفق باشید .
 
بابا کارخودت نیست
ولی از بلندگوها فهمیدم کار خودت است
بلندگوها یت خیلی بد
 

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
دوست عزیز کارت خیلی عالیه
من بهت تبریک میگم بعضی از دوستان انتقادهای سلیقه ای می کنن که می تونه هر چیزی هر رنگی باشه و این انتقاد به حساب نمیاد
من کار رو فوق العاده می بینم و بهت تبریک می گم انتقاد من از کارت نوع رفلکت پارکت کف هست که باید تغییر کنه همونجوری که دوستمون گفت و متریل شیشه روی میز
موفق باشی :rose:
 

amirv3d

Member
مرسی از راهنمایی هاتون تمام مواردی که گفته شد سعی میکنم اصلاح کنم
 
عالیه . هم نورپردازی و هم متریالت عالیه . کلاً کارت خیلی توپه . خسته نباشی .:rose:
 
با سلام.ميشه راجع به نحوه درست كردن چين و چروكهاي روي مبل ها يك توضيحي بدين.
با تشكر.
 

HòóK

Member
خيلي عاليه!
ولي يه سوالي؛ تکسچر قاليچه و تابلو يکيه؟! :lol:
 

milad_k

Member
با سلام .
1-روی نور رو بیشتر کار کن, این نوری نیست که بتونه فضای داخل رو روشن کنی.پس نتیجه میگیریم که نورت باشید بیشتر روش کار بشه.اگر میخواید از نور مجازی و در اصطلاح از کلک سینمایی برای نور پردازیتون استفاده کنید باید خیلی بیشتر روی حرکتی نور و روند تیره شدن نور در فضا کار کنید.
2-بلندگوهات از نظر ساختاری زیاد مشکلی نداره چون یه مدل آمادست ولی کنتراست رنگی با فضا ایجاد نمیکنه اینطور میشه گفت که از نظر رنگی توی فضا نمیشینه به همین خاطر غیر طبیعی بنظر میرسه.
3- کف سازیت خیلی یکدسته بامپش رو بیشتر کن و رفلکتش رو هم کمی کدر تر کن البته نه زیاد.

کار بیشتر ببین مطمنا خیلی کمکت میکنه هم کارهای 3d و هم عکس های طبیعی
 

Farrokh

Active Member
خیلی قشنگه

من نورش رو خیلی دوست داشتم

اگه ممکنه چند تا اسکرین شات از نوع و محل قرار گیری نورا بذارید

تبریک می گم
نتیجه واقعا زیباست
دوستان هم که نکات رو گفتند

موفق باشید
 

amirv3d

Member
سلام
در مورد چین و چروکهای روی مبل خدمتتون گفتم که مدلها آماده هستن ضمنا من بیشتر روی رندر کار میکنم تا مدل البته چندوقتی هست که روی مدل هم شروع به کار کردم
 

Farrokh

Active Member
دوست عزیز لطفا برای کارتون وایر فریم هم بذارید
این جزء قوانینه و بچه ها هم بهتر می تونن نظر بدن این جوری

موفق باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا