جلوه های ویژه Renaissance Holy Room- RealTimeGameLevel

دوباره سلام !
بازهم بعد از مدت های طولانی موفق شدم پروژه ای رو به اتمام برسونم و جهت نقد و بررسی در اختیار دوستان خوبم در مجید آنلاین قرار بدم.
البته این نسخه کامل نیست ، قرار بود یک مرحله از بازی باشه که فعلاً در حال کار بر روی اون هستیم ، ولی خوب به دلایلی قسمت نشد و من اون رو تبدیل به یک تکنیکال دمو از توانایی های نرم افزاریم کردم.
هرچند چیز خاصی نداره و فقط یه سری مدل و تکسچرِ ولی خوب سعی کردم خوب طراحیش کنم تا هم استایل خاصی داشته باشه و هم اثرات داستان بازی از روی اون برداشته نشه.

توضیحات فنی ؛
نرم افزارهای استفاده شده ؛
3dsMax
Ps
Unity

کلیه مدل ها و تکسچرها کار خودمه + افکت های محیطی و انیمیت کارکترها + ایده کلی کار
سبک طراحی ساختمان مربوط به دوره رنسانس هست.
طراحی کاراکتر + تکسچر + ریگش توسط دوست خوبم آقای رضایی یکی از جنرالیست های تیم انجام شده.
فایل ضمیمه هم خروجی مستقیم انجین و در محیط بازی هست و هیچ گونه دخل و تصرفی توسط نرم افزار Ps از جمله PaintOver و PP روش انجام نشده.
بزودی نسخه EXE و RealTime همین Level رو میزارم ;)

:rose:

{ بـروزرسانـی : پیوست شات های جدید }

خوب دوستان یک سری شات جدید هم گذاشتم که داستانی که در این محیط در حال اجرا هست بهتر برسه.
همونطور که میبینید یک روح بر فراز تابوت در حالِ پروازه که مربوط میشه به جنجگوی داستان ما + یک نفر که در حال نواختن پیانو هست.
این دو کاراکتر موشن دارن و از پیانو موسیقی مرگ بخش میشه.
بزودی فایل EXE ـشو میزارم برای دانلود ، حجمش 15 مگ شد .تاجایی که تونستم کمش کردم !


{ بـروزرسـانـی : پیوست نسخه RealTime و قابل اجـرا روی اکثر سیستم ها }

همونطور که قول داده بودم ، نسخه .exe این محیط رو با حجم 15 مگابایت در سرور 4shared آپلود کردم.
دانلود کنید تا بهتر به صحنه نزدیک بشید، به داستانی که اول بازی روایت میشه هم توجه کنید !
اگر در GUI مشکلی باشه بابت مانیتورِ.
دانلود نسخه EXE و قابل بازی کردن
جهت حرکت توی محیط از W A S D استفاده کنید و دوربین هم با موس کنترل میشه
 

پیوست ها

  • 008.jpg
    008.jpg
    307.5 کیلوبایت · بازدیدها: 44
  • 009.jpg
    009.jpg
    329.1 کیلوبایت · بازدیدها: 18
  • 010.jpg
    010.jpg
    255.5 کیلوبایت · بازدیدها: 20
  • 011.jpg
    011.jpg
    272.2 کیلوبایت · بازدیدها: 15
  • 012.jpg
    012.jpg
    273.6 کیلوبایت · بازدیدها: 17
آخرین ویرایش:

*farshid*

کاربر VIP
چون گیمه نمیشه با تک-فریم نظر داد
زیاد هم شبیه معماری رنسانس نشده ...

بهتر بود از رفرنس های مناسبی یرای مدلینگ استفاده میکردی
مثلا اینا:
کلیسای سانتا ماریا دل فیوره فلورانس
20021129_035558.jpg


کلیسای سانتا ماریا نوولا
سان کارلو آل کواتره دل مونته
کاخ سیه نا
کارهای آلبرتی برومینی میکل آنژ برونلسکی همشون مربوط به دوره رنسانس هستن که میتونی به عنوان رفرنس طراحی ازشون کمک بگیری... (کتاب هنر در گذر زمان ... هلن گاردنر)
یا محیط های بازی assassins creed 2 که کاملا با دوره رنسانس منطبقه

LaserBolt-assassins-creed-2-screenshot-23-2.jpg
 
آخرین ویرایش:
چون گیمه نمیشه با تک-فریم نظر داد
زیاد هم شبیه معماری رنسانس نشده ...

بهتر بود از رفرنس های مناسبی یرای مدلینگ استفاده میکردی
مثلا اینا:
کلیسای سانتا ماریا دل فیوره فلورانس
20021129_035558.jpg


کلیسای سانتا ماریا نوولا
سان کارلو آل کواتره دل مونته
کاخ سیه نا
کارهای آلبرتی برومینی میکل آنژ برونلسکی همشون مربوط به دوره رنسانس هستن که میتونی به عنوان رفرنس طراحی ازشون کمک بگیری... (کتاب هنر در گذر زمان ... هلن گاردنر)
یا محیط های بازی assassins creed 2 که کاملا با دوره رنسانس منطبقه

LaserBolt-assassins-creed-2-screenshot-23-2.jpg

مرسی ،
آره درست میگی!
ولی خوب زمان کمی داشتم و یک نفر بیشتر نبودم :green:
در نسخه اصلی بازی قراره طرح ها خیلی نزدیک تر به همین آثاری که میگی باشن.
این طرح کانسپت خاصی نداشته و فقط یک ایده ذهنی بوده!
کاره گیم پایه و اساسش کانسپت و رفرنس هست:rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا