خوب بعضی از دوستان ساخت اقیانوس در مایا را مسخره کرده بودن در مقابل هودینی که بد نیست این کلیپ را هم ببینند و بعد قضاوت کنند که امروز براشون آماده کردم
http://jranstudio.com/ocean.mov
http://jranstudio.com/ocean.mov
خوب بعضی از دوستان ساخت اقیانوس در مایا را مسخره کرده بودن در مقابل هودینی که بد نیست این کلیپ را هم ببینند و بعد قضاوت کنند که امروز براشون آماده کردم
http://jranstudio.com/ocean.mov
سلام . دوست عزیز من فیلم رو دیدم و واقعاً خوشم اومد اینم بگم که من خیلی با مایا کار کردم ولی بحث سر اینه که مایا particle ایجاد نمی کنه . یعنی سیستم ocean در مایا سیستم particle نیست ( بلکه بازی کردن با vertex ها است )خوب بعضی از دوستان ساخت اقیانوس در مایا را مسخره کرده بودن در مقابل هودینی که بد نیست این کلیپ را هم ببینند و بعد قضاوت کنند که امروز براشون آماده کردم
حرفه شما درسته . سو تفاهم نشه من نمی گم ocean بده یا خوبه . من فقط میگم شبیه سازی particle برای ocean ( به معنی اقیانوس و دریا ) بهتره تا surface . این نظره منه . به نظر شما particle ها جزییات بیشتری رو نمی دند . ( یعنی هنگام پخش شدن این حرفا )دوست عزیز خواهشن اول اطلاعات را قوی کن بعد نظر بده چون سیستم ocean در همه نرم افزارها یکسان است و با پارتیکل خیلی فرق می کنه جهت اطلاع شما باید بگم که این سیستم ocean که من الان در مایا استفاده کردم یک پلاگین اوپن سورس هست که در هودینی به صورت پیش فرض هست و در مایا و 3d max هم هر ورژن که میاد کامپایل میشه و در اختیار کاربرا قرار می گیره و در هر سه نرم افزار به یک صورت کار میکنه و از یک تکنولوژی استفاده میکنه ولی در مورد پارتیکل من یک پلاگین free در آن تایپکی که بحث هودینی و مایا بود برای مایا معرفی کردم که بین هودینی و مایا مشترک هست و هم از cpu و هم از gpu استفاده می کنه و خیلی هم قوی هست و پس نگو نمی شه در مورد برخورد قطعات یا پارتیکلها در سطح آب هم چند خط اکسپرشن کافی
سلام .این پلاگین رو کجا میشه پیدا کرد میشه آدرسی به من بدید . یعنی این پلاگین توانایی ایجاد 10 میلیون پارتیکل را در مایا می ده . ( اگه همچین حجم پارتیکلی بشه تو مایا ایجاد کرد مایا نرم افزار اول آخر سه بعدی . مکس و houdini حرفی برای گفتن ندارن)ولی در مورد پارتیکل من یک پلاگین free در آن تایپکی که بحث هودینی و مایا بود برای مایا معرفی کردم که بین هودینی و مایا مشترک هست و هم از cpu و هم از gpu استفاده می کنه
منم فکر می کنم شدنی نباشه . میشه توضیح بیشتری بدیدقطعات یا پارتیکلها در سطح آب هم چند خط اکسپرشن کافی
ocean که من الان در مایا استفاده کردم یک پلاگین اوپن سورس هست
می خوام یه نمونه عملی ببینم . خواهشاً فکر نکنید قصد خاصی دارم چون بنظرم واقعاً نمیشه بین particle و ocean از
عنی سیستم ocean خود مایا نیست . آیا mel script ویا exe plugin است . من همچنین چیزی تا به حال نشنیدم . میشه لینک منبع بدید ما هم استفاده کنیم
یعنی تو اصلا بعد از اون همه بحث باز هم نفهمیدی متاسفم برات !!!!( اگه همچین حجم پارتیکلی بشه تو مایا ایجاد کرد مایا نرم افزار اول آخر سه بعدی . مکس و houdini حرفی برای گفتن ندارن)
دوست عزیز خواهشن اول اطلاعات را قوی کن بعد نظر بده چون سیستم ocean در همه نرم افزارها یکسان است و با پارتیکل خیلی فرق می کنه جهت اطلاع شما باید بگم که این سیستم ocean که من الان در مایا استفاده کردم یک پلاگین اوپن سورس هست که در هودینی به صورت پیش فرض هست و در مایا و 3d max هم هر ورژن که میاد کامپایل میشه و در اختیار کاربرا قرار می گیره و در هر سه نرم افزار به یک صورت کار میکنه و از یک تکنولوژی استفاده میکنه ولی در مورد پارتیکل من یک پلاگین free در آن تایپکی که بحث هودینی و مایا بود برای مایا معرفی کردم که بین هودینی و مایا مشترک هست و هم از cpu و هم از gpu استفاده می کنه و خیلی هم قوی هست و پس نگو نمی شه در مورد برخورد قطعات یا پارتیکلها در سطح آب هم چند خط اکسپرشن کافی
شرمنده . عادت کردیم .یعنی تو اصلا بعد از اون همه بحث باز هم نفهمیدی متاسفم برات !!!!
فیلم 2012 اون دیاشو دیدین با تریدی مکس زدن با PFlow خالی !!!!
اگه جناب بحث سر پلاگینه که Thinking Particle الان میتونه این کارو انجام بده باز من درسته بیام مثل شما بگم مکس و houdini حرفی برای گفتن ندارن
سطح فکریت واقعا عجیبه !!!!