(OBJ) - یه مشکل برای ساختن UV texture و Polymodel

سلام به همه ی دوستان من دو تا مشکل دارم ! تازه دارم با مایا کار میکنم
اونم اینک که :

یه مدل تو مکس طراحی کردم به فرمت obj سیو کردمش
بعد اونو تو مایا آوردم حالا وقتی میخوام texture بهش بدم (تکستچر رو تنظیم کنم)
error میده مگه باید یه جسم poly یا غیره انتخاب کنی بعد شروع کنی !
منم مجبورم که مدلم رو convert کنم اما به هیچی تبدبل نمیشه !

و یه مشکل دیگه هم دارم وقتی مدل رو تو مایا آوردم با زدن کلید 3 روی کیبرد مدلم smooth میشه ولی موقع
رندر به حالت اولش (1) در میاد چی کار کنم درست شه ؟

خیلی هم واجبه کمکم کنید . ممنون میشم
 
آخرین ویرایش:

maya22

New Member
سلام دوست عزیز
کلید 3 روی کیبرد مدل را smooth نمی کند باید از قسمت mesh --> smooth را بزنید
شما مدل خود را با این پسوند خروجی بگیرد مشکلتون حل میشه (FBX)
 

mosy252

Member
mental ray 2008 کلید 1 2 3 رو نمیشناسه.ولی mental ray for maya 2009 میشناسه و با subdivision مشکلی نداره.وقتی توی max می خوای export کنی باید poly اکسپرت کنی.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا