قالب Maya - Studio Realstic Render - BMW M3 E46

سلام به همه 3D کارها و دوستداران 3D.

تو این پست جدیدترین کارم رو برای نمایش و نقد کردن گذاشتم.

مدل این ماشین یعنی BMW M3 E46 تماما با نرم افزار Maya ساخته شده و با Mentalray هم رندر گرفته شده.
تعداد Face های ماشین هم حدود 27000 ،Triangle یا Polygon هستش که به نظرم زیاد نیست چون داخل ماشین هم بصورت کامل مدلسازی شده و مناسب برای استفاده در Game و Animation هستش.
Texture های ماشین کاملا با Photoshop از روی رفرنس های BMW ساخته شده.

لطفا عیب و ایرادهایی که توی این مدل می بینید رو از هر لحاظ بگید، چه مدلسازی، چه رندرینگ؛ و اگه تونستید یک مقایسه ای هم این مدل رو با نمونه کار قبلیم که لینکش رو در زیر گذاشتم بکنید و نظرتون رو بیان کنید.

هر سوالی هم داشتید می تونید با ایمیل زیر باهام تماس بگیرید.

Email : [email protected]
Previous My Work : http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=155187

e54r2g0268dcyxxcf2tq.jpg


3cpea8sryuimh7qpjloz.jpg


v0srftu09hywfw18orh.jpg


3s9p91fezlb9bilhqm5k.jpg


on6scdgytpn1wgfb2s5.jpg


ti1ou8gvou052o2kilq8.jpg


c5sqhe95ez0en8m389o5.jpg
 
آخرین ویرایش:
مدلینگ به نظر نمیاد مشکلی داشته باشه ولی تو رندرینگ به وضوح مشخص که کار قبلیت بهتر شده (aston martin )
موفق باشی
 

ehsan_62

Well-Known Member
برای 27 هزار poly خيلی عاليه ، مقدار ورتکس ها البته بيشتر ميشه ولی بازم مدل خيلی نرم ساخته
شده ، مخصوصا اينکه داخل ماشين هم گفتيد ساختيد

 

جدیدترین ارسال ها

بالا