فعلا جایی هستم که زیاد به اینترنت دسترسی ندارم
اسکریپتهایی که آقا arminanim گذاشتن حالت ساختاری دارن نه انیمیشن
اسکریپت رو اینجا گذاشتم
موفق باشید
کد:
myOBJ1 = $line01
animateVertex myOBJ1 #all
num_point_sp1 = numKnots myOBJ1 1
my_point1 = [10,-100,5]
my_point2 = [105,-45,0]
for Young_animator = 1 to num_point_sp1 do
(--start for
myst1 = Young_animator as string
myst2="myOBJ1"
execute ( (myst2 +".Spline_1___Vertex_" + myst1 + ".controller = Point3_XYZ ()" ) )
)--end for
animate on
(--start anim
at time 25 ( myOBJ1.Spline_1___vertex_1.controller.x =my_point1.x ; myOBJ1.Spline_1___vertex_1.controller.y =my_point1.y ; myOBJ1.Spline_1___vertex_1.controller.z =my_point1.z;)
at time 25 ( myOBJ1.Spline_1___vertex_2.controller.x =my_point2.x ; myOBJ1.Spline_1___vertex_2.controller.y =my_point2.y ; myOBJ1.Spline_1___vertex_2.controller.z =my_point2.z;)
)--end anim


دستت طلا
مرسی
این پله اول
اما پله دوم باس اسکریپت شما رو مقداری تغییر بدم که تا اونی رو میخوام دقیقتر انجام بده
اما باس یه کار بشه
اینکه یکم در موردش بخصوص
at time 25 ( myOBJ1.Spline_1___vertex_1.controller.x =my_point1.x ; myOBJ1.Spline_1___vertex_1.controller.y =my_point1.y ; myOBJ1.Spline_1___vertex_1.controller.z =my_point1.z

توضیح بدین تا هم بفهممش هم تغییرش بدم
در هر صورت خیلی دوست دارم تا این اسکریپتهایی رو که کمکم میکنید اساسی یاد بگیرم فقط کوپی پیس نکنم
من از اسکریپت این کار رو میخوام
من میخواستم که دوتا پوینت از نوع هلپر point
creat/helper/ point
همونی که تو ویپورت به شکل بعلاوه است رو در محیط بزارم و با اجرا شدن اسکریپت لاین از نقطه و مختصات اول شروع بشه و در نقطه دو پایان بیابه
اسکریپت شما رو کمی بهش اضافه کردم خواستم اینو در بیارم اما
PHP:
mmm = $point01.pos
nnn = $point02.pos
myOBJ1 = $line01
animateVertex myOBJ1 #all
num_point_sp1 = numKnots myOBJ1 1
my_point1 = mmm--[10,-500,5]
my_point2 = nnn--[105,-545,0]
for Young_animator = 1 to num_point_sp1 do
(--start for
myst1 = Young_animator as string
myst2="myOBJ1"
execute ( (myst2 +".Spline_1___Vertex_" + myst1 + ".controller = Point3_XYZ ()" ) )--myOBJ1.Spline_1___Vertex_Young_animator.controller = Point3_XYZ ()
)--end for
animate on
(--start anim
at time 25 ( myOBJ1.Spline_1___vertex_1.controller.x =my_point1.x ; myOBJ1.Spline_1___vertex_1.controller.y =my_point1.y ; myOBJ1.Spline_1___vertex_1.controller.z =my_point1.z;)
at time 25 ( myOBJ1.Spline_1___vertex_2.controller.x =my_point2.x ; myOBJ1.Spline_1___vertex_2.controller.y =my_point2.y ; myOBJ1.Spline_1___vertex_2.controller.z =my_point2.z;)
)--end anim
اما حرکت لاین اصلا صحیح نیست یعنی ورتکسهای لاین دقیقا رو نقاط مورد نظر متمرکز نمیشن ..چرا .نمیدونم

به طوره کلی ایده ای که دنبال میکنم اینه که
مثلا لاینی رو در محیط دارم بعد میام دو تا پینت در دو نقطه میزارم و اسکریپتو اجرا میکنم
اتفاقی که باس بیفته اینه که از لاین یه کپی گرفیه شده و هر دو ورتکس اون لاین با استفاده از همین اسکریپت شما بر روی پوینت 01 متمرکز میشه بعد به 10 فریم جلوتر رفته و ورتکس شماره دو حرکت و بر روی پوینت شماره 2 میاستد با همین اسکریپت
البته اینکه چرا از لاین کوپی گرفته میشه اینه که هنوز نمیدونم چطوری با اسکریپت یک نیو لاین طراحی کنم یعنی اینکه چطوری اسکریپت خودش طراحی لاین رو از نقطه اول شروع و انیمات کنه و در نقطه دوم پایان برساند برای همین از ایده کپی لاین و متمرکز کردن ورتکسهای اون در یک نقطه میگم ..( اصلا من چی میدونم)
