Lioagle

pixolator

Member
سلام اساتید محترم.

کسی فکری در مورد پر گذاشتن برای این بنده خدا داره ؟...هر فکری که به نظرتون می رسه بفرمایید...بالهاش و محدوده سر و گردن تا شکمش پر داره .

ممنون

یادم رفت بگم...مدل Base توی مایا هستش ( و رندر هم مایا ) و Detail توی Zbrush الان حدود 200 هزار تا poly هستش هنوز جا داره :wink:

کانسپت و طرح کار هم خارجی هستش...مال Origin Studio است.
 

پیوست ها

  • b1.jpg
    b1.jpg
    147.9 کیلوبایت · بازدیدها: 21
  • b2.jpg
    b2.jpg
    156.8 کیلوبایت · بازدیدها: 33
  • b3.jpg
    b3.jpg
    142.6 کیلوبایت · بازدیدها: 14
آخرین ویرایش:

Farrokh

Active Member
آقا امین کدوم چین و چروک رو می گی؟

در ضمن فقط یقه ی منو می چسبی می گی وایر فریم بذار؟
 

Farrokh

Active Member
دوست عزیز کارتون خیلی قشنگ شده
فقط پنجه هاش بیشتر جای کار داره
اینا که روی بدنش هست بازتابه یا نه
موفق باشی
 

Divine Love

Well-Known Member
اي ول. چه ابهتي. :eek:
اين اگه يه تكسچر قوي هم بشه كار خوفي خواهد شد. :razz:
موفق باشيد.
 

pixolator

Member
دوست عزیز کارتون خیلی قشنگ شده
فقط پنجه هاش بیشتر جای کار داره
اینا که روی بدنش هست بازتابه یا نه
موفق باشی

روی بدنش انعکاس هستش اگر منظورتون اون قسمتای تیره است..
گفتم هنوز کار داره این هم بدون Dsiplacement وارد مایا شده و همون طور که از wireframe اش می تونید ببینید خیلی سنگینه و مایا چندین بار هنگ کردش با همین تعداد Poly یه دونه عکس هم از داخل Zbrush گذاشتم البته دارم فکر می کنم روی نقاط مختلفش چون Concept ای که داارم جزئیات پایینی داره و نمی دونم چی کار بکنم...پنجه هاش رو هم خودم خوشم نیومد...اونم دارم فکر می کنم چی کارش کنم..
 

پیوست ها

  • aaa.jpg
    aaa.jpg
    204.5 کیلوبایت · بازدیدها: 14
  • c1.jpg
    c1.jpg
    301.8 کیلوبایت · بازدیدها: 5
  • c2.jpg
    c2.jpg
    291.9 کیلوبایت · بازدیدها: 6
  • c3.jpg
    c3.jpg
    267.1 کیلوبایت · بازدیدها: 3

living_for_cg

کاربر متخصص مدلینگ
آفرین پسر . کم پیدای ها .
کارت داره خوب میشه.
خب چرا با displace نیاوردی تو مایا؟
در مورد بالش هم نمیدونم این چه نوع کاراکتری میخواد بشه. اگر مجسمه هست که بالشم توی زیبراش بساز جالب میشه. وگر نه معمولا برای پرها به صورت ردیفی میچینن. کار نسبتا وقت گیریه.
موفق باشی منتظر ادامه کار هستیم ( شدید) :)
 

amin2001

Active Member
تابنده جان چین و چروک عضلات رو میگم دیگه :)

بخون . نوشتم ببین ماندانا چی میگه
ماندانا چی گفت ؟ : گفت وایر
:دی


ایول
توی این عکس عضلات بهتر شدن
فک کنم بخاطر متریالت بود . عضلات معلوم نبود توی اون اولیا
 

pixolator

Member
یه اشتباه بزرگ کردم دیگه حال برگشتن ندارم...و نه وقتشو !...تو کرارای بعدی باید حواسم باشه...UV نداده داشتم کار می کردم !...حالا با همون UV قراضه Zbrush آوردمش ولی یه خورده مشکل داره ولی خب خیلی خوبه و مایا اصلاً به قول خارجکی ها Stable نیستش !...حدود 6 میلیون poly هستش موقع رندر و با 3.2 گیگ رم کم می آره منتال ری..تکچر ها هم 4k هستش ولی به دلیل UV بد اصلاً اون جوری که باید جواب نداده...Displacement و NormalMap و CavityMap همین دیگه...متریالش هم ساده است تقریباً ...فوقش یه ریگش بکنم سریع و یه تکونی بهش بدم...دیگه ارزش کار بیشتر نداره می رم سراغ یه چیز دیگه...ممنون از همگی :)
 

پیوست ها

  • NDVD_000.jpg
    NDVD_000.jpg
    372.7 کیلوبایت · بازدیدها: 10
  • NDVD_001.jpg
    NDVD_001.jpg
    363.7 کیلوبایت · بازدیدها: 7

Mandana

Active Member
حیف شد.خیلی خوشگل شده بود آخه
بالهاش توی این کار آخری خیلی دفرمه شده
راستی توی مایا با کمترین تعداد Devide بیار بعد از اینکه از زی براش خروجی گرفتی.اینکه هم نرمال داره هم دیسپلیس
در غیر این صورت مایا نمی کشه بنده خدا.حق هم داره :دی
من جای شما بودم یو وی درست و درمون بهش می دادم و از اول کار می کردم.این کاراکتر به این خوشگلی حیفه بخاطر یو وی هدر بشه
نمی گم این بد شده ها.اما خیلی خیلی می تونه بهتر باشه
موفق باشی ^.^
 

جدیدترین ارسال ها

بالا