Lamborghini Gallardo

سلام بر دوستان عزیز . این اولین طراحی ماشین منه که با 3D ساخته شده .
مشتاقانه منتظر نقد شما عزیزان هستم
4mtzvwl.jpg[
 

Elfin-D

Member
خیلی زیباس....
فقط اگه متریال شیشه رو کمی شفاف تر و درخشان تر میکردی خیلی جلوه ی بیشاری داشت
همچنین متریال بدنه هم حالت متالیک رو نداره
با چه موتوری رندر کردید؟
مخلصیم
 

pythoN

Active Member
سلام .
مدلینگ خوبیه. تبریک میگم .
به عنوان اولین کار خوبه ولی یه سری اموزش در مورد Vray هم ببین . و متریالش هم تکمیل کن . بعد یه رندر خوب ازش بگیر تا کف همه ببره . در ضمن روی نور پردازیش هم کار کن . منتظریم ... :wink:
امید وارم موفق باشی .
 
با تشکر از دوستان عزیز
در مورد موتور رندر از موتور رندر scanline خود مکس استفاده کردم ( متاسفانه Vray نداشتم )
در ضمن در مورد شیشه ها و بدنه کاملا حق با شماست ، هنوز جای کار داره .
 

pythoN

Active Member
خیلی بهتر شد حالا اگر میخوای اینکار رو انجام بره . یه منحنی مثل عکس بکش .
بعد ورتکس رو که نشون دادم انتخاب کن .



حالا توی پانل مدیفای در بخش geometry به fillet عدد 50 رو اختصاص بده .



بعد حالت spline رو انتخاب کن . و به همون بخش geometry برو و عدد outline رو روی 3 بزار .



بعد لین خودت رو اکسترود کن .
و ماشین خودت رو مثل حالت این باکس روی line بزار بعد با تنظیمات vray رندر بگیر . ( روی عکس کلیک کن . )



در ضمن یه متریال معمولی به لین خودت بده این تنضیمات رو روش بزار


البته این راه خیلی ساده ای هستش و اگر بخوای حرفه ای رندر بگیری خیلی بیشتر از اینا کار داره .

مخصوصا متریال بدنه ماشین .



امیدوارم نگی این چقدر الکی اضهار نظر میکنه . :wink:
موفق باشی
 

Miladbat

Well-Known Member
به نظر منم poly gon برای ساخت ماشین اصلا جالب نیست کار هم سخت می کنه
 
pythoN خیلی ممنون .
نه بابا من کی باشم که بگم شما الکی اظهار نظر می کنید . شما سرورید
چشم . به خاطر گل روی شما هم که شده یه رندر دیگه همونطور که شما گفتید از ماشین میگیرم و نتیجش رو میذارم
میلاد خان من که این ماشین رو با Polygon درست کردم . اگه شما پیشنهاد راه بهتری رو به غیر از Polygon دارید ممنون میشم .
تازه این ماشین بدون Blueprint ساخته شده !
 

ehsan_3dmax

Active Member
سلام حسین جان.
قبل از هرچیز تشکر میکنم از پیتون عزیز که با صبر و حوصله فراوون جواب خیلی از کاربرا رو میده و کار منی که مدیرم رو اینگونه آدما خیلی کم میکنن. خوشبختانه تعدادشون هم جدیدا داره زیاد میشه! ولی هیچکس پیتون و حامد نمیشن. بازم ازتون ممنونم.

حسین جان پلیگن مدلینگ بهترین شیوه ی مدلسازی در مکس. در این مورد شک نکن. اگر هم میبینی آقا میلاد در مورد نربس صحبت میکنن بخاطره اینه که ایشون مایا کار هستن و در مایا نربس ابزار قویتریه.
رندرهات هم پیشرفت خوبی داشته.
موفق باشی.
 

pythoN

Active Member
خواهش میکنم احسان جان . این حرفا چیه . من که در حد و اندازه های شما نیستم اما سعی میکنم چیزهای رو که میدونم به بقیه هم بگم تا اونها هم دانسته هاشون رو از من دریغ نکنن .

بهترین روش nurbs patch است

توی مدل سازی های خودرو یا شبه خودرو یا ... توی مکس اصلا روی نربس حساب نکنید . ( در حالی که توی مایا برعکسه )
 
من واقعا شرمنده ام که نتونستم کار آخر رو زودتر از این ها پست کنم


10.jpg

خلاصه ببخشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا