Ik

benyamin_pc

Well-Known Member
با سلام
روش استفاده از Ik به طریق زیر چیست؟
یک استوانه داریممی خواهیم این استوانه از ناحیه هایی خم شوند و مانند بازو باز و بسته شوند
 
اگر منظورتو درست فهمیدم باشم باید از مدیفایری که فکر کنم اسمش Skin بود استفاده کنی!
 

benyamin_pc

Well-Known Member
میشه بیظتر توضیح بدین؟
کلا" وقتی یه آدمک می سازیم تمام اجزای اون به هم وصلن اگه بخواهیم مثلا" فقط دستشو بچرخونیم چه راههایی وجود دارند لطفا" در مورد هر کدوم به اندازه ای که بشه باش کار کرد توضیح بدین
ممنون
 

e.k

Member
benyamin_pc
دوست من چیزی که شما یه نمه بهش اشاره کردی یک دنیا پشتش
پس سر سری بهش نگاه نکن.

یه تابعskin انتخاب کن بعد bone روتوش addکن
بعدش توسط envelopesانها رو تنظیم کن.
 

benyamin_pc

Well-Known Member
:wink: میشه یکم با اون دنیا ما رو آشنا کنین؟توضیحاتون یکم جامع نبودن؟تا اینجاش که تابلو بود اما اون دستگیره هارو که شکل کپسول هستند رو چجوری میشه با هاشون کار کرد؟راه دیگه ای هم اگه برای این موضوع وجود داره میشه توضیح بدین؟
 

hamed-ddd

Well-Known Member
مثل اینکه قضیه داره جدی میشه....!!!!!!!!!
خوب در تری دی مکس دو تا مدیفایر اصلی برای این کارها در نظر گرفته اند..
اولی skin و دومی physic
از هر دو برای حرکت دادن کارکترها(به عبارت بهتر ایجاد حالت حرکت اعضا با استخوان) استفاده میشه که دومی مخصوص biped طراحی شده هرچند که با هر چیزی کار میکنه.......
اگه برسم براتون کمی در مورد اسکین توضیح میدم (همین پست اصلاح میشه)
فعلا بای
 

جدیدترین ارسال ها

بالا