بی بی کد Honda Big Wing___VaSLab Architecture

abbasi_0912

Active Member
سلام به همگی
این کار رو قبلا توی مسابقه شبیه سازی معماری مدل کرده بودم اما وقت نشده بود درست و حسابی رندر بگیرم
حدود 1.5 روز دیگه وقت گذاشتم شد این چیزی که می بینید،
متاسفانه یکم کارت گرافیکم اذیت میکنه توی ویوپورت زیاد به مشکل بر خوردم
نمیخواستم کیفیت عکس رو بالا ببرم، هر رندر حدود 1 ساعت زمان برد

شخصا به این نتیجه رسیدم که کارم رو زیاد پست نکنم چون به خاطر همین پست پروداکشن چند باری کارم خراب شده
تا توانایی کامل رو برای پست پروداکشن نداشته باشم دست به پست پروداکشن نمیزنم
فقط در حد Color Balance تو فتوشاپ کار ادیت شده

3dsmax + vray + photoshop


سال نو مبارک :rose:
 

پیوست ها

  • Honda Big Wing___VaSLab Architecture_1.jpg
    Honda Big Wing___VaSLab Architecture_1.jpg
    231.3 کیلوبایت · بازدیدها: 66
  • Honda Big Wing___VaSLab Architecture_2.jpg
    Honda Big Wing___VaSLab Architecture_2.jpg
    400.4 کیلوبایت · بازدیدها: 60
  • Honda Big Wing___VaSLab Architecture_3.jpg
    Honda Big Wing___VaSLab Architecture_3.jpg
    394.4 کیلوبایت · بازدیدها: 55
  • Honda Big Wing___VaSLab Architecture_4.jpg
    Honda Big Wing___VaSLab Architecture_4.jpg
    310.5 کیلوبایت · بازدیدها: 53
آخرین ویرایش:

madmaster_3d

Well-Known Member
کاره خیلی قشنگی و ایده جالبی شده. اگر روی متریال هاش کار کنی خوب میشه .نسبتا رئال میزنه.عیدت هم مبارک
 

Hamed

Active Member
درود
بی رو درواسیش این میشه که هنوز میتونستی روش کار کنی....

بازم خسته نباشی گلم...





علی علی
 

*farshid*

کاربر VIP
خوب شده
نورپردازی خیلی سادس ... برای همچین پروژه ای بهتره یه حالت خاص از شبانه روز رو شبیه سازی کنی ... مثلا غروب یا شب با نورپردازی مصنوعی
یا یه وضعیت آب و هوایی خاص مثل هوای بارونی یا برفی
شیدر ها میتونستن بهتر باشن
رنگ سبز چمن تو بعضی از ویو ها زیادی سبز شده ... بهتره یه مقدار کمرنگتر باشه
در کل خوب شده ... بازم ممنون که تو مسابقه معماری شرکت کردی .
موفق باشی
سال نو هم مبارک
 

abbasi_0912

Active Member
سلام رندر اولیت رو خیلی دوست داشتم.
خسته باشی:rose:
عیدتم مبارک:)

ممنون محمد جان
خوشحالم که خوشت امد

عید شما هم مبارک:rose:


کاره خیلی قشنگی و ایده جالبی شده. اگر روی متریال هاش کار کنی خوب میشه .نسبتا رئال میزنه.عیدت هم مبارک

ممنون دوست عزیز حتما بازم کار رو ادیت میکنم


درود
بی رو درواسیش این میشه که هنوز میتونستی روش کار کنی....

بازم خسته نباشی گلم...





علی علی


حامد جان ممنون که اومدی کامنت گذاشتی
بازم می خوام کار رو ادیت کنم و رندر شب بهش اضافه کنم ، اما فعلا نه
یک دغدغه فکری داشتم که چند وقتی بود یک کار برای دل خودم نزده بودم، از این کار های بازاری هم خسته شده بودم
گفتم قبل از سال جدید این کار رو ادیت کنم تا با خیال راحت تر فکرم رو متمرکز کنم روی پایان نامه
این ترم 2 تا طرح دارم و ترم آخر ام هست یکم سرم شلوغ شده اما حتما بعد از فارغ التحصیلی چند تا کار قبلی که برای مسابقه بود رو از اول ادیت میکنم

عیدت هم مبارک :rose:
 

abbasi_0912

Active Member
خوب شده
نورپردازی خیلی سادس ... برای همچین پروژه ای بهتره یه حالت خاص از شبانه روز رو شبیه سازی کنی ... مثلا غروب یا شب با نورپردازی مصنوعی
یا یه وضعیت آب و هوایی خاص مثل هوای بارونی یا برفی
شیدر ها میتونستن بهتر باشن
رنگ سبز چمن تو بعضی از ویو ها زیادی سبز شده ... بهتره یه مقدار کمرنگتر باشه
در کل خوب شده ... بازم ممنون که تو مسابقه معماری شرکت کردی .
موفق باشی
سال نو هم مبارک

ممنون فرشید جان
فعلا به اون رضایت درونی نسبت به کار رسیدم اما این هنوز پایان کار نیست، حتما بازم کار ادیت میشه
می خواستم همه چیز رو برای رندر شب اماده کنم اما وقت نشد، خواستم قبل از سال تحویل کار بسته شه

اون وضعیت آب و هوایی که گفتی رو خیلی حال کردم حتما سعی میکنم توی چند وضعیت اب و هوای کار رو بسازم
کل اون مواردی که گفتی رو سعی میکنم توی ادیت بعدی لحاظ کنم

من از اینکه توی یک مسابقه دوستانه کنار دوستانی مثل شما بودم خوشحالم، و اگر باز همچین امکانی وجود داشته باشه، سعی میکنم کنارتون باشم

موفق باشی:rose:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام به حسین عباسی عزیز.
کار خیلی خوبی شده.
مدلسازی خیلی خوب شده.کاری که من از انجامش عاجزم!
رفکلت ها خوب شده.کنترل شده.بهتر بگم اینوایرمنت رو خوب تعریف کردی

یه راست برم سراغ نقد کار.
وقتی اون مسابقه انجام شد من یه نقد تند نوشتم خیلی ها ازم دلگیر شدن.
مشکلی که کارت داره اینه که رنگ ها زیاد کنار هم خوب ننشسته.
مدیریت رنگ نکردی کارت رو.
می دونی چرا کار افشین اینقدر زیبا شده بود؟
فضای ابری بود که نور خورشید کم کم ازش بیرون میزد و بدنه خیس ساختمون و رفلکت های کنترل شده
ببین مشکلات رو دونه دونه بگم.
رنگ های سبز خیلی متنوع شده. سبز چمن سبز درخت هر کدوم یه تون شده. به نظرم یکسان باشن خیلی بهتر میشه.
آبی آسمون اصلا خوب نشده.چون Cyan خیلی روشن شده.توی پست پرو با تون رنگی سین کار کردم بهتر شد.
به آسمون واقعی نگاه کن.اینقدر با رنگ ور برو تا بهش برسی.آخه فورمول نداره. چون با هر کالر مپینگ تون فرق میکنه.
واسه همین هست که سعیدپاکزاد گفته بود آسمون فیزیکی وی ری به درد نمیخوره.من تازه بهش رسیدم.
یه جاهای کارت تیره شده یه جاهای اوربرایت شده.
شیدرت خام شده. ( ترجمه : هیچ گونه رفلکتی نداره.بین مات مات بازهم یه مقداری رفلکت داره.به حالت گلاسی شدن.واسه همینه که بامپ خیلی خودشو نشون نمیده.)
رندرها خیلی سایز کوچیک هستن.
یکی از مشکلات کارت میدونی چی بود؟ اینو توی پست متوجه شدم... خیلی آبی توی کار ریخته بود.من مقداری زیادی از طریق white balance آبی کارو رو کشیدم از کار دیدم کار زنده شد.
رندرهای رو با اجازه صاحب تایپیک پست پرو کردم.اول توی پ خ اجازه گرفتم ازش خودش بهم جواز داد.
موفق باشی حسین دوست خوبم.
 

پیوست ها

  • hosein-1.jpg
    hosein-1.jpg
    133.1 کیلوبایت · بازدیدها: 5
  • hosein-2.jpg
    hosein-2.jpg
    207.4 کیلوبایت · بازدیدها: 6
  • hosein-3.jpg
    hosein-3.jpg
    190.4 کیلوبایت · بازدیدها: 4
  • hosein-4.jpg
    hosein-4.jpg
    201.7 کیلوبایت · بازدیدها: 4

جدیدترین ارسال ها

بالا