بی بی کد Home in the Green

HR3D

کاربر فعال
خب دوستان پست ، آپدیت شد ، همینطور که پایین عرض کردم مدل ساختمان آماده نبود و بیشتر تمرینی بود و حالا یک مدل دیگه ساختم
از نظراتتون بسیار سپاس گذارم ، امیدوارم مورد پسند اساتید قرار گرفته باشه :

برای دیدن سایز اصلی و با کیفیت (3,66Mb) تصویر رندر شده اینجا کلیک کنید !

3ds Max , Vray , Ps
فضای سبز با Forest Pack
زمان رندر : 4h 12m

dn81s5xkxppy0brbqoum.jpg



یا علی :rose:
 

پیوست ها

  • 1 Final (Kam Hajm).jpg
    1 Final (Kam Hajm).jpg
    1.1 مگایابت · بازدیدها: 15
آخرین ویرایش:

homayoon_fattah

Well-Known Member
خیلی واقععی به نظر میاد فقط کمی لخته خونه . یکمی وسایل خونگی مثل صندلی توی تراس و ... به زیباییی کارتون اضافه میکنه .
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام. خوبی؟ ببین بزرگترین مشکل عموم کارات اینه چشمت رنگ ها مقدار کنتراست رو نمیشتاسه.... الان این رندر به طرز عجیبی تاریک هست!
روی بدنه خونه flake نشسته . بهتر هست dome بزاری.البته زمان رندر رو خیلی بالا میبره
 

HR3D

کاربر فعال
خیلی واقععی به نظر میاد فقط کمی لخته خونه . یکمی وسایل خونگی مثل صندلی توی تراس و ... به زیباییی کارتون اضافه میکنه .

ممنون همایون جان دارم مدل خونه رو غوض میکنم و یه مدل بهتر جایگزین میکنم و وقتی پروژه آپدیت شد قرارش میدم


سلام. خوبی؟ ببین بزرگترین مشکل عموم کارات اینه چشمت رنگ ها مقدار کنتراست رو نمیشتاسه.... الان این رندر به طرز عجیبی تاریک هست!
روی بدنه خونه flake نشسته . بهتر هست dome بزاری.البته زمان رندر رو خیلی بالا میبره


سلام عارف جان ، شکر خدا ، شما خوبی ؟

آخه الان به نظرم حس تاریکی بعد از غروب رو داره و هدفم هم همین بوده و بیشتر واقعی جلوه دادن کار توی همه ی کار هام مد نظرمه

مدل خونه رو که دارم عوض میکنم چون اصلا خوب کار نکردم !! به دور پنجره ها نگاه کن !! :)

توی اینجا از هیچ نوری استفاده نکردم و فقط HDRI ، تنها کاری که بتونم برای روشن تر شدن بکنم اینه که مقادیر Overall mult و Render mult و Color Maping رو تغییر بدم تا کار روشن تر بشه اگه بیشتر بشه به نظرم حالت رئالیسمش رو از دست میده !!


بازم ممنونم از نظراتتون :rose:
 
آخرین ویرایش:
خسته نباشید. همونطور که عارف جان گفت یکم تاریکیش بیش از حده.ولی hdri خوبی به کار بردی
 

mgh-max

کاربر فعال
از نظر فنی و امکانات کارات قویه مثلا استفاده از آرچ مدل سنگین 100
پوشوندن کل کار با چمن و .....
ولی از نظر هنری و بصری باید کار کلی ببینی
آموزشای اورموشن خیلی تو محیط سازی کمک می کنه مخصوصا تو پست پرو خیلی آموزندس
 

:Mohsen:

کاربر باتجربه
کار بسیار خوبیه
فقط یکم رنگ محیط تنده به نظرم
شاید اگه سبز ملایم تر باشه بهتر بشه
یه سوال
با کتابخونه پلاگین forest گیاهارو اضافه کردی؟
 

HR3D

کاربر فعال
کار بسیار خوبیه
فقط یکم رنگ محیط تنده به نظرم
شاید اگه سبز ملایم تر باشه بهتر بشه
یه سوال
با کتابخونه پلاگین forest گیاهارو اضافه کردی؟

ممنونم ، فقط چمن ها برای خود لایبری forest بوده و گل و گیاه ها برای Archmodel vol 86 هست و درختا هم vol 100
 

saeed taghizade

کاربر متخصص
سلام و خسته نباشید به اقای حمید رضا
اگر تمایل دارین نکاتی در مورد کارتون بیان کنم.
 

saeed taghizade

کاربر متخصص
سلام شما خوبین...
یه مقدار با شیوه های من آشنا بشن اگر استقبال شد از طرف دوستان فعالیتم رو بیشتر میکنم و خوب هر نوع فعالیتی رو به پیشنهاد شما به صورت مناسب و تاثیر گزارش ارایه میکنم.
 

saeed taghizade

کاربر متخصص
در مورد کار شما
اول از همه تحسین میگم به land ascape و چمن
1 کادربندی: پروژه اصلی همیشه در مرکز باشه و اگه نبود رندر وزن داشته باشه مثلا در مورد کار شما ای کاش درخت اول از راست بزرگ باشه تا وزن رندر حفظ بشه.
2 زاویه دوربین: ok
3 تناسبات:eek:k
4 مدلسازی: فضای داخل با توجه به باز بودنش خالی هست، مدل پنجره ها دیتیل نداره، آبچکون نداره،نرده های شیشه ای دیتیل ندارن.
5 متریال: متریال کف برجستگی نداره، سایز آجر بزرگ بنظر میرسه و متریال سقف بافتش مشخص نیست، ای کاش کنتراست رنگ درخت ها بیشتر میشد خیلی رنگ درخت ها یکدسته.
6 نورپردازی: نور مصنوعی روی دیوار مقداری رنگش تیرست، آباژور داخل کار نشده.
7 رندر: ok
8 پست: استفاده نشده.خیلی مهمه استفاده کنید.
9 دیتیل طراحی:داخل طراحی نشده.
10 دیتیل اجرایی: پروژه شما ستون نداره، اکابه نداره.
موفق باشید.
 

HR3D

کاربر فعال
در مورد کار شما
اول از همه تحسین میگم به land ascape و چمن
1 کادربندی: پروژه اصلی همیشه در مرکز باشه و اگه نبود رندر وزن داشته باشه مثلا در مورد کار شما ای کاش درخت اول از راست بزرگ باشه تا وزن رندر حفظ بشه.
2 زاویه دوربین: ok
3 تناسبات:eek:k
4 مدلسازی: فضای داخل با توجه به باز بودنش خالی هست، مدل پنجره ها دیتیل نداره، آبچکون نداره،نرده های شیشه ای دیتیل ندارن.
5 متریال: متریال کف برجستگی نداره، سایز آجر بزرگ بنظر میرسه و متریال سقف بافتش مشخص نیست، ای کاش کنتراست رنگ درخت ها بیشتر میشد خیلی رنگ درخت ها یکدسته.
6 نورپردازی: نور مصنوعی روی دیوار مقداری رنگش تیرست، آباژور داخل کار نشده.
7 رندر: ok
8 پست: استفاده نشده.خیلی مهمه استفاده کنید.
9 دیتیل طراحی:داخل طراحی نشده.
10 دیتیل اجرایی: پروژه شما ستون نداره، اکابه نداره.
موفق باشید.

ممنون سعید جان ، مورد 10 رو میشه بیشتر باز کنید برام ؟ متوجه نشدم ! :)
پست پرو داره ، کمی رو کنتراست و روشنایی کار کردم فقط !
 
آخرین ویرایش:

saeed taghizade

کاربر متخصص
در مورد 10 اگه شما تحصیلاتتون رو بفرمایید که در ارتباط با ساختمان هست یا خیر من بیشتر توضیح میدم.
در مورد پست
فوکوس و فولو رو پیشنهاد میدم، پرسوناژ لطفا تو فتوشاپ بزاریین واقعیت میده به کار، از نرم افزار هایی مثل photo looks hsjthni استفاده کنید، ویگنتینگ رو پیشنهاد میدم
 

HR3D

کاربر فعال
رشته ی من که نرم افزار کامپیوتر هست ولی زیاد از معماری دور نیستم ( و صد البته زیاد نزدیک هم نیستم ، فقط آشنایی دارم ! D: ) فکر کنم منظورتون از اکابه فاصله ی زیر شیشه های تراس ساختمان از زمین باشه ؟

ستون هم دو طرف هست همونجایی که چراغ رو دیواره ، طرف مقابلش هم این دیوار رو داره

بازم ممنونم از راهنماییتون
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا