ببین دوست عزیز .... مملی درست گفته ولی من تا جایی که یادم باشه برات میگم:
اول شکل لباس رو با اسپیلان دربیار و ازش یه کپی برای قسمت پشت لباس بگیر
بعد اسپیلاین رو با اولی یکی کن (attach( دقت کن که پشت و روی لباس روی هم نباشند و اونا رو در فاصله مناسب قرار بده ...
حالا برو روی حالت ورتکس و دو سر جاهایی که قراره در لباست دوخته بشه (یعنی ورتکسهاشو) انتخاب کن و break رو بزن
بعد برو از مدیفایر ها گارمنت میکر رو انتخاب کن اگه اسپیلاینها باهم تداخل داشته باشن ارور میده.....
در زیر مجموعه های گارمنت میکر برو به بخشpanel (این بخش شبیه المنت در مدیفایرهای ادیت پلی ومش) در اینجا میتونی پشت و روی لباس رو مقابل هم قرار بدی و به اصطلاح بدوزی تا اینجا رو انجام بده تا بعد!!!1