Helix character

سلام.
فایل تصویری zip شده.
بعد از اینکه exrtact کردین فایل html رو اجرا کنین. ( با opera بهتره )
خروجی با پسوند فلش .swf هستش
hel_02.jpg

دانلود فایل تصویری :
http://hoomanrahati.persiangig.com/links/Helix-HoOmanRahati.rar

یه فایل عکس هم پیوست کردم.
مشاهده پیوست 31506
 
آخرین ویرایش:

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
hooman_designx جان کارت خیلی قشنگ شده. از کار قبلیت خیلی بهتر شده مخصوصا توی زمینه تکسچر. من فقط عکس ها رو دیدم و از دیدن فایلت به خاطر اینترنت ذغالی محروم موندم. ولی کار توپی شده.
 

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
خوب hooman_designx جان هم عکس رو دیدم هم انیمیت رو
کار زیبا و قشنگی شده بخصوص تکسچرینگ ، مدلینگ و رندرش .
اما می خوام بگم از این movie کوچیک نمیشه در مورد انیمیت نظر زیادی داد .
در کل ( حرکت گردنش خوب بود اما تغییر حالتهای صورت زیبا نبود چندتا مشکل داشت که همش انگار یک تعداد ورتکس یا فیس انیمیت داشتن ، و یک مشکل دیگه سرعت تغییر حالتها مناسب نبود همچنین شتاب ( کار با ترک ویو البته اگه با مکس کار کردین ) و این باعث خشک بودن انیمیتتون شده بود .
در کل قشنگ بود و آفرین
موفق باشی :rose:
 

mkf.cgi

Member
آقا هومن تبريك, كار قشنگي ساختي.:rose:
اين واقعا خوبه كه كارت رو با انيميشن همراه ميكني و نميزاري از دست بره.
يه سري نكات كه به ذهنم رسيد:
1- مدلينگ در حد كاراكتر خوبه و انتظاري نميشه ازش داشت اما جزئيات رو بيشتر كن. هر چي بيشتر بهتر.
2-تكسچرينگ هم در حد خود كاراكتر خوبه و اما استفاده نكردن از sss و جزئيات پوست كارت رو بي روح كرده.
3- نذار در همين حد بمونه روش كار كن و كاملش كن. براش يه داستان بساز. اسم انتخاب كن.
3- انيمشن حركت اول يعني چرخيدن سر به سمت دوربين خوبه و فكر كنم سريعترش كني بهتر باشه اما باز كردن دهنش و اخم كردن خوب نشده. بيشتر كار كني خيلي بهتر ميشه.
4- حركات بدن انسان ريتم هاي مختلفي داره و يكي از اونا اينه: حركات رفت آروم تر از حركات بازگشت هستند. مثلا دست دير بالا مياد و زود پايين ميره. يا بهتر بگم به عضله ها توجه كن. هر وقت درگير ميشن كند كار ميكنن و بعد از پايان كارشون خودشون رو سريع ول ميكنن.
يه نكته: همون چيزي كه ميخواي بسازي رو با حركات صورت خودت تو آيينه مقايسه كن حتي اگه نيم ثانيه هم طول بكشه ولي طبيعي باشه خيلي بهتره. اگه دوربين داشته باشي و از خودت فيلم بگيري و همزمان با ديدن فيلم و اصلاح حركات كار كني خيلي بهتر جواب ميگيري.
خود من بعضي اوقات ميرم جلو آيينه و به جزئيات حركات صورتم توجه ميكنم از حركاتم فيلم ميگيرم و بررسيشون ميكنم. حتي اگه يك فريم از دست بدم برام راضي كننده نيست.
ريگينگ مهترين راه رسيدن به بهترين حركته. اگه ريگينگت خوب نباشه هر چقدر هم تلاش كني نتيجه خوبي نميگيري. تو يه كتاب نوشته بود قبل از اين كه ريگينگ رو شروع كني به اين فكر كن كه كاراكترت چه حركاتي رو بايد انجام بده, بيشتر وقت رو اونا بزار.
...........
موفق باشي همكار.
 
آخرین ویرایش:
amin4d hooman_designx جان کارت خیلی قشنگ شده. از کار قبلیت خیلی بهتر شده مخصوصا توی زمینه تکسچر. من فقط عکس ها رو دیدم و از دیدن فایلت به خاطر اینترنت ذغالی محروم موندم. ولی کار توپی شده
.

آمین جان خوشحال شدم که نظرت مثبته ....

baloot3D خوب hooman_designx جان هم عکس رو دیدم هم انیمیت رو
کار زیبا و قشنگی شده بخصوص تکسچرینگ ، مدلینگ و رندرش .
اما می خوام بگم از این movie کوچیک نمیشه در مورد انیمیت نظر زیادی داد .
در کل ( حرکت گردنش خوب بود اما تغییر حالتهای صورت زیبا نبود چندتا مشکل داشت که همش انگار یک تعداد ورتکس یا فیس انیمیت داشتن ، و یک مشکل دیگه سرعت تغییر حالتها مناسب نبود همچنین شتاب ( کار با ترک ویو البته اگه با مکس کار کردین ) و این باعث خشک بودن انیمیتتون شده بود .
در کل قشنگ بود و آفرین
موفق باشی

دوست من درست میگی درمورد انیمیشن ، تو این کار نمیشه نظر داد ، خودم هم زیاد قصد انیمیت کردن نداشتم
بیشتر می خواستم مدل م رو به نمایش بگذارم.
مدل رو من با مایا و زیبراش بستم.
ممنونم:rose:

mkf.cgi آقا همون تبريك, كار قشنگي ساختي.
اين واقعا خوبه كه كارت رو با انيميشن همراه ميكني و نميزاري از دست بره.
يه سري نكات كه به ذهنم رسيد:
1- مدلينگ در حد كاراكتر خوبه و انتظاري نميشه ازش داشت اما جزئيات رو بيشتر كن. هر چي بيشتر بهتر.
2-تكسچرينگ هم در حد خود كاراكتر خوبه و اما استفاده نكردن از sss و جزئيات پوست كارت رو بي روح كرده.
3- نذار در همين حد بمونه روش كار كن و كاملش كن. براش يه داستان بساز. اسم انتخاب كن.
3- انيمشن حركت اول يعني چرخيدن سر به سمت دوربين خوبه و فكر كنم سريعترش كني بهتر باشه اما باز كردن دهنش و اخم كردن خوب نشده. بيشتر كار كني خيلي بهتر ميشه.
4- حركات بدن انسان ريتم هاي مختلفي داره و يكي از اونا اينه: حركات رفت آروم تر از حركات بازگشت هستند. مثلا دست دير بالا مياد و زود پايين ميره. يا بهتر بگم به عضله ها توجه كن. هر وقت درگير ميشن كند كار ميكنن و بعد از پايان كارشون خودشون رو سريع ول ميكنن.
يه نكته: همون چيزي كه ميخواي بسازي رو با حركات صورت خودت تو آيينه مقايسه كن حتي اگه نيم ثانيه هم طول بكشه ولي طبيعي باشه خيلي بهتره. اگه دوربين داشته باشي و از خودت فيلم بگيري و همزمان با ديدن فيلم و اصلاح حركات كار كني خيلي بهتر جواب ميگيري.
خود من بعضي اوقات ميرم جلو آيينه و به جزئيات حركات صورتم توجه ميكنم از حركاتم فيلم ميگيرم و بررسيشون ميكنم. حتي اگه يك فريم از دست بدم برام راضي كننده نيست.
ريگينگ مهترين راه رسيدن به بهترين حركته. اگه ريگينگت خوب نباشه هر چقدر هم تلاش كني نتيجه خوبي نميگيري. تو يه كتاب نوشته بود قبل از اين كه ريگينگ رو شروع كني به اين فكر كن كه كاراكترت چه حركاتي رو بايد انجام بده, بيشتر وقت رو اونا بزار.
...........
موفق باشي همكار
.

mkf.cgi جان ممنونم ازت...
حقیقتش من " تبلت " ندارم واسه همین بیشتر از این نمیتونستم روی جزیات کار کنم !!!!....
- در ضمن از sss ها استفاده کردم ولی مقدار back effect اش کمه (اگه به پوست بالای دوتا شاخش دقت کنی متوجه sss میشی )
درمورد انیمیت هم راهنمایی های خوبی کردی حتما ازشون استفاده میکنم .)
بازم متشکرم که نظرت رو گفتی
 

deevart

Member
آفرین هومن . خیلی جالب بود . اوونجایی که خشم میکنه دهنشو باز کنی بهتر میشه . این جوری به نظرم یک کم محدود بود
موفق باشی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا