hayper shade , hayper graph

Mr_lesani

Member
سلام دوستان. اگه ممکنه یه توضیحی در رابطه با این دو گزینه و کاربردشون ارائه بدین. با تشکر
 

HOSSEIN.D

Well-Known Member
سلام.
خوب دوست عزیز.
Hypershade همون متریال ادیتور توی مکسه.
واسه درست کردن متریال و تکسچر استفاده میشه.

Hypergragh هم یه ساختار درختی از آبجکت های توی صحنه نشون میده.
که فکر کنم اونایی که فرزند آبجکت دیگری هستند زیر مجموعه اون آبجکت هستند.
مثلا از توی Hypergraph میشه کار Parrnet رو انجام داد.
نمیدونم تونستم درست توضیح بدم یا نه.
موفق باشید:rose:
 
آخرین ویرایش:

mehrdad_hellboy

Well-Known Member
داداش جان همه چی رو گفتن

ولی اگه اشتباه نکنم توی hypergraph شما میتونید گسترده ی احجام رو داشته باشید و میتونید موضعی تکسچر و رنگ بزنید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا