بی بی کد hamin alan daghe dagh

HR3D

کاربر فعال
بسیار زیبا
فقط به نظرم متریال کف کیفیتش زیاد خوب نیست و رفلکشنش هم زیاده ! و کلا صحنه خلوته نه میزی نه مبلی !
ولی خوبه ، به امید کار های قوی تر از شما
موفق باشید :rose:
 

Mehran coyote

Well-Known Member
اسم تاپیک عجیب داغ بود
خداوکیلی رو چه حسابی این عنوان تاپیک رو گذاشتی :)

نورپردازی و متریال کف رو بیشتر روش کار کن سعی کن نورپردازی جون دارتر باشه
 
آخرین ویرایش:

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام حامد عزیز. بیشتر برای یادآوری عرض میکنم
قانون گالری سه بعدی
بند 8
_ انتخاب نام مناسب و مرتبط با موضوع اثر برای تاپیک الزامیست . نامهایی همچون آخرین کار من ، به من کمک کنید ، خواهش می کنم ایراد های کارمو بهم بگید باعث سردر گمی کاربران می شود و تاپیک آنها حذف خواهد شد .
کارتون خوبه یعنی میشه گفت توی همه کاراتون به چشم میخوره که طراحی معماری قوی هست و قابل قبول.کاراتون خوش کومپوزوسیون هست یعنی ترکیب بندی خوبی داره.زاوایای دوربین مناسب هستن .رنگ بندی ها خوبه اما بزرگترین مشکل کاراتون مشترک هست
نبود وقت و سریع بستن کارها. من میدونم مطمئنا در این حد کار میزنین قطعا برای شرکت مشاور یا دفتر معماری خیلی فعالی کار میکنین که اولیت اولش برای کارفرها زمان هست.
اما مطمئنا اگه کمی وقت بیشتر بزارین میتونین کارهای بهتری ارائه بدین. کارهاتون نور پردازی خوبی ندارن . شیدرها خوب نیستن . پخته نیستن کارها.تاکید میکنم فاز فنی کار ضعیف هست.طراحی کار از نظر من نمره عالی میاره
موفق باشید.
 

hamedgeen

Active Member
با تشکر از همه دوستان
عارف جان من بخوام رو اون ایراداتی که گرفتین در مورد متریال و نور بیشتر زوم کنم چکار باید بکنم ؟
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام مجدد.اول از همه باید اصول نور پردازی رو یاد بگیری.مثلا اینکه منبع نورها واقعی باشه یه نور روز از بیرون معمولا خیلی باعث قوی شدن و زنده شدن کار میشه. یه نور متعادل. اما برای چیزایی مثل لوسر که تعداد زیاد لامپ هست لازم نیست همشون توی لامپ واقعی باشه.
برای اینکه کچ بری ها بهتر نشون داده بشه خوب هست از vray dirt استفاده بکنی
کالر مپینگ خیلی حائز اهمیت هست. سعی کنی توی liner کار کنی خیلی خوب میشه کار.اگه متریال ها اوربرایت میشن اون متریال رو کدر بکن.با color corection
اسموس یکی از بزرگ ترین مشکل این آبجکت های کلاسیک غیر اورموشن هست.نمی دونم چرا اما وقتی وارد مکس میکنیم یا باید smooth رو خاموش کنیم که پله پله میشه اگه بکنیم شکل از دست میره.معظلی هست برای خودش
رفکت کف یه خرده تعدیل بشه بهتر هست. هیچ وقت سنگ به این بزرگی دیده نمیشه. بند کشی هر چند کم و کوچیک بهتر نشون میده
پرسوناژ میتونه مفید باشه برای درک بهتر اندازه ها
موفق باشی
 

hamedgeen

Active Member
سلام مجدد.اول از همه باید اصول نور پردازی رو یاد بگیری.مثلا اینکه منبع نورها واقعی باشه یه نور روز از بیرون معمولا خیلی باعث قوی شدن و زنده شدن کار میشه. یه نور متعادل. اما برای چیزایی مثل لوسر که تعداد زیاد لامپ هست لازم نیست همشون توی لامپ واقعی باشه.
برای اینکه کچ بری ها بهتر نشون داده بشه خوب هست از vray dirt استفاده بکنی
کالر مپینگ خیلی حائز اهمیت هست. سعی کنی توی liner کار کنی خیلی خوب میشه کار.اگه متریال ها اوربرایت میشن اون متریال رو کدر بکن.با color corection
اسموس یکی از بزرگ ترین مشکل این آبجکت های کلاسیک غیر اورموشن هست.نمی دونم چرا اما وقتی وارد مکس میکنیم یا باید smooth رو خاموش کنیم که پله پله میشه اگه بکنیم شکل از دست میره.معظلی هست برای خودش
رفکت کف یه خرده تعدیل بشه بهتر هست. هیچ وقت سنگ به این بزرگی دیده نمیشه. بند کشی هر چند کم و کوچیک بهتر نشون میده
پرسوناژ میتونه مفید باشه برای درک بهتر اندازه ها
موفق باشی

مرسی عزیز جان
 

جدیدترین ارسال ها

بالا