بی بی کد Golden View

Ali.3D

کاربر متخصص
سلام و خسته نباشید به همه سی جی کارای گل

این کار با مکس 2014 و ویری 3.00 کار شده و خیلی کم تو فوتوشاپ پست پرو کردم

داف هم با خود دوربین فیزیکال انجام شده

امیدوارم خوشتون بیاد

عزاداریاتون هم قبول باشه
 

پیوست ها

  • Gold.jpg
    Gold.jpg
    353.2 کیلوبایت · بازدیدها: 72
  • Gold2.jpg
    Gold2.jpg
    484.5 کیلوبایت · بازدیدها: 72

sina 2020

Well-Known Member
خیلی قشنگ شده خسته نباشی . مترال کاشی خیلی خوش ترکیب شده خودت ساختی؟
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام علی جان.عذاداری شما هم قبول. خیلی کار رئال و قوی شده.
زاویه دوربین خیلی مناسب
ترکیب بندی خیلی خوب
و متریال سازی عالی عالی شده.چوب گرفته تا کاشی. در عین حال رفلکت داره اما مثل آینه هم نشده.
درود بر تو.موفق باشی.
 

saeed taghizade

کاربر متخصص
سلام
خسته نباشید
حجم کار کمه و در مجموع رندر خوبی شده ولی روی جزییات بیشتر باید دقت میکردین و انصافا کمتر ایراد بزرگی داره وقتی کاری خوبه ایراد ها هم ریز میشن.
نظرات من:
1. منطق کار:ادکلن شما حالت شخصی رو داره که بهش گفتن رو به دوربین وایستا تا ازت عکس بگیریم!! توی وضعیت عادی خودش قرار بدین یعنی رو به روشویی و رو به کسی که میخواد جلوی روشویی بایسته..
2 . کادر بندی: ظاهرا بر اساس سنگ ها تنظیم شده ولی چون سوژه و هدف کنسول هست بهتر بود اون در مرکزیت قرار بگیره.
3 . زاویه دوربین: ok.
4 .تناسبات احجام: قطر شمع زیاده، مدل جاشمعی دیتیل نداره بهتر بود کوچیکتر بشه و مایع دسشویی هم که به اندازه شیر آب قد کشیده باید کوچکتر میبود.
5 .مدلسازی:ای کاش از شمع و شمعدونی های پر دیتیل تر استفاده میکردین یا اگه خودتون ساختین بیشتر وقت میذاشتین مخصوصا اینکه نزدیک دوربین هست.شمع میتونست اشک داشته باشه و قرارم نیست مثل هم اب شده باشن میتونست یکی کوتاهتر از یکی دیگه باشه.
ای کاش جای دستگیره های در کنج تر میبود وسط اون نوار دور در میبود بهتر بود تا روی این خط مشکی.مدل شیر آب خیلی ساده و بدون جزییات اگر هدف این بوده حداقل روی فرمش کار میکردین که یک استوانه با شعاع ثابت بنظر نرسه.
6 .متریال:بیشترین موردی هست که میشه صحبت کرد.سنگ ها تکرار درش دیده میشه که یک اشتباه خیلی ابتدایی هست.قسمت لوزی شکل خیلی براق شده دوربین تا حدی مقابلشه و نباید اینقدر بازتاب بندازه.متریال طلایی که مدام آب میخوره برای شیر یا مدام دست میخوره مثل جا شمعی و دستگیره در میتونست کهنه تر بنظز برسه. میشد blend کرد با یک مپ فلز کهنه.در مورد لکه های سفید روی چوب هم من متوجه نشدم اگر هدف کثیفی یا کهنه نشون دادنش هست چرا باید این شکلی و سفید باشن.
متریال کنسول درخشنگی نرمی داره با توجه به صاف بودن سطح( چون شما بامپی بهش ندادین )صیقلی تر میکردین منطقی تر میشد( افزایش hilight glossiness)
7 . نورپردازی: کارتون کنتراست نور نداره منبع نور و پنجره ها سمت چپ هستن بهتر بود این سمت رندر کمی روشن تر از سمت راست باشه. یک نور ناشناسی هم به جاشمعی سایه داده با یک زاویه 70 درجه نسبت به افق که مسلما پنجره های شما دور هستن و نور افتاب نیس و با توجه به عدم کنتراست نور لامپ وسط هم نباید باشه بهر حال اونم لزومش و وجودش مسیلس.
8 . پست: ok.
9 .طراحی: ok.
10. اجرا: ok.
موفق باشید.
 

Ali.3D

کاربر متخصص
سلام
خسته نباشید
حجم کار کمه و در مجموع رندر خوبی شده ولی روی جزییات بیشتر باید دقت میکردین و انصافا کمتر ایراد بزرگی داره وقتی کاری خوبه ایراد ها هم ریز میشن.

سلام
ممنون از وقتی که گذاشتید
همه فرمایشاتی که داشتید درست و مطمئنا میشه تو هر مبحث بیشتر کار کرد
فقط در جزئیات شمع باید بگم که متریالش دیتیل داره ولی چون فلو شده چیزی ازش دیده نمیشه این فوکوس هست که باعث بلور شدنش میشه.
و در مورد براق بودن قسمت لوزی کاشی هم نمیشه گفت که نباید براق باشه چون این هم یه قانون فیزیک هست که موتور رندر ازش تبعیت کرده و رفلکت کار رو ساخته و اگر جسم براق تو این زاویه از دوربین و نور قرار بگیر انعکاس خواهد داشت. مگر اینکه بخوایم ماتش کنیم که این کار پاک کردن صورت مساله هستش
شما هم موفق باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا