سلام بچه ها...من این کار رو فقط برای تست خودم برای modelling ساختم.البته کار اصلیم Environment Modelling (محیط سازی) هست...این کار رو با نرم افزار تخصصیم 3Ds Max و یکم اصلاحات نهایی توی PhotoShop ساختم.لطفا نظر بدید...
سلام.ورودتون رو به این خانواده خیر مقدم میگم.
ایشاله کار های بهتری رو از شما شاهد باشیم.
یه رندر wire frame هم از کارتون بزارین تا و تخصصی تر بشه روی فاز مدلینگ کار نظر داد.اینطوری بهتر هست.
از حالتی که توی رفلکت ها بوجود اومد نشون گر اینه که زیاد سطح کار سیقلی نشده.یعنی به لحاظ مدلینگ یه کوچولو موج داره.
زاویه های دوربین عالی شده. عالی
در مورد استدیو راستش اصلا خوب نشده. یه خورده کارهای تاپ توی این زمینه زیاد ببین.توی 3d total زیاد پیدا میشه.
شیدر سازی رو می تونستی بهتر عمل کنی.به نظرم بهترین شیدر برای ماشین اینه که از vray car paint متریال استفاده بکنی.چون در اصل شبیه سازی مخصوص وی ری از shelac متریال هست.
همینطور که توش فلیک داره.به نظرم بازی هایی مثل need for speed واقعا توی بحث متریال ماشین الهام بخش هستن.مخصوصا سری های قدیمی مثل underground که انواع مختلف رنگ ها بود.شاهکار بود.
موفق باشی
واير از کارت بذاری بهتر می شه نظر داد
گلگير عقب ماشين و درها به نظر موج دار مياد، همينطور تو کنترل گوشه ها (مثلا گوشه چراغ جلو) اينطور که ديده می شه نتونستی کنترل لازم رو داشته باشی، همچنين سطح بعضی درزا با هم يکی نيست
لاستيک و رينگ ماشين هم غير طبيعيه
منتظر کارای بهتر ازت هستيم
موفق باشی
ممنون از نظرات خوبتون و مخصوصا khafan که اون اشکالات رو بزام مشخص کرده بود ...واقعا بی توجهی کردم و دارم اشکالاتی رو که همه اشاره کردن درست میکنم و تا تموم شد دوباره برا نظرات میذازمش . بازم دمتون گرم.ممنون
خسته نباشی . . .
اگه یه مقدار رو محل قرار گیری اجزا و نرمی لبه ها کار کنی بهتر میشه
فاصله درزها میزون نیست . . .
نوار درو شیشه تو هواست! . . .
روی گوشه ها بیشتر دقت کن . . .
متریال ها خوب نیستن . . .
رندرتم نویز داره!
اگه سعی کنی بیشتر از روی عکسهای رفرنس کار کنی به نتیجه بهتری میرسی . . .
اگه یه رندر از فاصله دورتر یا تو استودیو بزاری به نظرم بهتر بشه . . .
دیگه سلامتیت . . .