Export از Poser به Max

سلام دوستان
من می خواهم یه کاراکتر از Poser به 3dsmax به صورت T-Pose خروجی (Export) بگیرم
مثلا شما کاراکتر James رو که در Poser هست فرض کنید
در خود Poser امکان اینکه شما حالات مختلف صورت رو به کاراکتر اعمال کنید بسیار راحته .
مثلا برید قسمت صورت حالات لب ها و مقدار حالت خنده رو بکنید 100 تا کاراکتر بخنده .
من می خواهم یه کاراکتر رو به 3dsmax ؛ ب Export کنم به نحوی که این حالات هم روی کاراکتر رو در 3dsmax هم بتونم انجام بدم
حالا یا به این شکل که Poser خودش کاراکتر رو به صورت Morph شده خروجی بده یعنی اینکه در 3dsmax در قسمت Modify ویرایشگر Morph اعمال شده باشه و همه این حالات رو داشته باشه
یا اینکه تک به تک کاراکتر ها رو با حالات مختلف Export کنم بعد در 3dsmax با Morph به کاراکتر اصلی اعمال کنم و استفاده کنم .منظورم اینه که یک بار کاراکتر رو با حالت خنده از Poser Export بگیرم یه بار باحالت گریه یه بار باحالت .... بعد همه رو در 3dsmax Import کنم و با Morph به کاراکتر اصلی اعمال کنم


این کارهارو چه طوری انجام بدم که کاراکترم به صورت T-Pose در 3dsmax ؛ Import بشه ؟!!
 
آخرین ویرایش:

einollahia

Well-Known Member
با سلام

هیچ راهی وجود نداره مگه همون راه دوم خودتون که تک تک همه حالات را Export کنید بعد با Morpher حالات رو به هم پیوند بدید.

یه پیشنهاد از من: اگه فقط سر کاراکتر رو از یکی از برنامه ها مثل poser یا FaceGen Modeller و ... Export بگیری و morpher رو بعد بهش بدی و کاراکتر هم خودت بسازی کارت توجه بیشتری رو جلب می کنه. چون که امروزه تقریبا همه تا کاراکتر رو می بینن می فهمن که برای Poser هست یا نه و با این کار توجه کمتری جلب میشه.
 
منظورتون اینه که همه کارکتر رو خودم بسازم و فقط سر رو از برنامه های دیگه بیارم ؟

این کار رو می تونم ؛ من بدن رو راحت میسازم ولی با سر مشکل دارم !!
راستی حتی اگه بدن رو هم از برنامه دیگه Import کنم مهم نیست چون لباس رو در 3dsmax طراحی می کنم و به کاراکتر اعمال می کنم در این صورت اصلا بدن معلوم نمیشه


حالا اگه راه دوم رو انجام بدم و بخواهم بدن رو به صورت T-Pose و یکپارچه وارد 3dsmax کنم ؛ چه طوری باید Export بگیرم یا چه طوری باید Import کنم


اصلا Plugin ی هست که کار Poser رو در Max انجام بده ؟
 

Mehdi_Lover3dsmax

مسئول مدرسه گرافیکی سه بعدی
ببين حميد جان شما براي اين كار دو راه داريد
اول اينكه از پلاگين bodystudio استفاده كني و كاراكتر را به همون صورت كه در poser هست به max بياري
براي مشكل morphهم ميتوني فقط head كاراكتر رو بعد از دادن morph در poser با پسوند obj يا 3dsبه max
import كني و با استفاده از modifier morpher كارو تموم كني
در ضمن اگه اين پلاگينو پيدا كردي ما رو هم خبر كن من خودم اين پلاگينو دارم ولي crack شو ندارم.

اما راه دوم يك پلاگين ديگست كه خودش تمام morpher ها رو با كاراكتر به max مي ياره
جالب تر اينكه خودش يك biped به مدل نسبت ميده و با استفاده از skin يا physiqu مدلو skin ميكنه
اسم اين پلاگن رو فلا نميگم
اميدوارم كمك كرده باشم
 
بابا اسم Plugin آخری رو بگین
لازم ه

اینجا اومدیم یه هم کمک کنیم نه اینکه دهن همو آب بندازیم !!!
 
ممنون مهدی جان

راستی اسم من حامد نه حمید !!

ناراحت هم نشد و قدرش رو هم می دونم !!!
دست گلت درد نکنه
حالا برم Download کنم ببینم چیه !
 

Mehdi_Lover3dsmax

مسئول مدرسه گرافیکی سه بعدی
ببین حامد جان من خودم از همیجا download کردمش
قسمت import از poser به max خوب کار میکنه ولی قسمت
Import morpher هاش درست کار نمی کنه ببین شما هم همین مشکل رو دارین
اگه داشتی خبر بده
 
حتما نگاه میکنم و به شما هم اطلاع میدم .

من یه کم فراموش کارم اگه دیدین تا 2 3 روز جواب ندادم یه گوش زدی همین جا بکنید ؛ ممنون میشم .
 
مهدی جان
من از این Plugin اصلا سر در نیاوردم
چی کار میکنه ؟ چطوری باید ازش استفاده کنم
میشه یه توضیح راجع به این Plugin بدی ؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا