غیره dragon final

milad_r

Member
سلام دوستان و اساتید. این فینال اولین کار زیبراشمه .... (تازه کارم)
پایه مدل رو توی 3ds max زدم ،با uvlayout آنوارپش کردم و جزییات و رنگشو توی زیبراش بوده.... :paint:
امیدوارم خوشتون بیاد.... و کم و کاستیشو بهم گوش زد کنید.
با تشکر ...:rose:
 

پیوست ها

  • 1.jpg
    1.jpg
    252 کیلوبایت · بازدیدها: 56
  • 2.jpg
    2.jpg
    153.2 کیلوبایت · بازدیدها: 20
  • 3.jpg
    3.jpg
    176.8 کیلوبایت · بازدیدها: 22
  • 4.jpg
    4.jpg
    171.6 کیلوبایت · بازدیدها: 35

milad_r

Member
دوستان ؟
اگر ممکنه نظر بدید تا بفهمم کجای کارم....
ممنون میشم.
دمتون جوش آرگون...
 

milad_r

Member
راستش دندون و شاخ هم براش در نظر گرفتم اما بی خیال شدم...
منظورتون از کیفیت تکسچر چیه؟ یعنی دقیقا بهتره چیکار کنمش؟
این رندر خود زیبراش هست و من فقط print screen کردم....
ممنونم...........
 

Mandana

Active Member
این تکستچر هست یا پلیپینت؟چون کیفیتش کم هست
منم خواستم بگم دندون نداره.دیتیل و آلفایی که بسه پوست استفاده کردین خوبه ولی ماهیچه ها و جمجمه و اینا مشخص نیست...بالها هم جای کار داره ولی برای شروع خوبه.منتظر کارهای بعدیتون هستیم:rose:
 

milad_r

Member
این تکستچر هست یا پلیپینت؟چون کیفیتش کم هست
منم خواستم بگم دندون نداره.دیتیل و آلفایی که بسه پوست استفاده کردین خوبه ولی ماهیچه ها و جمجمه و اینا مشخص نیست...بالها هم جای کار داره ولی برای شروع خوبه.منتظر کارهای بعدیتون هستیم:rose:
ممنون از توجهتون.....
توی زیبراش رنگش کردم ... این یعنی پلیپینت ؟ :-?
برای بهتر شدن کیفیت باید چه کرد؟ :paint:
دندون و شاخشم به بزرگیه خودتون ببخشید...
 

Mandana

Active Member
اوهوم وقتی توی زی براش رنگ می کنین بر حسب تعداد پلیگانها رنگ آمیزی می کنه.روی دیواید کمتر اگه رنگ آمیزی کنین میبینین که کیفیت حتی بدتر هم میشه.برای تکستچر خوب یا باید تعداد پلیگانها رو تا حد نهایت بالا ببرین بعد پلیپینت کنین یا با اسپات لایت ب استفاده از تکستچرها رنگش کنین.بعد از منوی tool >texture گزینه ی olypaint to texture رو استفاده کنین
اگرم نمی خواین پلیپینت باشه می تونین بادی پینت یا فتوشاپ رو برای تکستچرینگ استفاده کنین خعلی بهتر جواب میده.دندوناش هم عیب نداره
موفق بباشین:rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا