Dorgard--------------------------Cinema 4D 11

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
سلام به همه ی بچه های مجید آنلاینی، بالاخره ما هم یه کار رو در زمینه معماری گذاشتیم توی مجید. این کارو توی شرکتی که توش کار می کنم زدم ولی طرح اصلا مال من نیست. فضای اصلی توی اتوکد ساخته شده و تمام وسایل و جزئیات مثل سقف و اینها رو من خودم توی سینما فردی ساختم و اضافه کردم. مدت کار روی طرح رو دقیق یادم نیست اخه تنها روی این کار کار نمی کردم. زمان رندر هر کدوم از تصویرا هم بین یک تا سه ساعت بوده البته همین طور که توی وایر فریم گذاشتم و می بینیدش کیفیت رندرم رو خیلی پایین گذاشتم و توی کار معلومه. حتما سعی می کنم یه رندر توپ دیگه بذارم واستون ولی خیلی زمان می بره (حدود ده تا دوازده ساعت) آخه تعداد نورهایی که توی کار استفاده شده خیلی زیاده و همگی سایه هم دارن. رندر رو هم با Advanced Render 3 که موتور رندر خود سینما فردیه گرفتم. خوشحال می شم نظراتتون رو بدونم.
 

پیوست ها

  • E 33 New.jpg
    E 33 New.jpg
    196.3 کیلوبایت · بازدیدها: 53
  • E 35.jpg
    E 35.jpg
    190 کیلوبایت · بازدیدها: 26
  • E 36.jpg
    E 36.jpg
    191 کیلوبایت · بازدیدها: 31
  • E 42.jpg
    E 42.jpg
    310.6 کیلوبایت · بازدیدها: 28
  • Wire EP 33 New 5.jpg
    Wire EP 33 New 5.jpg
    278.4 کیلوبایت · بازدیدها: 35

.:. soroosh .:.

Active Member
هنوز خیلی جای کار داره .
منابع نوریتون خیلی خیلی زیاده و نیاز به این همه منبع نوری نیست .
شما همیشه باید طبق روال طبیعی نورپردازی کنید .
در حالت عادی هر چقدر منبع نوری نیاز دارید اونجا هم باید به همون تعداد منبع نوری بسازید و استفاده کنید نه بیشتر یا کمتر .
الان سایه ها اصلا مناسب نیست و نور ها خیلی شلوغ شدن و ...
...
موفق باشید .
 
منابع نوریتون خیلی خیلی زیاده و نیاز به این همه منبع نوری نیست.
...
موفق باشید .

بنظر من اينجا قصد بازي با نور بوده كه در اينصورت اينهمه منبع نوري اشكالي نداره(مشروط به اينكه نورها هدفدار باشند) .
مشكل اصلي بنظر من نبود gi هست.
 

Mirpadyab

Banned
سلام و خسته نباشید
همیشه سادگی میتونه ماندگاریه خودشو حفظ کنه .
سروش همه توضیحات و داد . ولی نکته ای که باید بگم اینه که نور اگه از یه منبع غیر مستقیم تابیده بشه باعث یکنواخت شدنوزیبایی فضا میشه .
موفق باشی .
 

.:. soroosh .:.

Active Member
بنظر من اينجا قصد بازي با نور بوده كه در اينصورت اينهمه منبع نوري اشكالي نداره(مشروط به اينكه نورها هدفدار باشند) .
مشكل اصلي بنظر من نبود gi هست.

درسته بازی با نور در اینجا نیاز هست چون حالت نمایشگاهی داره .
اما اینطوری که من از رو وایر فریم دیدم منابع نوری اضافی زیاد دارن که نیازی بهشون نیست و دلیلی برای وجودشون من حداقل نمیبینم ...
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
بنظر من اينجا قصد بازي با نور بوده كه در اينصورت اينهمه منبع نوري اشكالي نداره(مشروط به اينكه نورها هدفدار باشند) .
مشكل اصلي بنظر من نبود gi هست.
مسعود جان منظورت رو از نبود gi نمی فهمم. فکر کنم توی وایر اگه نگاه کنی و رندر ستینگ رو ببینی تنظیمات gi رو هم می بینی. در مورد نورها هم باید بگم تمام نورهایی که توی صحنه هست هدف دار ایجاد شده اند و بدون دلیل ایجاد نشدن. نمی دونم ولی سروش جان خوشحال می شم روی همون وایر تودر مورد نورهایی که به نظر شما اضاف هستن یه کم توضیح بدید. آخه من توی نورپردازی خیلی خیلی مشکل دارم واسه همین از میون کارهام اینو اینجا گذاشتم.
 

.:. soroosh .:.

Active Member
خب دوست عزیز :
من با سینما فور دی اصلا کار نکردم .
پس اول شما بفرمایید دقیقا کدوم شکل ها در وایر فریم نور هستن تا من ببینم درست حدث زدم یا ...
که بعد بهتون بگم به نظر من کجاها منابع نوریتون اضافست .
موفق باشید .
 
کارت خوب شده رفیق ولی هنوز جای کار داره من با سینما اشنایی ندارم ولی اگر امکان giداشته باشه واز اون استفاده کنی بهتر میشه کارت
 

TARA CG

Banned
فکر میکنم شما با مسایل مربوط به نور پردازی آشنایییت ندارید
چون تو عکسی که از بغل گرفتید فوتونهاتون و شعاع آنها کمه به همین خاطر تکه تکه روشن شده!
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
سروش جان اون شعاع های سفید رنگی که حجمی هم ندارند همون نورها هستن.
کارت خوب شده رفیق ولی هنوز جای کار داره من با سینما اشنایی ندارم ولی اگر امکان giداشته باشه واز اون استفاده کنی بهتر میشه کارت
mehdinoroozi جان از GI استفاده شده توی رندر و شما هم می تونی تنظیماتش رو توی وایر فریمی که گذاشتم ببینی.
TARA CG جان حرف شما درسته. من تا قبل از انجام این کار با نورها و نورپردازی زیاد کار نکردم و میشه گفت این اولین کار سنگین من در نورپردازیه. چون زیاد آشناییت ندارم با روش ها و سبک های نورپردازی کار جالب از آب درنیومد. البته نا گفته نماند که کیفیت رندر و GI هم پایین بود.
 

.:. soroosh .:.

Active Member
خب به نظر شما در واقعیت هم اون صحنه باید با همون نورها نورپردازی بشه ؟
یعنی واقعا نیازه به اینهمه منبع نوری هست .
الان شما یه جورایی برای هر جسم یک منبع نوری تعریف کردید ....
من بعید میدونم نیاز باشه ...
همونطور که میبینید مثلا زیر اجسامی که روی زمین سمت چپ هستن به دلیل نور زیاد و ... سوخته .
خلاصه که ...
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
خب به نظر شما در واقعیت هم اون صحنه باید با همون نورها نورپردازی بشه ؟
یعنی واقعا نیازه به اینهمه منبع نوری هست .
الان شما یه جورایی برای هر جسم یک منبع نوری تعریف کردید ....
من بعید میدونم نیاز باشه ...
همونطور که میبینید مثلا زیر اجسامی که روی زمین سمت چپ هستن به دلیل نور زیاد و ... سوخته .
خلاصه که ...
سروش جان در واقعیت در این مغازه ای که می بینی خیلی بیشتر از این نور خواهیم داشت. مثلا نورهایی در اتاق بالای نیم طبقه هست که من نذاشتمشون، همین طور نورهایی در اون اتاق انتهایی که بازم من نذاشتموشون. ببین هر نوری که اینجا می بینی گفتم که با هدف ایجاد شده. یعنی توی صحنه یه نور الکی نذاشتم. شاید شما فکر می کنید که من خودم نورها رو با علایق شخصی توی صحنه گذاشتم ولی باید بگم که تعداد نورها رو مهندسی که دگوراسیون رو طراحی کرده مشخص کرده و من فقط وظیفه اجرا رو داشتم.
 

Mahdi_Rashed

Well-Known Member
مدلینگ که بد نیس . ولی به جز این که تعداد نورها زیادن caustic های نور به صورت شطرنجی دیده میشه . متریالها هم ساده هستش . بهتره که روی منابع بازتابی و Specular بیشتر کار کنی :)
 

3ehzad/

Member
راستش طراحی داخلی اصلا کار نکردم به نظرم خیلی خوب شده ولی بهتر از اینم میتونه باشه در کل افرین به خاطر اینکه خیلی فعالی:paint:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا