cs_mohsen
Member
وجوه جلویی نشون داده نمیشه حتی در رندر
یعنی وجه پشتی اون نمایش داده میشه و با تغییر زاویه دید نمایش وجوه هم مطابق با زاویه دید تغییر می کنه !
به عکس های زیر دقت کنید :
این رندر :
این هم Work area :
در صورتی که نرمال ها برعکس بشن وجوهی که نشون داده میشه هم برعکس میشه یعنی مثل عکس زیر :
دقت کنید اون کوزه که درست نمایش داده میشه Nurb هست
و اینکه تمامی primitive ها هم درسته مثل Cube
ولی پلی هایی که از نرب به پلی تبدیل شدن و یا پلی هایی که رسم میشن و یا ایجاد و گسترش پیدا می کنند و smooth شدن همگی این مشکل رو دارند .
کمک کنید
ممنون
یعنی وجه پشتی اون نمایش داده میشه و با تغییر زاویه دید نمایش وجوه هم مطابق با زاویه دید تغییر می کنه !
به عکس های زیر دقت کنید :
این رندر :

این هم Work area :
در صورتی که نرمال ها برعکس بشن وجوهی که نشون داده میشه هم برعکس میشه یعنی مثل عکس زیر :
دقت کنید اون کوزه که درست نمایش داده میشه Nurb هست
و اینکه تمامی primitive ها هم درسته مثل Cube
ولی پلی هایی که از نرب به پلی تبدیل شدن و یا پلی هایی که رسم میشن و یا ایجاد و گسترش پیدا می کنند و smooth شدن همگی این مشکل رو دارند .
کمک کنید
ممنون
آخرین ویرایش: