desert demolition

amirsss

Member
خرابکنهای صحرا....طرحی با 2 ساعت و 40 دقیقه رندر

لطفا نظر بدین

با تشکر

بایبای
 

پیوست ها

  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    241.6 کیلوبایت · بازدیدها: 29

NAKOOT

Well-Known Member
خیلی زیبا و فانتزی شده ... ولی این مقدار زمان برای رندر یکم غیر عادی هستش ...
موفق باشی ... میگ میگ ....
 

ea_utopia

Active Member
سلام
کارتون خوب شده اما یه کم پا های پرنده از زمین فاصله داره!؟
 

Mandana

Active Member
دست های کویوت بیچاره یک مقدار ناجوره
شما که انقدر خوب مدلسازی می کنی سعی کن کم کم متریالهای مناسب با مدل رو هم درست کنی و بهشون بدی
موفق باشی دوست خوبم
lus.gif


شهرام راستی تو چرا صدات عوض شده؟
283.gif
 

Hamid_Maya

Member
سلام عزیز
کار قشنگی شده
من عاشق شخصیت RoadRunner هستم :oops:
ببین مانی راست میگه
رو متریال و رندرش بیشتر کار کن
می دونی چرا
چون نمی گم مدلینگ مهم نیست :cry:
چرا مدلینگ خیلی هم مهمه ولی ...
ولی اگه متریال و رندر صحنه خوب نباشه کار یه کم ضعیف میشه :sad:
مثلا تو این صحنه اون بالا که خورشید هست باید سایه ها هم به تناسب خورشید باشه
یعنی سایه ها یه کم تیره تر
من همیشه مدلینگ که انجام میدم بیشتر وقتم رو میزارم تو رندرش
البته مدلینگ رو شاید ضعیف انجام بدم ( که میدم :mrgreen: )
ولی خو رو رندرش کار میکنم
موفق باشی
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
مدلينگ كار خوبه ولي متريال و نوردهي خيلي خوب انجام نشده.
 

amirsss

Member
نظرات واقعا به جا و عالی بود ....نمی دونم چی بگم فقط ای کاش به به جای یه تشکر میشد سه تا تشکر کرد
 

cs_mohsen

Member
امیر خان آفرین خیلی خوبه یه چیزی جا مونده اونم اشکال نیست اما برای یه کار عکس خوبه حالت خشکی و اولیه کاراکترو ندی
الان گرگه صاف رو به جلو و دستاش آویزونه و به جلو ذل زده یعنی هر دوشون
یه ژسی بهش بده (سری بخارونه ، خمیازه ای بکشه و دستاشو بلند کرده باشه ،چشاش مستقیم زل نزنه و ... )
 

amirsss

Member
سلام من صحنه رو یه تغییر جزئی بش دادم و دوباره میدارم تا کمکم بدین اشکالات رو رفع کنم در ضمن آسمون رو بر داشتم تا زمان رندر فعلا پایین بیاد ...بعد اگه کار تکمیل شد آسمونو بش اضافه میکنم ...سعی میکنم نور پردازی و تکسچرینگ و متریالینگ رو اصلاح کنم اما به اندازه مدلینگ ازشون سر در نمیارم یکی بیاد نورپردازی و متریالینگ cinema4d یا vue infinite بم یاد بده...:(

با تشکر از نظرات سازندتون ............
 

پیوست ها

  • Untitled1.jpg
    Untitled1.jpg
    155.5 کیلوبایت · بازدیدها: 9

Mandana

Active Member
امیر اون هرم های پشت تپه ها چی چی هستن؟حقیقتش من با اونها خیلی مشکل دارم
راستی اگه بخوای هم میشه تنکس داد.کافیه بگی میخواسی سه تا تنکس بدی من سه تا پست پشت سر هم میزنم :دی
موفق باشی
راستی به نظرم کویوت متریالش انقدر صاف نباشه بهتره.آخه هیچ گرگی عکس نور نمیافته روی پشتش
موفق باشی بازم
 

hamed-ddd

Well-Known Member
سلام
کارت قشنگ شده
کارکترهای کارتونی معمولا 4 انگشت دارند(که یکیش انگشت شست هستش)
روی مدلینگ در قسمتهای مفاصل بدن بیشتر دقت کن تا در موقع خم شدن کمانی خم نشن (حداقل از سه حلقه edge نزدیک به هم در یک مفصل استفاده کن)
در مورد نور پردازی در حدی نیستم که بخوام نظر بدم
در مورد قرار گرفتن کایوت روی موشک برای اینکه قشنگ تر بشه گوشهای کایوت رو به عقب بکش (تاحالت حرکت ناگهانی و اینرسی القا بشه ) وهمین کار رو برای بقیه بدن انجام بده ....
برای اینکه تصور بهتری داشته باشی به کارکتر کایوت مدیفایر flex رو بده و کایوت در چند فریم جلوتر در جهت موشک به جلو حرکت بده
موفق باشی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا