day light & sun down light***BEACH***

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
با سلام خدمت تمامی دوستان​
امروز میخوام یکی دیگه از کارهام رو اینجا بزارم تا مثل همیشه شما دوستان لطف کنید و ایرادهاش رو بگیرین و بگین​
این کار 2 تا3 روز کار داشت​
البته کلبه زیاد وقت گرفت​
وایرش رو میزارم تا خودتون متوجه بشین​
راستش از بس که اینجا فضا داخلی دیدم ، خسته شدم​
واسه همین گفتم جسارت کنم و اینجا پیش اساتید یه کار کوچیک بزارم​
تو این کار از یرنامه های زیر استفاده شده:​
3DS MAX 9 32BIT​
DREAM SCAPE​
VRAY 1.5​
GROUND WIZ​
ONYX TREE&FLOWER​

وایر کلبه:​
وایر صحنه:​
رندر درروز:​
http://i37.tinypic.com/2i6kgsg.jpg
منتظر نظرهای جالبتون هستم​
موفق باشین​
 
آخرین ویرایش:

Farrokh

Active Member
آفرین خوبه
ولی اگه روی مدل کلبه کار کنی خیلی بهتره
شبیه دکه روزنامه فروشی شده

ولی پیشرفتت نسبتا خوبه
خواستی این یکی رو هم بفرست برات آچار کشیش کنم

برای آب هم از ocean wave استفاده کنی عالی می شه ها

اگرم روی ترکیب بندی صحنه هات کار کنی خیلی خوبه

راه درازی در پیش داری
از تلاش کردن دست برندار و نا امید هم نشو

خیلی چاکریم
 

hamed1star

Member
هادی جان سلام :)

ایول این خیلی بهتر شده :D

البته ایرادایی هم داره از جمله:

رو تکسچر کلبه خیلی بیشتر کار کن:-?

اب زیاد خوب نشده اونی هم که فرخ میگه من زیاد به نظرم خوب نیست فقط کافیه یه نویز رو بامپ بدی :D

اسمون غروب هم با نور صحنه هماهنگ نیست:shock:

موفق باشی دوست خوبم:rose:
 

h.khafan

Active Member
سلام هادی جان :

:)

نسبت به کار قبلی بهتر شده . فقط هنوزم حضور وی ری احساس نمیشه. تکسچر سقف کلبه رو عوض کن .

روی دریا هم بیشتر کار کن ( افق دریات با افق توی عکس خوب مچ مشده . انگار 2 تا افق داری .)

رنگها ی گل و گیاها خیلی شادن (همچینین دریا ) یکم کثیف مثیف تر شدن طبیعی تر میشه :).

برای نور آسمون میتونی از خورشید ویری هم استفاده کنی. نتیجه ی خوبی میده .

توی تنظیماتش Turbidity رو بزار رو 6 و intensity multiplier رو براز رو 0.01 (بعدش با یکم، کم و زیاد کردنش به نتیجه ی خوبی میرسی .) این برای نور صبحه برای غروب و عصر turbidity رو بیشتر کن (تا بیست قابل افزایشه.)





موفق باشی
 

Farrokh

Active Member
خیلی بهتر از قبله
ولی ببین اسکیل کارت مشکل زیاد داره

بین کف تا سقف کلبه قاعدتا باید 2.7 متر فاصله باشه که یه آدم از درش تو بره
با این حساب توی رندر زیر بنا نهایتا 2*2 به نظر می رسه که به درد یه افغانی هم نمی خوره :d

حالا تو فکر کن علفها نسبت به ارتفاع دیوار کلبه تقریبا 1.5 متر ارتفاع دارند
همین طور گل ها و درخت

نورت رو هم ببر سمت چپ تا سایه ی کلبه که زشته بیفته خارج کادر و سایه ی درخت شاخص بشه

برو ببینم چه می کنی؟
 

Farrokh

Active Member
آ ماشالا
داری یه چیزایی از نور پردازی یاد می گیریا
آفرین

ببین این کار رو ول کن برو یه کار آرشیتکتی روی نت پیدا کن اونو بساز وقتتو سر این یارو تلف نکن

اینجوری بهتر جواب می گیری :paint:
 

h.khafan

Active Member
کار آخرت خیلی خیلی خوب شده . نورت واقعا طبیعیه . ولی رنگ دریا و آسمون خیلی روشنه . (رنگ چمنها رو هم قبلا گفته بودم)

متریال و تکسچر کلبه هم عالی شده .

این قریه سقفش دیسپلیسمنته ؟ یا بامپه؟



موفق باشی
 

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
salam
mamnoon
saghf ham bump hast
albatte modelesh ham kardam
hamin joori bump nehesh nadam ke
movafagh bashi
 

h.khafan

Active Member
آخری خیلی خوبه فقط کاشکی سقفه کلبه از کادر نمیزد بیرون الان معلوم نیست تاکید کار رو کدوم سوژه هست ...
درخت ؟ دریا ؟ و یا کلبه ...


موفق باشی :)
 

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
hala khoob shde? mohem nist ke kadresh cheghadr az sahne ro migire mikham bebinam dar kol khoobe? vase kare ba di chi pishna had midi? hoselam sar raft mikham ye ki dige model konam hamrah norpardazi mer30
 

جدیدترین ارسال ها

بالا