بی بی کد Cat in Room !

HR3D

کاربر فعال
با سلام دوباره
نمیدونم چرا فضاهای داخلی رو خیلی بهتر از فضاهای خارجی میزنم ! نمیدونم چرا تو نمای خارجی نورپردازیم درست از آب در نمیاد و کار رو رئال نمیکنه ، بگذریم
اینم کار جدیدم که همینجوری زدم و به نظرم بهترین حالت نورپردازی داخلی استفاده از دوربین خود وی ری و بدون دست زدن به تنظیمات shutter spee و film speed هست که نور محیط رو سعی کنیم با بالا پاییین بردن شدت نور های وی ری ، کالر مپ و روشنتر کردن کار تو پست پرو نتیجه ی مطلوب رو بگیریم البته راه های زیادی هست و هر کسی از هر راهی که نتیجه ی مطلوب رو بگیره میتونه استفاده کنه :)

تایم رندر اول 39 دقیقه و رندر دوم 48 دقیقه

3ds Max , Vray , Photoshop







یا علی :rose:
 

پیوست ها

  • R2F.jpg
    R2F.jpg
    714.7 کیلوبایت · بازدیدها: 4
  • R1F.jpg
    R1F.jpg
    870.8 کیلوبایت · بازدیدها: 4
آخرین ویرایش:

mgh-max

کاربر فعال
با سیستم قوی که داری میتونی تو شبیه سازی پارچه مشکل رو هوا موندن پارچه رو حل کنی.
 

HR3D

کاربر فعال
با سیستم قوی که داری میتونی تو شبیه سازی پارچه مشکل رو هوا موندن پارچه رو حل کنی.

آره رو هوا موندنش بخاطر اینکه میزان depth و offset رو بالا بردم چون وقتی این مقدار رو رو حالت ثابت نگه میدارم قسمتی از پارچه میره داخل آبجکت !!
 

homayoon_fattah

Well-Known Member
ایده استفاده از گربه خیلی خوب شده . نمیدونم چرا معمولا از این حیوون خونگی ها استفاده نمی کنن تو کار . البته اگه لم داده و یه کم پشمالو تر بود بهتر بود .
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
متاسفانه باز هم مشکل نور رو داری ، کار باید خودشو بکشه بیرون این سخت ترین کار هست و به شیدر و نور بستگی داره و تنظیمات رندر هر چقدرم بالا برن فرقی نمیکنند .
در مورد نور روز :
1 - همیشه نور بیرون بخاطر اینکه طیف زرد و گرم داره فضای اتاق اگر کمی به سمت سردی بره یک تضاد خوب ایجاد میشه برای ایجاد زیبایی بصری .

2- همیشه از Portal ها استفاده کن ، Portal ها نور رو به داخل راهنمایی میکنند .


اگر تلاش کردی و موفق نشدی بگو تا برات با عکس توضیح بدم .


در مورد پارجه هم اگر با زیبراش اسکالپت کنی نتیجه دلخواه زود تر میرسی سیملیت کمی زمان میبره دستت بیاد برای سطح ابتدا باید یک کپی از object اصلی بگیری و دقیقا به مقدار Offset پارچه بهش منفی بدی و بدیش به Push در ابجکت دوم بعد شبیه سازی رو با ابجکت دوم انجام بده دقیق میفته رو ابجکت اول .


موفق باشی
 

HR3D

کاربر فعال
ممنون حمید جان ،
یعنی مثلا یه منبع نوری خورشید بیرون باشه ؟ و اتمسفر بیرون تو مایه های همون رنگ زرد باشه ؟
منظور از portal ها چیه ؟ منظور نور های اضافی توی صحنه است ؟ :)

ممنون میشم بیشتر درباره اش توضیح بدی
 
آخرین ویرایش:

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام پیشرفت کاملا مشهوده. کار خوبی شده.در تکمیل فرمایشات حمید جان بگم saturation خیلی بالا گرفتی.کمترش کن.
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
اقا عجیب درگیری پیش اومد برام ، این با منتال هست :

20185939250584273558.jpg



اگر واضح نیست بگو تا بیشتر توضیح بدم .
 

HR3D

کاربر فعال
اقا عجیب درگیری پیش اومد برام ، این با منتال هست :

20185939250584273558.jpg



اگر واضح نیست بگو تا بیشتر توضیح بدم .

خیلی ممنون حمید جان ، کاش میگفتی یک دقیقه که سر دو سه ساعت آماده میشد !! :lol: فکر کنم متوجه شدم

در واقع من برای نور پردازی هام از یه Dome Light با HDRI برای بیرون استفاده میکنم و یه Vray Light Plane هم جای پنجره میزارم و تو این پروژه جای یه Vray Sun فقط خالی بود

بعضی مواقع هم که از نور داخل محیط نتیجه ی دلخواه رو نمیگیرم و یا کار تاریک باشه بستگی به نقاط تاریک مثلا دوتا وی ری لایت با شدت کم پشت دوربین میزارم (مثل اون پروژه آشپزخونه )

ولی یه چیزی که منو اذیت میکنه تو وی ری نسخه ی دو (نسحه سه رو امتحان نکردم ! ) ،نور خورشید از Vray Light Plan ای که Visible هست رد نمیشه ! که به نظرم کمی برای این محیط ها آزار دهنده است !

جدا هرچی سطح کار و تجربه بالاتر میره بیشتر مثل راه رفتن رو لبه ی تیغه میشه !!! :green: البته من که هنوز شاگردی میکنم در محضر دوستان :)

یا علی :rose:
 
آخرین ویرایش:

HR3D

کاربر فعال
!!! پست آپدیت شد !!!
\\\ رندر جدید قرار گرفت ///
 
آخرین ویرایش:

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
خب قبلی ها رو پاک کردی نمیشه نظر داد اما ظاهر امر خیلی خوب شده.مشکل پارچه روی صندلی هم لازم نیست uvw بدی بهش.وقتی با مارولوس کار کنی نیاز به یو وی ساختن نی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا