قالب camera

hamed max

کاربر فعال
سلام..............یه رندر خیلی سریع برای تمرین DOF واقعی دوربین وی ری......................امیدوارم نتیجه ش جالب باشه براتون :)
3dsmax- vray -ps
تایم رندر حدود 40 دقیقه
 

پیوست ها

  • camera RR.jpg
    camera RR.jpg
    371.5 کیلوبایت · بازدیدها: 55

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
خیلی هم عالی آقا حامد (هم اسمی :) )
پشت لنز به نظر میاد خالی باشه، اما در کل خیلی خوب شده!
 

darklight

کاربر فعال
خیلی خوب شده.
من یه سوال داشتم و اونم اینه که وقتی که من اجسامی دارم توی صحنه که توی فوکوس نیستند و رفلکت زیاد دارن، هنگامی که قراره DOF محاسبه بشه اون قسمت های هایلایت به جای اینکه حالت بوکه به خودشون بگیرن پر از نقطه های سفید اوربرایت میشن. با هر کیفیتی امتحان کردم. با تیک و یا بدون تیک sub surface و clamp امتحان کردم. با هر subdiv ی امتحان کردم و با هر ترکیب انجین وی ری امتحان کردم. اما این نقطه ها پا برجا بودند. و جالب بود که وقتی کیفیت رو خیلی بالا می بردم این نقطه ها در مجموع شکل مربوط به بوکه رو می گرفتند ولی خیلی ناجور بودند. می خواستم بدونم شما هم تا حالا به چنین مشکلی برخورد کردید و اینکه راه حلی براش سراغ دارید؟
نکته دیگه این که اون نقاط های لایت روی جسم رفلکت توی وی ری فریم بافر، به صورت clamp می شدند که این هم برای من قابل حل نبود و قرقی نمی کرد که چقدر شدت نور رو کم کنم و یا تنظیمات دوربین رو و یا روش های AA مختلف و یا حتی color mapping های متفاوت رو امتحان کردم. (نور یک IES بود که مستقیم به جسم براق میتابید و توی دوربین این بازتاب به طور کامل دیده میشد)
 

hamed max

کاربر فعال
مرسی از همه دوستان خوبم....................رضا جان مدلش واس من نیست راستش مدتیه اصلا فرصت مدل ندارم ................................در مورد افکت خود دوربین امیدوارم عکس زیز به دردتون بخوره
 

پیوست ها

  • 1.jpg
    1.jpg
    190.9 کیلوبایت · بازدیدها: 16

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
بسیار عالی حامد جان
کار های شما یکی از یکی دیگه زیبا ترند . :rose:

به نظرم چند ایراد کوچیک داره :
- DOF پخته نیست . باید دیاف یکم باز تر باشه ، اون نور شدید پشت اصلا موافق نیستم ، البته سلیقه ای هست :green:
- کثیفی لنز ، باید محاسبه شده باشه ، برای زیبایی میشه استفاده کرد اما خوب اونم قواعد خودش رو داره ...
کثیفی لنز هیچوقت کل لنز رو فرا نمیگیره و فقط در صورت نور شدید دیده میشه ، پس بهتره ، اول نقاط نورانی رو با Levels بیرون بکشید بعد یکی کثیفی لنز اونم باید Untile باشه ، مال شما خیلی تکرار داره میتونید به راحتی با Fill از بین ببرید تکرار هارو ، بعد باید با درصد کم روی اون نور Add Dodge بشه و خودتون ببینید
نتیجه خیلی میتونه بهتر و ریلستیک تر باشه ...

بقیه چیز ها عالین ، نور و رندر و ...


فقط خواهشی که داشتم ، اگر میشه لطف کنید صحنه رو با تکستچر ها و نور شیر کنید (نور رو جهت رندر در مکسول میخوام که مقایسه کنم شیدر ها مهم نیستند ... ) ، اگر این لطف رو در حقم بکنید ، خیلی ممنوم میشم .

:rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا