نميدونم دقيق منظورتون از دو رنگ شده چيه .
اگه منظورتون فقط كاپوت هست كه يه كمي خاكستري داره و ...
اون مربوط به رفلكتهاتون ميشه . بايد ببينيد از چه منابع نور و رفلكتي استفاده كرديد .
اما اگر منظورتون تفاوت بين رنگ كاپوت و جلوي ماشين هست .
خب اين مربوط به اين ميشه كه زوايا اونها با هم فرق ميكنه.
شما اگه كار را از نماي كنار ببينيد متوجه ميشيد كه از جلوي كاپوت به بعد ( يعني جايي كه جولي ماشين شروع ميشه ) يك شكست ناگهاني داريد .
خب اين شكست باعث ميشه رفلكت اين قسمتها با هم تفاوت داشته باشه .
به همين دليل رنگاونا هم با هم متفاوت ديده ميشه .
موفق باشيد .
مورد دوم منظورمه.از بغل هم نگاه کردم ورتکس ها با هم فاصله ندارن.بازم باش ور میرم شاید درست شد.
ممنون از راهنماییت.
احسنت سروش جان فقط اگه یه تایپیک جدید ایجاد میکردی خیلی قشنگتر میشد.
اون خطی که از گلگیر جلو تا در اومده chamferesh کمه.لبه های کاپوت رو هم اگه به سمت پایین extrud کنی بهتره.رو جلو پنجره هم بیشتر کار کن.به اون عکسی که من گذاشتم نگاه کن متوجه میشی.مه شکن یادت نره(الانه ژیانم مه شکن داره).
موفق باشی
قشنگه اما بدنش فکر می کنی قر شده ...
رفلکتها هم باید بیشتر باشن . به نظر من اگر از hdri استفاده کنی نتیجه بهتری میگیری
موفق باشی