مرسی . نویز توی فوتوشاپ اضافه شده رندر صاف بودباریکلا حسام جان مدل خیلی خوب شده رندر هم خوبه فقط تنظیمات و پایین گرفتی نویز داره
زدی تو کار اتول
موفق باشی
سلام. مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیفقط میتونم بگو عالیـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ه ...........
موفق باسی ...
رفلکت لاستیک رو تو فوتوشاپ زیادتر کردم که آج لاستیک معلوم بشهخیلی خوب شده
فقط به نظرم لاستیکش خیلی برق میزنه..
یکم متریالش مات تر باشه طبیعی تر جلوه میکنه ..
در کل عالیِ
سلام. موقع شروع کار با دقت میرم جلو اما اخراش حوصلم سر میره سز هم بندی میکنم که به رندر برسمسلام
رندر خیلی خوب شده حسام جان اما رو مدل باید بیشتر وقت بزاری و وایر کارای حرفه ای رو خوب نگاه کنی.تا وایرت نظم بیشتری داشته باشه و تقریبا خطوط به صورت یکنواخت رو مدل پخش بشن.
نکاتی که گفتی درستن. بعضی اج ها رو میشه پاک کرد ولی بعضیل رو نمیشه برداشت. تو این رندری که علامت گزاشتی حاشیه پنجره ها رو هنوز نساخته بودمکار خوبی شده دوست من
خسته نباشی
مدل یه سری اشکالات کوچیک داره که تو عکس مشخص کردم
بیشتر روی سپر کار کن
بعضی جاها زیاد اج اضافه کردی که میتونی به راحتی حذفشون کنی تا بخش های جلویی که فلش زدم نرم تر بشه
قسمت های کناری سپر هم که فلش زدم باید ورتکس ها رو تو یه راستا قرار بدی تا این تو رفتگی و بر امدگی ها برطرف بشه
روی قاب پنجره هم باید بیشتر کار کنی فک میکنم زیادی شارپ شده ضمن اینکه ورتکس هاش باید یک دست تر بشه
نقطه قوت رندر هم که خیلی چشم نواز هست چراغ های جلو هست مخصوصا بند انگشتی اول
سلام آقا عارفسلام.به به.دیگه زدی تو خط ماشین.ماشاله هر روز بهتر از دیروز هست.
در مورد مدل که بچه ها گفتن
در مورد رندر قهوه ایه.ببین خوب شده اما تو بحث مدیریت رفلکت نتونستی خوب عمل بکنی.زاویه خیلی خوب شده.اما یه سوال.این بک گراند چه تناسبی با موضوع داره؟! شیدر آنرپ همه خوب شده.
استدیو ماشین سفید اصلا خوب نشده.چون زاویه چه شیدر چه استدیو چه رنگ فرمز غالب
استدیو بنقش هم همون عدم کنترل رفلکت و سفیدی توی بدنه هست.در کل خیلی خوب شده.
یه مقاله ای رو میلاد کمبائی درست کرده رو خوندی؟
مرسی. یکم روش کار کردم. مثل اینکه این ماشین نمیخواد مثل قبلی خوب در بیاد. احتمالا bmw راضی نبود اینو بسازمسلام حسام جان
کارت خوبه. مدلسازی رو خوب انجام دادی البته به نظرم بعضی جاها مثل سقف کمی بی حوصله زدی و فیسها رو زیاد کردی. بعضی قسمتها هم کمی شارپ زدی.
رندر ها هم قشنگه این رندری که تو دو پست قبلی گذاشتی. از روبرو خوبه اما از کنار که هیچ نوری بهش نتابوندی و هیچ رفلکتی نداره و در همون حال عکسهای اسپورت بدنه مخصوصا side خیلی شفاف معلومه.
موفق باشی
یه plane کوچیک میزارم و با ادیت پولی ادامه میدم. این ماشین رو از کاپوت شروع کردمسلام
یه سوال
از چه متدی برا مدل سازی استفاده می کنی؟ مدل رو با "لاین" میزنی یا یه آبجکت رو مدیفای میکنی؟
برا کار با پلن هر پولی رو که اضافه می کنی باید ورتکس هاش با کناری هاش Weld بشن، درسته؟یه plane کوچیک میزارم و با ادیت پولی ادامه میدم. این ماشین رو از کاپوت شروع کردم
وقتی پلن رو به ادیت پولی تبدیل کردی میری تو قسمت edge و با نگر داشتن شیفت و درگ کردن روی یکی از edgeها یه پولی جدید میسازی که به قبلیه وصله. نیازی به ولد نیستبرا کار با پلن هر پولی رو که اضافه می کنی باید ورتکس هاش با کناری هاش Weld بشن، درسته؟
بعد این خیلی اعصاب خورد کن و وقت گیر نیست؟
با لاین شکل دادن و بخصوص انحنا خیلی راحته. با چند تا نقطه و بعد bezier کردنشون میشه انحنای دلخواه رو درست کرد. اما باز مشکل این روش اینه که وقتی داری کار میکنی فقط خط ها رو می بینی (نه بدنه ماشین) و یکم تجسمش سخت میشه و صفحه شلوغ.
با لاین امتحان کردی تا بحال؟
من دوتا مدل ماشین دارم از دو روش، و هردوش نیمه کاره مونده... وقت نشد کاملش کنم!