قالب bmw 850 csi

hesam_sn

کاربر VIP
سلام دوستان. همگی خوفید؟؟:green:
مکس و وی ری و 1 هفته کار
:rose:
 

پیوست ها

  • e.jpg
    e.jpg
    423.7 کیلوبایت · بازدیدها: 47
  • kjh.jpg
    kjh.jpg
    675.5 کیلوبایت · بازدیدها: 44
  • Untitled-1t.jpg
    Untitled-1t.jpg
    640.1 کیلوبایت · بازدیدها: 24
  • bn.jpg
    bn.jpg
    646.7 کیلوبایت · بازدیدها: 42
  • v.jpg
    v.jpg
    224.5 کیلوبایت · بازدیدها: 30
آخرین ویرایش:

koorosh_kh

باحالترین کاربر
باریکلا حسام جان مدل خیلی خوب شده رندر هم خوبه فقط تنظیمات و پایین گرفتی نویز داره
زدی تو کار اتول :green:
موفق باشی:rose:
 

asa.graphic

Well-Known Member
سلام حسام جان ...

فقط میتونم بگو عالیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ...........:green:

موفق باسی ...
 

airbos

کاربر متخصص بخش مدلسازی
سلام
رندر خیلی خوب شده حسام جان اما رو مدل باید بیشتر وقت بزاری و وایر کارای حرفه ای رو خوب نگاه کنی.تا وایرت نظم بیشتری داشته باشه و تقریبا خطوط به صورت یکنواخت رو مدل پخش بشن.
موفق باشی:rose:
 

Mehroo

Member
کار خوبی شده دوست من
خسته نباشی
مدل یه سری اشکالات کوچیک داره که تو عکس مشخص کردم
بیشتر روی سپر کار کن
بعضی جاها زیاد اج اضافه کردی که میتونی به راحتی حذفشون کنی تا بخش های جلویی که فلش زدم نرم تر بشه
قسمت های کناری سپر هم که فلش زدم باید ورتکس ها رو تو یه راستا قرار بدی تا این تو رفتگی و بر امدگی ها برطرف بشه
روی قاب پنجره هم باید بیشتر کار کنی فک میکنم زیادی شارپ شده ضمن اینکه ورتکس هاش باید یک دست تر بشه

نقطه قوت رندر هم که خیلی چشم نواز هست چراغ های جلو هست مخصوصا بند انگشتی اول
 

پیوست ها

  • bmw_1.jpg
    bmw_1.jpg
    96.2 کیلوبایت · بازدیدها: 9
آخرین ویرایش:

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.به به.دیگه زدی تو خط ماشین.ماشاله هر روز بهتر از دیروز هست.
در مورد مدل که بچه ها گفتن
در مورد رندر قهوه ایه.ببین خوب شده اما تو بحث مدیریت رفلکت نتونستی خوب عمل بکنی.زاویه خیلی خوب شده.اما یه سوال.این بک گراند چه تناسبی با موضوع داره؟! شیدر آنرپ همه خوب شده.
استدیو ماشین سفید اصلا خوب نشده.چون زاویه چه شیدر چه استدیو چه رنگ فرمز غالب
استدیو بنقش هم همون عدم کنترل رفلکت و سفیدی توی بدنه هست.در کل خیلی خوب شده.
یه مقاله ای رو میلاد کمبائی درست کرده رو خوندی؟
 

پیوست ها

  • article.rar
    3.8 مگایابت · بازدیدها: 137

hesam_sn

کاربر VIP
باریکلا حسام جان مدل خیلی خوب شده رندر هم خوبه فقط تنظیمات و پایین گرفتی نویز داره
زدی تو کار اتول
موفق باشی
مرسی . نویز توی فوتوشاپ اضافه شده رندر صاف بود:green:
سلام حسام جان ...
فقط میتونم بگو عالیـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ه ...........

موفق باسی ...
سلام. مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی:rose:
خیلی خوب شده
فقط به نظرم لاستیکش خیلی برق میزنه..
یکم متریالش مات تر باشه طبیعی تر جلوه میکنه ..
در کل عالیِ
رفلکت لاستیک رو تو فوتوشاپ زیادتر کردم که آج لاستیک معلوم بشه :rose:
سلام
رندر خیلی خوب شده حسام جان اما رو مدل باید بیشتر وقت بزاری و وایر کارای حرفه ای رو خوب نگاه کنی.تا وایرت نظم بیشتری داشته باشه و تقریبا خطوط به صورت یکنواخت رو مدل پخش بشن.
سلام. موقع شروع کار با دقت میرم جلو اما اخراش حوصلم سر میره سز هم بندی میکنم که به رندر برسم:green:
کار خوبی شده دوست من
خسته نباشی
مدل یه سری اشکالات کوچیک داره که تو عکس مشخص کردم
بیشتر روی سپر کار کن
بعضی جاها زیاد اج اضافه کردی که میتونی به راحتی حذفشون کنی تا بخش های جلویی که فلش زدم نرم تر بشه
قسمت های کناری سپر هم که فلش زدم باید ورتکس ها رو تو یه راستا قرار بدی تا این تو رفتگی و بر امدگی ها برطرف بشه
روی قاب پنجره هم باید بیشتر کار کنی فک میکنم زیادی شارپ شده ضمن اینکه ورتکس هاش باید یک دست تر بشه

نقطه قوت رندر هم که خیلی چشم نواز هست چراغ های جلو هست مخصوصا بند انگشتی اول
نکاتی که گفتی درستن. بعضی اج ها رو میشه پاک کرد ولی بعضیل رو نمیشه برداشت. تو این رندری که علامت گزاشتی حاشیه پنجره ها رو هنوز نساخته بودم:rose:
 

hesam_sn

کاربر VIP
سلام.به به.دیگه زدی تو خط ماشین.ماشاله هر روز بهتر از دیروز هست.
در مورد مدل که بچه ها گفتن
در مورد رندر قهوه ایه.ببین خوب شده اما تو بحث مدیریت رفلکت نتونستی خوب عمل بکنی.زاویه خیلی خوب شده.اما یه سوال.این بک گراند چه تناسبی با موضوع داره؟! شیدر آنرپ همه خوب شده.
استدیو ماشین سفید اصلا خوب نشده.چون زاویه چه شیدر چه استدیو چه رنگ فرمز غالب
استدیو بنقش هم همون عدم کنترل رفلکت و سفیدی توی بدنه هست.در کل خیلی خوب شده.
یه مقاله ای رو میلاد کمبائی درست کرده رو خوندی؟
سلام آقا عارف
اون قهوه ایه آبی بود:green: تو فوتوشاپ اینجوری شد از این بیشتر خوشم اومد. بکگراند هم هیچ تناسبی نداره:green: ولی هر کاری کردم برش دارم نشد. خودم نمیدونم چرا رندارم رو اینجوری کردم:green: باید برم مثل بچه آدم تو استودیو معمولی رندر بگیرم:lol:
مقاله رو قبلا خونده بودم :rose:
این رندر بدون جیگیلیای اطرافش:lol:
 

پیوست ها

  • vbcv.jpg
    vbcv.jpg
    512.8 کیلوبایت · بازدیدها: 13
آخرین ویرایش:

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.پس پست پروداشکنت مکچل داره!! :lol:
 

::reza::

کاربر VIP
سلام حسام جان
کارت خوبه. مدلسازی رو خوب انجام دادی البته به نظرم بعضی جاها مثل سقف کمی بی حوصله زدی و فیسها رو زیاد کردی. بعضی قسمتها هم کمی شارپ زدی.
رندر ها هم قشنگه این رندری که تو دو پست قبلی گذاشتی. از روبرو خوبه اما از کنار که هیچ نوری بهش نتابوندی و هیچ رفلکتی نداره و در همون حال عکسهای اسپورت بدنه مخصوصا side خیلی شفاف معلومه.
موفق باشی:rose:
 

hesam_sn

کاربر VIP
سلام حسام جان
کارت خوبه. مدلسازی رو خوب انجام دادی البته به نظرم بعضی جاها مثل سقف کمی بی حوصله زدی و فیسها رو زیاد کردی. بعضی قسمتها هم کمی شارپ زدی.
رندر ها هم قشنگه این رندری که تو دو پست قبلی گذاشتی. از روبرو خوبه اما از کنار که هیچ نوری بهش نتابوندی و هیچ رفلکتی نداره و در همون حال عکسهای اسپورت بدنه مخصوصا side خیلی شفاف معلومه.
موفق باشی:rose:
مرسی. یکم روش کار کردم. مثل اینکه این ماشین نمیخواد مثل قبلی خوب در بیاد. احتمالا bmw راضی نبود اینو بسازم:green:
 

پیوست ها

  • hf.jpg
    hf.jpg
    595.2 کیلوبایت · بازدیدها: 8

Yar.kh

Member
سلام
یه سوال
از چه متدی برا مدل سازی استفاده می کنی؟ مدل رو با "لاین" میزنی یا یه آبجکت رو مدیفای میکنی؟
 

hesam_sn

کاربر VIP
سلام
یه سوال
از چه متدی برا مدل سازی استفاده می کنی؟ مدل رو با "لاین" میزنی یا یه آبجکت رو مدیفای میکنی؟
یه plane کوچیک میزارم و با ادیت پولی ادامه میدم. این ماشین رو از کاپوت شروع کردم
 

Yar.kh

Member
یه plane کوچیک میزارم و با ادیت پولی ادامه میدم. این ماشین رو از کاپوت شروع کردم
برا کار با پلن هر پولی رو که اضافه می کنی باید ورتکس هاش با کناری هاش Weld بشن، درسته؟
بعد این خیلی اعصاب خورد کن و وقت گیر نیست؟
با لاین شکل دادن و بخصوص انحنا خیلی راحته. با چند تا نقطه و بعد bezier کردنشون میشه انحنای دلخواه رو درست کرد. اما باز مشکل این روش اینه که وقتی داری کار میکنی فقط خط ها رو می بینی (نه بدنه ماشین) و یکم تجسمش سخت میشه و صفحه شلوغ.

با لاین امتحان کردی تا بحال؟
من دوتا مدل ماشین دارم از دو روش، و هردوش نیمه کاره مونده... وقت نشد کاملش کنم!
 

hesam_sn

کاربر VIP
برا کار با پلن هر پولی رو که اضافه می کنی باید ورتکس هاش با کناری هاش Weld بشن، درسته؟
بعد این خیلی اعصاب خورد کن و وقت گیر نیست؟
با لاین شکل دادن و بخصوص انحنا خیلی راحته. با چند تا نقطه و بعد bezier کردنشون میشه انحنای دلخواه رو درست کرد. اما باز مشکل این روش اینه که وقتی داری کار میکنی فقط خط ها رو می بینی (نه بدنه ماشین) و یکم تجسمش سخت میشه و صفحه شلوغ.

با لاین امتحان کردی تا بحال؟
من دوتا مدل ماشین دارم از دو روش، و هردوش نیمه کاره مونده... وقت نشد کاملش کنم!
وقتی پلن رو به ادیت پولی تبدیل کردی میری تو قسمت edge و با نگر داشتن شیفت و درگ کردن روی یکی از edgeها یه پولی جدید میسازی که به قبلیه وصله. نیازی به ولد نیست
 

Yar.kh

Member
مثلا یه مستطیل داری. نیمه بالا رو میکشی به راست. بعد پایینی رو. الان دو پلی راس بهم وصل نیستن و باید Weld بشن. درسته؟
اینو میگم دردسر داره
 

hesam_sn

کاربر VIP
نه ببین مثلا وقتی ظلع سمت راست مستطیل رو با شیفت و درگ به طرف سمت راست میبری یه پولی جدید ایجاد میشه که تو یه edge با هم مشترکن. مثل شکل. همینکار رو میشه ادامه داد
 

پیوست ها

  • Captured.JPG
    Captured.JPG
    63.9 کیلوبایت · بازدیدها: 1
  • Capturef.JPG
    Capturef.JPG
    52.6 کیلوبایت · بازدیدها: 1
  • Capture.JPG
    Capture.JPG
    59.8 کیلوبایت · بازدیدها: 1

جدیدترین ارسال ها

بالا