biped , mixer

hamed-ddd

Well-Known Member
سلام
دو تا سوال:

1. یک فایل bip رو در کارکتر استودیو روی یک biped لود شده مثلا یک حرکت در حال مشت زدن اگر مدل کارکتر در وضعیتی باشه که انگشتانش از هم باز باشند اونوقت چکار باید بکنیم تا در تمام مراحل انیمیشن انگشتان کارکتر بسته باشد (یعنی مشت شده چون دستی که انگشتانش کاملا باز است برای مشت زدن مناسب نیست:lol: )

2. چند فایل bip رو در میکسر وارد شده(روی یک تراک ترانزیشن) حالا میخواهیم نتیجه کار به یک فایل bip واحد تبدیل شود .....؟؟؟؟؟؟
 

sd70

Active Member
شما باید بری کل انگشت ها رو انتخاب کنی بعد در قسمت Timeline حرکات انیمیشنی مربوط به انگشت ها رو پاک کنی. حالا کافیه انگشت ها رو خودت مشت کنی (در حالتی که انیمیشن غیر فعاله) و خودت اونا رو مشت کنی دیگه مشکلت حل میشه.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا