پشتیبانی Beast

living_for_cg

کاربر متخصص مدلینگ
سلام.
این کاراکتر رو با داینامش زیبراش شروع کردم. با 3dcoat ریمش کردم، داخل مایا یو وی رو انجام دادم و داخل زیبراش جزئیاتش رو کار کردم و رنگش کردم. واسه پوست هم از شیدر miss fast skin maya استفاده کردم و 6 لایه رنگ تکسچر برای این شیدر به کار بردم.
نرم افزارها: Maya,Zbrush,3dCoat,Photoshop, Mentalray
موفق باشید

mwsw9kl5ms538ckm3asf.jpg
 

پیوست ها

  • web.jpg
    web.jpg
    236.6 کیلوبایت · بازدیدها: 207
  • 2sides_web.jpg
    2sides_web.jpg
    156.6 کیلوبایت · بازدیدها: 64
  • beast03sculpt.jpg
    beast03sculpt.jpg
    105.4 کیلوبایت · بازدیدها: 49
  • 3_Close_web.jpg
    3_Close_web.jpg
    295.6 کیلوبایت · بازدیدها: 46
  • beast04_web.jpg
    beast04_web.jpg
    77 کیلوبایت · بازدیدها: 48

hollow

Member
کاراتون خیلی عالین ... من هم با این هم با اونی که الان تو تاپ گالریه خیلی حال کردم ... :rose:
فکر میکنم این کار هم استحقاق تاپ گالری رو داشته باشه ...

راستی چی هست این حالا ؟ جنه ؟:green:



موفق باشید :rose:
 

Farrokh

Active Member
آقا بسی لذت بردم . ولی هنوزم معتقدم تکسچراش یه مقدار بزرگه . شاید بهتر بود یه لایه با دیتیل بیشتر و ریز تر روشون می زدی . بهر حال این نظر شخصیمه

مثل همیشه کارت عالیه و با اجازت می فرستمش به تاپ گالری :rose:
 

koorosh_kh

باحالترین کاربر
کار که بسیار عالی شده جای تحسین داره .اما یه سوال شما کاراکتر رو از زی براش به صورت HI DETAILS به مایا میارید یا NORMAL map میگیرید؟
اگر به شکل hi details وارد کنید اونوقت تو انیمیت به مشکل نمیخورید؟
من چند بار خواستم normal map بگیرم اما تو مایا کیفیتش جالب در نمی اومد.
 

living_for_cg

کاربر متخصص مدلینگ
hollow خیلی ممنون. قرار بود غول باشه. اما همه میگن جنه. من که جن ندیدم تا حالا بگم شبیه یا نه.
MR.DuDe متشکر. لطف دارین
Mehran coyote ممنون از انتقادتون. تشکر
3DTotal مرسی. تشکر
amirz1376 ممنون. انیمیت اینطور کاراکترا ریگ قوی میخواد که ماهیچه و اینچیزا هم داشته باشه.
Farrokh ممنون فرخ. تازه الان متوجه منظورت شدم و موافقم.
koorosh_kh متشکر. اگر مدل رو از اول توی زیبراش بسازیم باید حتما ریمش بشه تا بتونیم خارج از زیبراش ازش استفاده کنیم.(واسه انیمیت) یعنی یک آبجکت کم حجم ازش میسازیم و جزئیات رو با دیسپلیس و نرمال مپ بهش اضافه میکیم . نرمال مپ تنها بخواید استفاده کنید کاربردش توی گیم هست. اما واسه انیمیشن معلمولی در درجه اول دیسپلیس باید استفاده کنید و برای نتیجه بهتر نرمال مپ هم در کنارش استفاده میکنن.
 

unnamed.h

کاربر متخصص Zbrush
سلام
اسکالپت ودیزاینش فووقق العادسسستتتت .:rose:
کاشکی ارموری اصلحه ای یا دود که از چشم میاد بیرون مثلن اضافه میکردین
یا کلن چیزایی که حواس پرت کنن و کار رو بهتر میفروشن به بیننده .

مثلن با اون پز:
دارن دانبالش میکنن مردم قبیله ,چون توی دست راستش پرینسس رو دزدیده ,چند تا تیر کمون که خورده به پشت کمرش وپاش و داره نگاه میکنه کجا می تونه در بره . :cool:
 

living_for_cg

کاربر متخصص مدلینگ
unnamed.h خیلی ممنون دوست عزیز. مواردی که گفتی رو موافقم اما اون ایده آخرت رو خیلی خوشم اومد، واقعا عالی بود. ممنون
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.خيلي خوب شده.مثل هميشه كارهاي استرونگ و عالي.به نظرم يه تقاضا بده به استديوهاي بزرگ مثل پيكسار اينها باور كن cg masterهاي ي مثل تو رو روي سرشون جا ميدن
 

living_for_cg

کاربر متخصص مدلینگ
alionline1366 ممنون علی جان
امین تری دی مرسی امین جان لطف داری
CG-Student تشکر . سلامت باشید
AREF ممنون دوست عزیز. نظر لطفتونه
 

poriaabaci

Member
یعنی دمت گرم فقط یه آرزو برات دارم امیدوارم از این همه استعدادت نهایت استفاده بشه که اونم تو ایران شک دارم........:rose:
 

sidsid

Well-Known Member
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام
wow کف کردم واقعا عالی شده اما چند نا نکته
اگه میخوای طبیعی تر بشه یه specular map هم به شیدر پوست اظافه کن
رنگ بندی تکسچر ها هم هنوز میتونه بهتر بشه
قسمت داخلی ساعد عضله ای نشده
اگه یکم دیگه حرفه ای بشی میان با VIP میبرنت ILM :wink:
موفق باشی
یا علی
 

Borhan72

خسته‌ی خسته...
علی جان این کارت عااااالی شده...
خیلی خوشم اومد ازش... پیشنهاد میکنم چند تا رندر دیگه با فیگورای مختلف ازش بگیر... ارزششو داره...
راستی پیشنهاد واسه تاپ... ولی به شرطی که یه Specular map توپ هم واسش بسازی... فقط همینو کم داره...
:oops:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا