بی بی کد Arch Rendering Study

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
سلام به عزیزان ، درود بر همتون :rose:
دوستان جسارتن جدید تصمیم گرفتم تمرینی روی رندر های معماری داشته باشم و از اونجایی که هیچ سر رشته ای ندارم ، میخوام ضمن دیدن کار هام از نظر ها و راهنماییاتون استفاده کنم ...
رندر هام رو با ویری و منتال ری زدم رندر ها در سه تایم صبح زود ، عصر و شب هست . طراحی کار هم کاملا غیر استاندارد هست بیشتر روی نورپردازی توجه کنید تا طرح ...






رندر های وی ری ( تازه فهمیدم اصلا ویری بلد نیستم :lol: --- البته معماری :green: ) :


a6481bcec9301e581.jpg


رندر های منتال ری ( راستی منتال ری Core بخش GI ــش کلا متحول شده ، خیلی بهتر شده حتما امتحان کنید :cool: ):

12350879af2cbaf21.jpg


خیلی ممنون:rose:
 

darklight

کاربر فعال
سلام
میشه لطفا سیستم و زمان رندر رو هم بنویسید و اینکه آیا dof رو به صورت پست افکت دادید یا اینکه با رندر در آوردید....
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
سلام و درود :rose:
سیستم رم 8 گیگ ، سی پی یو Core i 7
رندر ویری ها روی هم رفته حدودا 20 دقیقه
رندر های منتال ری
اولی : 50 دقیقه
دومی : 1 ساعت
سومی : 8 ساعت !

همم ، مگه کار DOF داره ؟ من DOF ندادم ، تو پست پرو خودش بلر شده :green:

با سپاس
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
همیشه به این اعتقادم.اگه حمیدرضا بتونه خودش رو بشناسونه میتونه یکی از سی جی مسترهای ایران بشه.واقعا کارهات لول بالایی دارن.فقط رسته کاریتو مشخص کن.به نظرم توی معماری خیلی قوی عمل کردی.منظورم بحث رندر واقعی هست.
این قضیه core که میگی منظورت کجاست؟ کار خیلی خوبی شده.آفرین.تلاش بسیار با ارزشی هست.
سعی کن یه کاری رو کامل کپی بزنی.مثلا یکی از سه بعدی داخلی معروف رو کپی بزن
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
سلام و درود
اقا شما بیش از اندازه لطف داری :rose: مخلص

در مورد رشته ، چشم ، والا من رشتم رو میخوام رندرینگ کار کنم ، چه معماری چه سینماتیک و چه فانتزی ، اصول یکی هستن ، اما اخیران معماری خیلی نظرم رو جلب کرده ... :green:

در مورد Core منتال ری اگر دیده باشید برای شات ها بدون GI ، محاسبات Final Gather به درستی انجام نمیشد ، منتال روی توی ورژن جدیدش سیستم جدید GI ای با نام IBL که همون Image Based Lighting هست رو اضافه کرد که توی عکس زیر مشخص کردم :

5f0d74da599894281.jpg




این قابلیت درون مکس 2014 فقط وجود داره و هنوز اولشه و یکیم سرعتش ضعیفه اما با توی ورژن بعدیش شاهد تحولی کلی توی منتال ری هستیم .
توی این ورژن به جای Global Illumination از نوع Fake از Photon Mapping استفاده میشه ...


ممنون بابات راهنمایی های با ارزش ، چشم ، حتما سراغ کپی هم میرم ، فقط کار خوب زیاد نمیشناسم ، میشه لطفا معرفی کنید ... :rose:
 

madmaster_3d

Well-Known Member
اتفاقا حمید منم چند وقته می خوام بزنم تو کار معماری و ویندوز مکس وری فتوشاپ اینها رو بخرم. فقط چون معماری از نظر اصولش که مثلا کف چند در چند هستش و اصطلاحات معماری مشکل دارم. یکی از فامیلامون یک کتابی معرفی کرد من اسمش رو یادم رفته. گفت بگیری تا یک حدودی راه میفتی. حالا چند تا کار دارم روش کار می کنم. اونها تموم شه احتمال داره بزنم تو کار معماری. :) البته اگر زبان بلد باشی و کارهای مدلینگت رو هم قوی کنی مثل یکی از دوستان که تو سایت سالی یک بار میان میشه به این خارجی ها فروخت. والا خودش یکبار گفت یک کاری مدل کرده بود 600 700 دلار مثل اینکه فروخته بود
 

Mehdi_Lover3dsmax

مسئول مدرسه گرافیکی سه بعدی
سلام حمید جان
شما اگه ویری و مکس ول رو قاطی کنی خروجی خوبی می گیری البته ماشینم باید توی صحنه باشه:)
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
سلام حمید جان
شما اگه ویری و مکس ول رو قاطی کنی خروجی خوبی می گیری البته ماشینم باید توی صحنه باشه:)
سلام و درود :rose:
اتفاقا توی رندر های منتال اخری که 8 ساعت شده مخلوطی از مکس ول و منتال ری هست :green: ما درست های پشت پرده هم داریم ، من در اصل مکسول کارم ، در کنارش منتال و ویری !
شما هم کار میکنید مکسولی ؟:neutral:
 

javadgonbadi

Well-Known Member
سلام داش حمید گل:rose:

به نظر من که می تونی تو بحث رندرینگ خودتو خوب مطرح کنی

کارت حرف نداره اینو از این نظر میگیم که خوب تونستی اطلاعات خوبی رو در مورد موتورهای رندر وبقیه مواردبدست بیاری.
رندر آخریتم جالب شده بازم روشون کار کن--------------سیستم جدیدتم مبارک
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
قربانت ، نظر لطفته رفیق ، فعلا که دوستان بنده رو بردن زیر سوال !:green::rose:
چشم حتمی کار میکنم ، تازه فهمیدم هیچی بلد نیستم :green:
 

Ali.3D

کاربر متخصص
تو رندرای وی ری نتونستی نورو کنترل کنی
باید بیشتر از اینا رندر معماری بگیری
تو کاراکترا کارت درسته اینجا هم باید همونقدر به جزئیات اهمیت بدی و تکسچرها رو دقیق در بیاری
موفق باشی
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
ممنون از شما ، چشم حتمی به این نکات توجه میکنم ، کار جدید دیگه رو هم توی گالری قرار دادم خوشحال میشم دیدن کنید . :rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا