پشتیبانی Anjelica

madmaster_3d

Well-Known Member
به نظرم قشنگه. بیشتر هم تمرین کنی بهتر خواهد شد.فقط سعی کن ز براش رو هم یاد بگیری. چون خیلی راحت می تونی اون جزئیات رو روی کاراکترت به وجود بیاری :mad:
 
به نظرم قشنگه. بیشتر هم تمرین کنی بهتر خواهد شد.فقط سعی کن ز براش رو هم یاد بگیری. چون خیلی راحت می تونی اون جزئیات رو روی کاراکترت به وجود بیاری :mad:

زیبراش به درد کار انیمیشن نمیخوره چون high poly میشه کاراکتر . Morph کردنش سخته . مادباکس بلدم و تقریبا همون کارو میکنه ...
ممنون از نظرت .
 

mehdi3am

Member
سلام علی جان
روی تکسچر پوست اگه بیشتر کار کنی دیگه حرف نداره
یه بدن هم واسش بساز رندر بگیر بذار لذت ببریم
 

elya3

Well-Known Member
زیبراش به درد کار انیمیشن نمیخوره چون high poly میشه کاراکتر . Morph کردنش سخته . مادباکس بلدم و تقریبا همون کارو میکنه ...
ممنون از نظرت .
سلام خسته نباشی بیس صورت خوب شده اما شیدر پوست و رندر خیلی جای کار داره اما در مورد زیبراش اشتباه فکر میکنی چون استفاده از زیبراش بیشتر بخاطر نرمال مپی هست که میده قرار نیست با پلی بالا بیاریش تو مکس
 
render old.jpg
فایل آپدیت شد بنا به درخواست دوستان .
این یکی از شخصیت های انیمشن تاریخی میشه که در آینده نزدیک خواهم ساخت .
 
سلام خسته نباشی بیس صورت خوب شده اما شیدر پوست و رندر خیلی جای کار داره اما در مورد زیبراش اشتباه فکر میکنی چون استفاده از زیبراش بیشتر بخاطر نرمال مپی هست که میده قرار نیست با پلی بالا بیاریش تو مکس
من تو گفنه های قبلی فکر کردم روی جزییات مدل سازی میگن ببری تو زیبراش بهتره گفتم نمیخوام high poly بشه ولی با نظرت کاملا موافقم .
ممنون از نظر خوبی که دادی .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا