3dmax

سلام براساتید محترم
من یه تازه کارم که هیچی از 3dmaxنمی دونم از بچه ها هم کمک خواستم خیلی با معرفت بودن (الان شبانه روزی دارن کمک می کنن ) یعنی از 24 ساعت 25 ساعت وقت گذاشتن واسم:cry:
من می خوام یه کره درست کنم که در حال چرخشه و برجسته است اگه کسی می تونه کمک کنه بهم بگه که چطوری می تونم ببرم تو فلش / تو رو خدا فقط یه نوک سوزن بهم امید بدین برام کافیه
 

hellboy3d

Member
سلام
تری دی مکس یه نرم افزار سه بعدی اولان و تو نرم افزار دو بعدی(فلش) اکسپورت نمی شه ثانیا اگه می خوای انیمیشن بسازی با خود مکس بساز؟؟؟!!!
بعدم تو خدت یاد بگیری بهتر از این که ذیگران یادت بدن برای شروعم می تونی از توتوریال و رفرنس مکس استفاده کنی که انصافا قوی هستن
بیشتر از این وقتتو نمی گیرم
بای:twisted::twisted::twisted:
 

ali3dtech

Member
سلام دوست عزیز.:)
شما بعد از اینکه اینکار رو توی مکس انجام دادی باید ازش رندر بگیری و بعد بصورت عکس یا فیلم تبدیلشون کنی و در آخر هم توی فلش import کنی.
نمیدونم مشکلت سر رندر کردنه یا چیزه دیگه؟ بیشتر توضیح بده.
 

ali3dtech

Member
راستی یه نرم افزار هست که اسمش discreet plasma هستش. با این نرم افزار میتونی تو محیط شبیه سازی شده مکس جسمت رو بسازی و بعد هم ازش رندر swf بگیری.
 

Ali 59

Well-Known Member
Swift 3D (از سری نرم افزارهای مکمل فلش) ؛ از 3ds Max اکسپورت 3ds میگیری و با swift براحتی بازش میکنی...
یه محیط سه بعدی داره با یه سری نور و دوربین و متریال نسبتاً ساده ؛ اگه نیازی بود میتونی تغییرات لازم رو بدی و خروجی Swf بگیری.

سلام
تری دی مکس یه نرم افزار سه بعدی اولان و تو نرم افزار دو بعدی(فلش) اکسپورت نمی شه ثانیا اگه می خوای انیمیشن بسازی با خود مکس بساز؟؟؟!!!
بعدم تو خدت یاد بگیری بهتر از این که ذیگران یادت بدن برای شروعم می تونی از توتوریال و رفرنس مکس استفاده کنی که انصافا قوی هستن
بیشتر از این وقتتو نمی گیرم
بای:twisted::twisted::twisted:

Swift 3D تمامی آبجکتهای 3ds Max رو بصورت شیپ دوبعدی وارد فلش میکنه اما شما دقیقا همون ابجکت 3 بعدی تو 3ds max (با همون ظاهر 3 بعدی ) رو ملاحظه میکنید.
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا