dedicated
New Member
وظایف تیم مدیریت محتوای اینستاگرام به صورت کلی شامل این موارد می شود:
1- مشاوره و راهنمای کارفرما به جهت توسعه کسب و کار (مشاوره در تهیه پادکست،عکاسی از محصولات یا محل ارائه ی خدمات، تهیه ی ویدئو و نحوه ی تبلیغات)
2- آپلود و انتشار محتوا شامل عکس و ویدیو به صورت منظم در پیج اینستاگرام
3- انتشار ویدئو در اینستاگرام
4- نوشتن کپشن یا متن متناسب با محتوای آپلود شده
5- درج هشتگ های مناسب و مرتبط با هر پست ( در نمایش پیج شما بسیار سودمند است و می تواند بازدید کننده زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد! )
6- پاسخ به دایرکت هایی که توسط فالوور های یک پیج یا حتی افرادی که پیج را دنبال نمی کنند، ارسال شده است.
7- پاسخ به کامنت های پست ها (پاسخ ها بیشتر می تواند به صورت عمومی باشد و برای دریافت قیمت و… می توان کاربران را راهنمایی کرد تا با بخش فروش شرکت شما تماس بگیرند)
8- حذف کامنت های توهین آمیز و دور از ادب (این کار می تواند با تنظیم کلیدواژه های مربوطه در بخش تنظیمات اینستاگرام انجام شود و بدین ترتیب بخشی از کار به صورت اتوماتیک انجام می گیرد.)
9- درج استوری های مناسب و سلسله مراتبی و استوری مارتینگ
10- پاسخ به ری اکشن های به استوری در صورت نیاز
11- افزایش لایک پست ها (می تواند با روش های مختلفی انجام شود. مانند : تعامل با دیگر صفحات، لایک کردن پست های دیگران و مشارکت فعال در بخش اکسپلورر اینستاگرام صفحه ی شما)
12- افزایش بازدید (View) ویدیوها (پست اینستاگرام) و آشنایی با روش های مختلف افزایش ویو (مانند خرید بازدید پست و یا کامنت در دیگر صفحات )
13- حفظ امنیت پیج و جلوگیری از هک شدن آن
این موارد تنها با رعایت استاندارهای ساده اما مهم توسط ادمین اینستاگرام قابل انجام است.
1- انتخاب رمز مناسب
2- فعال کردن احراز هویت دو بخشی
3- فعال کردن ایمیل و شماره بازیابی
4- چک هر چند وقت یکبار فعالیت های اکانت در بخش تنظیمات برای اطمینان از این موضوع که از لوکیشن و یا دستگاه ناامنی به صفحه ی شما متصل نشده باشند.
5- عوض کردن هر چند وقت یکبار پسورد صفحه ی شما
14- پویا کردن پروفایل با ایجاد تغییرات دوره ای در متن بایو (در صورت نیاز) (مثلا در صورتی که دوره های بازاریابی سال جدید را می فروشید : دانلود کتاب بازاریابی در سال 1401 | ترفندها و نکته ها )
15- تسلط به نرم افزار های گرافیکی مانند Photoshop و illustrator (برای ساخت تم مناسب متناسب با کسب و کار شما مورد استفاده قرار می گیرد)
16- تسلط به نرم افزارهای ادیت ویدئو (برای ساختن ویدئوهای جذاب به کار می روند)
17- افزایش سطح تعامل پیج اینستاگرام (Engagement Rate Optimization)
18- آشنایی با روش های مختلف تبلیغات در اینستاگرام
19- تسلط نسبی به زبان انگلیسی
20- خلاقیت در ایجاد محتوا
21- مذاکره با اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای درج تبلیغات صفحه شما (در صورت تمایل شما برای اختصاص بودجه برای این نوع تبلیغات)
22- مذاکره و پیگیری برای درج تبلیغات و معرفی صفحه شما در دیگر صفحات اینستاگرام
23- فالو کردن هشتگ های مربوط به کسب و کار شما و لایک کردن روزانه و درج کامنت زیر پست های آن ها برای افزایش تعامل
1- مشاوره و راهنمای کارفرما به جهت توسعه کسب و کار (مشاوره در تهیه پادکست،عکاسی از محصولات یا محل ارائه ی خدمات، تهیه ی ویدئو و نحوه ی تبلیغات)
2- آپلود و انتشار محتوا شامل عکس و ویدیو به صورت منظم در پیج اینستاگرام
3- انتشار ویدئو در اینستاگرام
4- نوشتن کپشن یا متن متناسب با محتوای آپلود شده
5- درج هشتگ های مناسب و مرتبط با هر پست ( در نمایش پیج شما بسیار سودمند است و می تواند بازدید کننده زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد! )
6- پاسخ به دایرکت هایی که توسط فالوور های یک پیج یا حتی افرادی که پیج را دنبال نمی کنند، ارسال شده است.
7- پاسخ به کامنت های پست ها (پاسخ ها بیشتر می تواند به صورت عمومی باشد و برای دریافت قیمت و… می توان کاربران را راهنمایی کرد تا با بخش فروش شرکت شما تماس بگیرند)
8- حذف کامنت های توهین آمیز و دور از ادب (این کار می تواند با تنظیم کلیدواژه های مربوطه در بخش تنظیمات اینستاگرام انجام شود و بدین ترتیب بخشی از کار به صورت اتوماتیک انجام می گیرد.)
9- درج استوری های مناسب و سلسله مراتبی و استوری مارتینگ
10- پاسخ به ری اکشن های به استوری در صورت نیاز
11- افزایش لایک پست ها (می تواند با روش های مختلفی انجام شود. مانند : تعامل با دیگر صفحات، لایک کردن پست های دیگران و مشارکت فعال در بخش اکسپلورر اینستاگرام صفحه ی شما)
12- افزایش بازدید (View) ویدیوها (پست اینستاگرام) و آشنایی با روش های مختلف افزایش ویو (مانند خرید بازدید پست و یا کامنت در دیگر صفحات )
13- حفظ امنیت پیج و جلوگیری از هک شدن آن
این موارد تنها با رعایت استاندارهای ساده اما مهم توسط ادمین اینستاگرام قابل انجام است.





14- پویا کردن پروفایل با ایجاد تغییرات دوره ای در متن بایو (در صورت نیاز) (مثلا در صورتی که دوره های بازاریابی سال جدید را می فروشید : دانلود کتاب بازاریابی در سال 1401 | ترفندها و نکته ها )
15- تسلط به نرم افزار های گرافیکی مانند Photoshop و illustrator (برای ساخت تم مناسب متناسب با کسب و کار شما مورد استفاده قرار می گیرد)
16- تسلط به نرم افزارهای ادیت ویدئو (برای ساختن ویدئوهای جذاب به کار می روند)
17- افزایش سطح تعامل پیج اینستاگرام (Engagement Rate Optimization)
18- آشنایی با روش های مختلف تبلیغات در اینستاگرام
19- تسلط نسبی به زبان انگلیسی
20- خلاقیت در ایجاد محتوا
21- مذاکره با اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای درج تبلیغات صفحه شما (در صورت تمایل شما برای اختصاص بودجه برای این نوع تبلیغات)
22- مذاکره و پیگیری برای درج تبلیغات و معرفی صفحه شما در دیگر صفحات اینستاگرام
23- فالو کردن هشتگ های مربوط به کسب و کار شما و لایک کردن روزانه و درج کامنت زیر پست های آن ها برای افزایش تعامل