23 وظیفه تیم تولید و مدیریت محتوا اینستاگرام

dedicated

New Member
وظایف تیم مدیریت محتوای اینستاگرام به صورت کلی شامل این موارد می شود:


1- مشاوره و راهنمای کارفرما به جهت توسعه کسب و کار (مشاوره در تهیه پادکست،عکاسی از محصولات یا محل ارائه ی خدمات، تهیه ی ویدئو و نحوه ی تبلیغات)


2- آپلود و انتشار محتوا شامل عکس و ویدیو به صورت منظم در پیج اینستاگرام


3- انتشار ویدئو در اینستاگرام


4- نوشتن کپشن یا متن متناسب با محتوای آپلود شده


5- درج هشتگ های مناسب و مرتبط با هر پست ( در نمایش پیج شما بسیار سودمند است و می تواند بازدید کننده زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد! )


6- پاسخ به دایرکت هایی که توسط فالوور های یک پیج یا حتی افرادی که پیج را دنبال نمی کنند، ارسال شده است.


7- پاسخ به کامنت های پست ها (پاسخ ها بیشتر می تواند به صورت عمومی باشد و برای دریافت قیمت و… می توان کاربران را راهنمایی کرد تا با بخش فروش شرکت شما تماس بگیرند)


8- حذف کامنت های توهین آمیز و دور از ادب (این کار می تواند با تنظیم کلیدواژه های مربوطه در بخش تنظیمات اینستاگرام انجام شود و بدین ترتیب بخشی از کار به صورت اتوماتیک انجام می گیرد.)


9- درج استوری های مناسب و سلسله مراتبی و استوری مارتینگ


10- پاسخ به ری اکشن های به استوری در صورت نیاز


11- افزایش لایک پست ها (می تواند با روش های مختلفی انجام شود. مانند : تعامل با دیگر صفحات، لایک کردن پست های دیگران و مشارکت فعال در بخش اکسپلورر اینستاگرام صفحه ی شما)


12- افزایش بازدید (View) ویدیوها (پست اینستاگرام) و آشنایی با روش های مختلف افزایش ویو (مانند خرید بازدید پست و یا کامنت در دیگر صفحات )


13- حفظ امنیت پیج و جلوگیری از هک شدن آن


این موارد تنها با رعایت استاندارهای ساده اما مهم توسط ادمین اینستاگرام قابل انجام است.


✅1- انتخاب رمز مناسب


✅2- فعال کردن احراز هویت دو بخشی


✅3- فعال کردن ایمیل و شماره بازیابی


✅4- چک هر چند وقت یکبار فعالیت های اکانت در بخش تنظیمات برای اطمینان از این موضوع که از لوکیشن و یا دستگاه ناامنی به صفحه ی شما متصل نشده باشند.


✅5- عوض کردن هر چند وقت یکبار پسورد صفحه ی شما


14- پویا کردن پروفایل با ایجاد تغییرات دوره ای در متن بایو (در صورت نیاز) (مثلا در صورتی که دوره های بازاریابی سال جدید را می فروشید : دانلود کتاب بازاریابی در سال 1401 | ترفندها و نکته ها )


15- تسلط به نرم افزار های گرافیکی مانند Photoshop و illustrator (برای ساخت تم مناسب متناسب با کسب و کار شما مورد استفاده قرار می گیرد)


16- تسلط به نرم افزارهای ادیت ویدئو (برای ساختن ویدئوهای جذاب به کار می روند)


17- افزایش سطح تعامل پیج اینستاگرام (Engagement Rate Optimization)


18- آشنایی با روش های مختلف تبلیغات در اینستاگرام


19- تسلط نسبی به زبان انگلیسی


20- خلاقیت در ایجاد محتوا


21- مذاکره با اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای درج تبلیغات صفحه شما (در صورت تمایل شما برای اختصاص بودجه برای این نوع تبلیغات)


22- مذاکره و پیگیری برای درج تبلیغات و معرفی صفحه شما در دیگر صفحات اینستاگرام


23- فالو کردن هشتگ های مربوط به کسب و کار شما و لایک کردن روزانه و درج کامنت زیر پست های آن ها برای افزایش تعامل
 

mzahra11

New Member
عالی بود مدیریت پیج اینستاگرام علاوه بر محتوا به خیلی از موارد دیگه هم نیاز داره مثل ادمین حرفه ای و کاربلد.اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های اجتماعی است که کسب و کارهای امروزی برای فروش بیشتر محصولات و خدمات خود، از این پلتفرم استفاده می‌کنند. مدیریت پیج اینستاگرام به عنوان یک کار تخصصی محسوب می‌شود و اگر توسط ادمین حرفه ای اینستاگرام انجام شود، بازدهی قابل توجهی خواهد داشت. مدیریت پیج به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که توسط ادمین اینستاگرام انجام شده تا یک پیج در میان رقبا به خوبی به مخاطبان شناخته شود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا